Podsumowanie lipca


Oficjalnie uznaję pierwszą połowę wakacji za udaną! Tyle książek nie przeczytałam od dawna. Powodem oczywiście jest szkoła, pewnie większość ma ten sam problem. Gdy tylko zaczęły się wakacje już sięgnęłam po pierwszą książkę, reszta jakoś już sama się potoczyła. Recenzji w tym miesiącu nie pojawiło się za dużo, ale wolałam skupić się na czytaniu i nie przejmować się tym za bardzo. Poza tym, o dziwo, czytałam szybciej niż pisałam recenzje. Zaskakującą rzeczą jest to, że nie zaczęłam żadnego nowego serialu! Wakacje zawsze były dla mnie czasem siedzenia w pokoju z laptopem na kolanach do później pory, oglądając dziesiątki odcinków różnych seriali. W tym roku się nie udało, ale nie będę rozpaczać, bo zrobiłam wiele innych rzeczy. Jedną z nich jest zmiana wyglądu bloga. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żeby zrobiła to w jeden wieczór. Zazwyczaj zastanawiam się nad nim tydzień. A później wszystko to muszę zrobić, więc zajmowało mi to naprawdę dużo czasu. Tym razem usiadłam do komputera nie mając nawet zamiaru zmieniać czegokolwiek. Tak samo wyszło. Mam tylko nadzieję, że się wam podoba i że wszystko jest czytelne. 

Przeczytane książki:
1. „Made in Japan” Rafał Tomański
2. „Obsydian” Jennifer L. Armentrout
3. „Onyks” Jennifer L. Armentrout
4. „Opal” Jennifer L. Armentrout
5. „Origin” Jennifer L. Armentrout
6. „After. Płomień pod moją skórą” Anna Todd
7. „After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem” Anna Todd
8. „After. Ocal mnie” Anna Todd
9. „Utrata” Rachel van Dyken
10. „Toxic” Rachel van Dyken
11. „Opposition” Jennifer L. Armentrout --> niedokończone
12. „Hotel Transylvania” Yarbro Chelsea Quinn --> niedokończone



Najlepsza książka miesiąca: Nie mogę wybrać! W serii Lux się zakochałam, w After uzależniło mnie od siebie, a Zatraceni jest cyklem, który czytało mi się niezwykle przyjemnie i nie mogłam się od niego oderwać. 
Najgorsza książka miesiąca: ---
W sumie przeczytanych stron: 5 346, co daje 172 strony dziennie. 


Już dawno nie nabrałam takiego rozpędu w czytaniu książek. Wraz z wakacjami przyszła wena na czytanie i bardzo dobrze, bo muszę nadrobić swoje zaległości. Wiele książek czeka na mojej półce i choć zostały kupione bardzo dawno - nadal ich nie ruszyłam. Następny miesiąc będzie trochę cięższy, bo czeka mnie wyjazd. Cały sierpień w Anglii! Także możecie spodziewać się obszernej fotorelacji. Wpisy będą pojawiać się co jakiś czas. Również będę wpadać na wasze blogi, żeby nie mieć zaległości. A już niedługo pojawi się recenzja "Utraty" i "After". 

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie, zazdroszczę tylu przeczytanych książek... Serii lux chyba najbardziej, sama póki co utknęłam na drugiej części i niestety nie mam pozostałych :(
    Pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam ebooki serii Lux, trochę żałuję, że nie mam tych książek na półce - pięknie by się prezentowały :)

      Usuń
  2. Gratulacje. Dla mnie pierwszy wakacyjny miesiąc był bardzo pracowity , ale i udany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przeczytałam 12 książek ;) Również czytałam serię Zatraceni, a After planuję przeczytać w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. After jest bardzo długie i uzależniające, więc czekają cię nieprzespane noce :)

      Usuń
  4. Gratuluje wyniku :) U mnie tylko 7.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! ;) Wiele książek za Tobą, uwielbiam serię Lux, choć za mną jedynie trzy tomy. After jak oceniasz? zastanawiam się nad cyklem, ale nie wiem, czy próbować. Widziałam tom pierwszy w bibliotece. Utratę przeczytam niedługo, przywędrowała do mnie z booktouru. :)Widzę, że jak coś Cię pochłonie to czytasz do upadłego. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jak już coś zacznę to po prostu muszę skończyć, dlatego często zaczynam serie bardzo późno, ale czytam je naraz. After jest kompletnie uzależniające. Są takie momenty gdy już chce się rzucić tę serię, ale mimo wszystko czyta się ją. Mimo że każdy tom ma około 700 stron to zleci to bardzo szybko :)

      Usuń
  6. Wow, gratuluję wyniku! Ja jednak zabrałam się za nowe seriale, więc na książki już nie mam tyle czasu. Gdybyś się jednak zdecydowała, polecam Mr Robota ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, żałuję że jednak nie zabrałam się za seriale. Może w czasie innych ferii :D

      Usuń
  7. Super wynik, gratuluję. Szablon bloga piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci wyniku !
    Lipiec minął mi zdecydowanie za szybko, ale przeczytałam za to aż 18 książek. Bardzo podoba mi się nowy nagłówek Twojego bloga,gdyż jest bardzo uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi że Ci się podoba. Ja przeczytałam około 12 książek dlatego że po serii After której każdy tom ma grubo ponad 700 stron zmęczyłam się czytaniem :)

      Usuń
  9. O jejuśku, gratuluję wyniku! Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świetnych wyników! Życzę przyjemnego wyjazdu! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie wyniku i życzę sukcesów w nowym miesiącu :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę tylko pogratulować spektakularnego wyniku :) i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...