VIDEORECENZJA | Obsydian Jennifer L. Armentrout

Długo mnie nie było, więc czas na wielki powrót. Recenzję będą pojawiać się częściej, także każdego tygodnia na pewno będziecie mieli okazję przeczytać coś mojego. Dzisiaj pierwsza od bardzo dawna videorecenzja "Obsydianu" Jennifer L. Armentrout. Jeśli nie jesteście pewni czy sięgnąć po serię Lux, obejrzyjcie. Może was przekonam :)


Tytuł: Obsydian
Oryginalny tytuł: Obsidian
Autor: Jennifer L. Armentrout
Seria: Lux #1
Wydawnictwo: Filia
Rok wydania: 2014
Ocena: 5+/6

13 komentarzy:

  1. Również jakoś nie jestem przekonana do tej książki, ale gdy wpadnie w moje ręce dam jej szansę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę się za oglądanie :)

    nastoletniabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tę serię. Pierwszy tom był super - trochę bardziej romantyczny. Późniejsze są bardzo dynamiczne. U mnie recenzja czwartej części :)

      Usuń
  4. Niestety, ale mi się ta książka kompletnie nie podobała... Schematy, denerwujący bohaterowie itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wiele rzeczy może denerwować w pierwszej części, ale tak jak mówiłam później już tak nie jest :)

      Usuń
  5. Mam za sobą 3 tomy już nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za czwarty! :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  6. "Obsydian" absolutnie nie przypadł mi do gustu. Główna bohaterka niesamowicie mnie wkurzała, a Daemon - jakoś się do niego nie przekonałam. I trochę żałuję, że książki mają tak piękne okładki: dobrze prezentowałyby się na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pięknie prezentowałyby się na półce! Ja czytałam ebooki (bo zanim poszłam do księgarnii skończyłam już serię :)) więc też nie mam wszystkich na półce i trochę żałuję

      Usuń
  7. Korekta: Nie byłam na to tak strasznie napalona! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zapoznam się z tą serią, jak tylko nadrobię inne książkowe zaległości. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle ludzi zachwala tą serię że mam coraz większą ochotę ją przeczytać :D

    Zapraszam do siebie :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...