Wyniki konkursu z "Hellheaven"!


Trochę mi zajęło, żeby przeczytać wszystkie wasze odpowiedzi, ale mam całkiem dobrą wymówkę. Szkoła. Wiadomo koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, a niedługo wystawienie ocen i trzeba trzymać rękę na pulsie. Będę was za długo zamęczać moim gadaniem. Miałam nie małe problemy, żeby wybrać dwie osoby, do których trafią książki. Wiele odpowiedzi było niby podobnych, a jednak każda miała w sobie coś innego. Ostatecznie wybrałam dwie wypowiedzi, które najbardziej zapamiętałam. Nie przedłużając, książki trafią do...


Za to, że ukazała mi cudowne miejsce, które chciałabym widywać w snach.


Pierwsza myśl najlepsza, a ta była świetna i najbardziej pasowała mi do słowa "hellheaven".

Już niedługo wyślę do was e-maila, dziewczyny. Czekam na odpowiedź zwrotną do następnego czwartku, inaczej nagroda przypadnie innej osobie. Na koniec jeszcze kilka słów o tym co niedługo na blogu. Rok szkolny się kończy, więc niedługo będę miała znacznie więcej czasu. Recenzję na pewno będą pojawiać się częściej i z pewnością wymyślę też jakąś fajną akcję wakacyjną! Gratuluję zwyciężczyniom i do napisania!


7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcą.
    Gdy pierwszy raz przeczytałam o książce, pomyślałam sobie, że nie będzie to nic specjalnego, ot taka sobie ksiązka, ale przeczytałam już tyle pozytywnych opinii, że cięzko mi teraz przejśc obok niej obojętnie.

    Zapraszam również do siebie, gdzie organizuję rozdanie - do wygrania fantastyczne ksiązki :)
    mojeksiazki-ola.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...