Stosik #21


Postanowiłam tak dużo nie wydawać na książki, więc ten stosik to głównie książki z biblioteki. Ostatnio czytam praktycznie same ebooki, to trochę do mnie nie podobne, ale zaczęłam dostrzegać plusy ebooków. Muszę przyznać, że jest ich znacznie więcej niż myślałam. Dodatkowo ściągnęłam sobie świetną aplikację na telefon, która czyta nie tylko pdfy, ale też epub. UB Reader znacznie ułatwiła mi życie. Mogę zmieniać czcionkę, wielkość, kolor, układać książki na własnych wirtualnych półkach i zaznaczać najlepsze fragmenty.

1. "Fangirl" Rainbow Rowell - Do samego końca wzbraniałam się przed tą książką. Nie rozumiałam dlaczego ludzie tak szaleją na jej punkcie. Ale ostatecznie kupiłam w dniu premiery. Nie wiem co mnie przekonało, ale w sumie nie mogę się doczekać żeby ją przeczytać :)
2. "Szklany tron" Sarah J. Maas - Kupione za namową koleżanki, która wręcz kazała mi przeczytać tę książkę. Jak tylko to przeczyta zacznie się rzucać, że wcale mi nie nakazywała tego, ale obie dobrze wiemy jaka jest prawda :P
3. "Zabójczyni i podziemny świat" Sarah J. Maas - Promocjom i taniej książce nie można się oprzeć!
4. "Zabójczyni i czerwona pustynia" Sarah J. Maas - Tak jak poprzednią pozycję kupiłam na taniej książce w Augustowie.
5. "Manuskrypt Voynicha" Thierry Maugenest - Nasłuchałam się trochę o tej książce i postanowiłam ją przeczytać. Choć już zakończenie zostało mi zaspojlerowane to się nie zrażam.

6. "Singapur czwarta rano" Marcin Bruczkowski - Jak tylko zobaczyłam słowo "Singapur" od razu złapałam i nie mogłam puścić. Mam słabość do tego państwa-miasta (jeszcze zobaczycie kiedyś fotorelację z tego miejsca!). Wiem, że tam wszystko zmienia się w niewyobrażalnym tempie i większość informacji będzie nieaktualnych, ale miło będzie przeczytać tę książkę.
7. "Moja podróż po Azji Południowo-Wschodniej. Tajlandia - Laos" Janusz Kolasa - Kolejna książka o Azji. Ostatnio po prostu mam jakąś fazę na książki podróżnicze, a Azja jest dla mnie najbardziej odległa i egzotyczna.
8. "Hotel Transylvania" Yarbro Chelsea Quinn - Ostatnio mam ochotę na coś o wampirach, ale tych starszych, a nie naszych z XXI wieku.

9. "Opowieści z Niebezpiecznego Królestwa" J.R.R. Tolkien - Przypadkowo zauważone na taniej książce. Jeszcze tej książki Tolkiena nie czytałam, więc warto od razu się zaopatrzyć, bo nie wiadomo kiedy przyjdzie mi ochota na fantastykę :)

Do stosika zdobyczy (już nie książki, ale na temat) dochodzą dwie koszulki. Jedna z napisem "Paper Towns" i jedna "I'm on a rollercoaster that only goes up". Kupione na Koszulki i dodatki z motywami z książek. Już wcześniej kupiłam tam poduszkę z tekstem z Kosogłosa, konkretnie "Are coming coming to the tree". Cudownie mi się na niej śpi i marzy o książkach :) Koszulki również dobrej jakości, jeszcze ich nie wypróbowywałam w ekstremalnych warunkach, ale to się szybko zmieni. 
PODPIS

17 komentarzy:

  1. Opowieści z niebezpiecznego królestwa są super, naprawdę świetnie mi się je czytało ;) Podkradłabym Jotel Transylwania, kalsyczne wampiry to coś dla mnie, zdecydowanie. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ''Bezsennośc w Tokio" pana Bruczkowskiego, bardzo miło ją wspominam. Jestem ciekawa oceny tego tytułu. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe tytuły. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach bardzo chce przeczytać Fangirl ;) Życzę miłej lektury :)
    Fluff

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedwczoraj właśnie zamawiałam Fangirl i jestem strasznie ciekawa tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam nic z Twojego stosu, ale życzę Ci udanej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego czytania! Koszulki nie kuszą (myślałam, że to zrobione zwykłym czarnym markerem), ale lecę teraz obczajać tamtą stronę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik, miłej lektury! Najbardziej ciekawi mnie książka podróżnicza o Azji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życze Ci naprawdę udanej lektury. Czekam na recenzję. Co masz zamiar pierwsze czytać?
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki Sarah J. Maas to mistrzostwo- czytałam i uwielbiam ;) Teraz tylko czekam na trzeci tom!
    "Fangirl" przeczytałam po angielsku i również lubię, jednak nie tak mocno, co "Szklany tron".
    Piękna szata graficzna bloga ^^
    Nominowałam Cię do LBA, mam nadzieję, że ten tag Cię zainteresuje :)
    http://w-krolestwie-slow.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-5-6.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ty wzięłaś Szklany Tron?! U mnie nigdzie tego nie ma, a za namowami Darki z Więcej Książków postanowiłam ją kupić i dotąd nie spełniłam swojej obietnicy ;D
    Pozdrawiam i zapraszam na pattbooks.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nabytki. Szklany Tron również serdecznie polecam - uwielbiam serię! :) Fangirl stoi na półce i czeka a Hotel Transylvania czytałam lata temu - wtedy to była dla mnie bardzo ciężka książka w sumie i chyba do końca nie przebrnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Hotel Transylvania również jest ciężką książką, bardzo powoli mi idzie jej czytanie

      Usuń
  13. Praktycznie na cały Twój stoisk bym się skusiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobycze <3 Czyatj Fangirl - naprawdę warto ( przynajmniej mi się podobała) ^.~
    Dopiero co trafiłam na Twój blog, ale będę tutaj częściej zaglądać <3
    Pozdrawiam serdecznie
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...