Konkurs z Hellheaven!




Po mojej dwutygodniowej nieobecności obiecany konkurs. Ostatnio było kilka głosów domagających się zadania konkursowego, bo losowanie za mało kreatywne. Zgadzam się z tym, ale po prostu chciałam wam ułatwić życie. Tym razem tego nie zrobię i będzie krótkie zadanko do wykonania. Obiecuję, że nie zajmie wam to więcej niż 2 minuty, bo pierwsza myśl jest najlepsza i to ona wygrywa! 

Kilka suchych zasad na początek.
1. Organizatorką konkursu jestem ja, czyli autorka bloga My Little Library, a książki przeznaczone na nagrody są sponsorowane przez Wydawnictwo Novae Res.
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy napisać zwykłe „zgłaszam się”, „jestem chętny/a” itp., odpowiedzieć na pytanie konkursowe + podać swój adres e-mail.
3. Rozdanie trwa od 16.05.2015r. do 1.06.2015r. do północy.
4. Przesyłkę wysyłam tylko na terenie Polski.
5. Ze zwycięzcą kontaktuje się mailowo, ma on tydzień na przesłanie mi danych do wysyłki, inaczej wybieram innego szczęśliwca.
6. Byłoby miło, gdybyście wstawili baner konkursu u siebie na blogu lub FB. 

Do zgarnięcia 2 egzemplarze "Hellheaven" Raven Stark (recenzja) i tradycyjnie małe co nieco ode mnie!
 
Pytanie konkursowe:
Z czym kojarzy ci się tytuł „Hellheaven”? / Jakiemu miejscu nadałabyś/nadałbyś taką nazwę?
(pytania są tylko pomocnicze, po prostu powiedźcie mi jakie macie skojarzenia z tym tytułem)

Odpowiedzi możecie wysyłać na mojego e-maila lub po prostu napisać w komentarzu. Jestem ciekawa waszych pomysłów! Powodzenia!


22 komentarze:

  1. Zgłaszam się! :)
    Pierwsze co mi się skojarzyło to siostry Halliwell z serialu ,,Czarodziejki" ;)
    casio450@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    aleksandra.bienio@gmail.com
    Odpowiedź: Hellheaven kojarzy mi się z miejscem, gdzie Niebo i Piekło rozpoczęły swoją wojnę. Ja zastanawiałabym się nad tytułami: Impas lub Chaos Idylli. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)
    "Hellhaven" kojarzy mi się bezpośrednio z piekłem za sprawą przedrostka "Hell". Z kolei "Haven" oznacza przystań, co jednoznacznie kojarzy się z czymś pozytywnym. Zatem całe wyrażenie przywodzi mi na myśl spokojną i dość przyjemną część piekła, bardzo porządną i ułożoną. Zbyt idealistyczne? Za tem odajmy do tego szczyptę ognia i fantastyki. Oto moje "Hellhaven" :)
    diana.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Nazwa ta kojarzy mi się z miejscem gdzie odczuwamy tak ogromną niebiańską przyjemność, że to aż grzech. Dlatego do piekła droga już bliska :)
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    "Hellhaven" kojarzy mi się z... Poprawczakiem. "Hell" to jest wersja przed przyjazdem, a "Haven" po przyjeździe. Oklepane, ale trudno :P
    blackvivianna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się:)
    W związku z tym, że od niedawna oficjalnie zostałam absolwentką mojego liceum to wszystko kojarzy mi się ze szkołą. Właśnie dlatego HellHeaven również z nią skojarzyłam, ponieważ to właśnie tam doznałam wspaniałych, wręcz niebiańskich rzeczy- poznałam swoich przyjaciół. O tych rzeczach z piekła rodem chyba nie muszę wspominać- kartkówki, sprawdziany, wiele stresujących sytuacji, oceny lepsze i gorsze ;)
    xxxk4rol4xxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! :D
    Hm.. Z czym kojarzy mi się "Hellheaven". Pierwsza myśl to bycie pomiędzy życiem, a śmiercią. Teraz pozostaje zdecydować, czy piekłem jest życie, czy może śmierć. Tak samo, czy niebem jest śmierć, czy może życie :) To już zależy od człowieka :D
    wiktoriadacia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam sie ! :)

    Hellhaven w moich myslach ma jedno miejsce - przystan Lubczyna :) jest to mala miejscowosc, jednak sama przystan jest magiczna ! To tu ziemia laczy sie z niebem, tutaj zawsze sie jest czlowiekiem, zawsze sie jest soba, tu napewno zawsze jest raj na ziemi :) nigdzie nie widzialam takich zachodow slonca, kiedy niebo odbija sie w wodzie, a swiat staje do gory nogami. Kazdy z nas lubi wracac myslami do tych najoiekniejszych chwil w zyciu, a moje mysli zawsze uciekaja do Luczyny, do mojego Hellhaven :)

    p.korobejko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chętna!
    Ja mam bardzo proste skojarzenie, tym razem zero wyobraźni z mojej strony. Hellheaven kojarzy mi się z piekłem i niebem, z diabłami i aniołami, a ponieważ słowa HELL i HEAVEN są połączone w jedno słowo kojarzy mi się również z nami samymi, nie jesteśmy ani aniołami ani diabłami w czystej postaci, tylko gdzieś pośrodku. Jedynym miejscem gdzieś pomiędzy niebem a piekłem według mnie jest Ziemia, tak jestem bardzo stereotypowa pod względem myślenia że piekło na dole a niebo do góry ;) Dlatego sądzę, że Ziemię można by również nazwać Hellheaven.
    darialebek46@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ZGŁASZAM SIĘ!
    email: black.sun3553@o2.pl

    Nazwa Hellheaven kojarzy mi się z miastem typu Silent Hill. Nazwa jest dosyć mroczna tak samo jak i to właśnie miasto.
    Nie nazwałabym jednak tak jakiegoś przerażającego miasteczka ponieważ w nazwie znajduje się również Niebo (Heaven), którego w takim miejscu brak. Może jakiś cyrk? Haha uwielbiam tworzyć fikcję więc może właśnie byłby to cyrk, który z zewnątrz jest szczęśliwy i żyje/pracuje się tam jak w niebie, ale tak naprawdę to piekło na Ziemi :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Melduję się! :D
    Email: shatterme55@gmail.com
    Tytuł "HellHeaven" kojarzy mi się z... domem. Dzieje się tak, dlatego, że dla wielu nastolatków dom, czyli nasi rodzice wydają się czymś piekielnym, nie do zniesienia. Ciągle czegoś od nas wymagają- a to nauczyć się na sprawdzian, posprzątać czy wyjść z psem. Jednak zapominamy, że to dzięki nim jesteśmy jacy jesteśmy, że rodziców mamy tylko jednych, w przeciwieństwie do przyjaciół i, że zawsze chcą robić dla nas jak najlepiej, choć nam wydaje się, że próbują robić odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    email - magda.lena.5566@gmail.com
    Hellheaven... Z czym mi się to kojarzy? Pierwsze, co przychodzi mi na myśl, to zespół metalowy Heaven & Hell, gdzie wokalistą był Ronnie James Dio (nieżyjąca legenda). Gdyby złączyć oba słowa nazwy zespołu, otrzymamy Heavenhell, czyli niebiańskie piekło. Z kolei Hellheaven to w moim mniemaniu piekielne niebo. Każdy na swój sposób może postrzegać te dwie nazwy i wybrać opcję odpowiednią dla siebie. Niebiańskie piekło, jak i piekielne niebo, mimo zbliżonego składu wyrazowego, przedstawiają całkowicie odmienne środowiska. Od nas zależy, w jakim środowisku wolelibyśmy egzystować i za czym podążać. Tajemniczość obu nazw wywołuje przyjemny dreszczyk emocji i skłania do refleksji. Zapewne w każdej z nazw kryje się doza nieba, jak i piekła. Wystarczy określić, które zło jest większe, a które mniejsze :) Oksymorony są niezwykle ciekawym zjawiskiem w języku polskim:)
    zapraszam do mnie: http://oczamiabdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    email: addictedtobooks@wp.pl
    Hellheaven kojarzy mi się z miejscem, gdzie niebo może się spotkać z piekłem. Miejscem, w którym dobro walczy ze złem. Kojarzy mi się to z walką, jaką każdy z nas codziennie podejmuje w naszym sercu. Nikt nie jest idealny i to normalne, że popełniamy w naszym życiu wiele błędów. Jednak to od nas zależy, czy wybierzemy dobro, czy też zejdziemy na złą drogę. Każdego dnia podejmuje wiele różnych decyzji, które kształtują to kim tak naprawdę jesteśmy oraz to, kim zostaniemy w przyszłości. Ważne jest, żebyśmy zawsze podążali za głosem swojego serca i nigdy nie robili niczego wbrew naszemu sumieniu.
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! :)
    karolinaonyx@interia.pl
    Pierwsze co mi się skojarzyło z nazwą "Hellheaven"? Pomyślałam o miejscu, mieszczącym się pomiędzy piekłem a niebem, czyli w sumie skojarzyło mi się z czyścem. Czyli miejscem, do którego trafiają dusze zmarłych, czekające na sąd (opłacało się słuchać na religii xD)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem chętna :)
    daruniadec@gmail.com
    Prawdę mówiąc, to nazwa "Hellheaven" kojarzy mi się... z klubem nocnym :D Takim w stylu Pandemonium z Darów Anioła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)

    „Hellheaven” kojarzy mi się z szpitalem psychiatrycznym i właśnie taką nazwę nadałabym temu miejscu. W tym tytule pojawia się wyraźna sprzeczność: niebo i piekło, razem tworzą coś nienormalnego, co jednak łatwo można zamknąć w jednym budynku.

    brakloginu01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się !
    aleksandralesna262@gmail.com
    Tytuł "hellheaven" kojarzy mi się z miejscem , które łączy w sobie piekło , niebo i coś psychicznego . Nienormalnego i tajemniczego , morderczego i osaczającego wszystko naokoło .

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)

    Tytuł "Hellheaven"...hmmm...pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi do głowy to las, który znajduje się na obrzeżach miasta, w którym mieszkam. Kiedy się do niego wchodzi wydaje się jest mroczny i straszny, łatwo można się w nim zgubić. Drzewa są tak wysokie i mają tak gęste korony, że światło w ogóle nie dochodzi i przez to jest tam przeraźliwie ciemno, ale w samym jego środku znajduje się piękna polana, na której prawie zawsze świeci słońce. Jest tam przyjemnie i można odpocząć od natłoku dnia codziennego. Mało kto zna drogę do niej. Dlatego uważam, że ten las oficjalnie powinien się nazywać Hellheaven, ponieważ kiedy się do niego wchodzi wygląda jak "piekło", ale w samym jego środku, jeśli tylko zna się drogę można znaleźć "niebo".

    przeczytajzakochajsie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    e-mail: aleksandra.g17@interia.pl

    Ten tytuł kojarzy mi się z miejscem, które jest piękne, naprawdę bardzo piękne, lecz dzieje się w nim wiele złego. Kojarzy mi się też z pewno rodzaju absurdem.
    Nazwałabym tak miejsca, z którymi mam niemiłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.

    Hellheaven kojarzy mi się z ludzkimi myślami ..
    Czasami mamy takie dni ,że nienawidzimy samego siebie ,nic nam nie wychodzi i nie potrafimy dostrzec niczego pozytywnego w otaczającym nas świecie. To jest piekło, które przyszło mi na myśl gdy spojrzałam na ‘’Hell’’ .Zaś ‘’heaven’’ ,niebem jest zmiana myślenia. Cieszenie się z życia takim jakim jest, przyjmowanie porażek z dumą i uśmiechem na ustach. Nasz tok myślenia jest wieczną walką piekła z niebem ,ale koniec końców to niebo zawsze wygrywa.
    Jakiemu miejscu nadałabym tę nazwę? Myślę, że szkole. Większość czasu w niej jest dla nas czymś przyjemnym i niesamowitym co będziemy wspominać w przyszłości ,lecz i w niej doświadczamy swoich pierwszych problemów i porażek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    E-mail: olgitarose@o2.pl
    Tytuł "Hellheaven" kojarzy mi się z mrocznym miejscem, zasnutym mgłą i skrywającym przerażający sekret. Spotykają się tam czarne charaktery, a może nawet i same diabły...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...