Stosik kwietniowy #18



Dzisiaj pokażę Wam mój nowy stosik! Nie jest za duży, ale trochę klasyki i nowości w sobie zawiera. Kilka książek kupiłam w antykwariacie podczas mojego pobytu w Łodzi, trochę po przecenach i tylko jedną w normalnej okładkowej cenie (no cóż, nie potrafiłam poczekać nawet kilku minut żeby zajść do Matrasa zobaczyć czy jest taniej... Jak się okazało później, było tam - 20%, taka cena bycia zniecierpliwionym czytelnikiem). Ale koniec już o moich przygodach z kupowaniem książek, czas zacząć prezentację... 



Tania książka w Carefourze & Biblioteka & Dostałam
„Makbet” William Szekspir
„Love, Rosie” Cecelia Ahern 
„A jeśli ciernie” Virginia C. Andrews 
„Burza” Julie Cross 
„Marzenia Joy” Lisa See
„Dziewczęta z Szanghaju” Lisa See
„Buszujący w zbożu” Jerome David Salinger 


Pełna kolekcja Johna Greena! Ostatni dołączył do niej „Will Grayson, Will Grayson". 


Antykwariat
„Morze spokoju” Katja Millay
„Jane Eyre” Charlotte Bronte
„Shirley” Charlotte Bronte

Na koniec zapraszam do przeczytania mojej recenzji "Hellheaven" Raven Stark. Książki nie mam jeszcze w formie papierowej, ale jeśli tylko taką otrzymam od razu się pochwalę :) 

48 komentarzy:

  1. Ach, "Morze Spokoju" Zabieraj się od razu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, to już wiem co czytać w pierwszej kolejności :)

      Usuń
  2. DLa mnie chyba nic interesującego tutaj nie ma, ale życzę Ci miłego czytanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "A jeśli ciernie" - kocham całą sagę Kwiatów na poddaszu :) "Rodzina Casteel" tej samej autorki również jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja Greena pięknie wygląda^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej jestem ciekawa "Will Grayson, Will Grayson" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik :) Ech, też bym chciała mieć wszystkie książki Greena...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile ja bym dała, żeby przeczytać "Morze spokoju" ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik, mi brakuje tylko jednej książki Greena do kolekcji i mam wielką nadzieję, ze niedługo się to zmieni. A Tobie życzę zaczytanych Świąt właśnie z tym stosikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. John Green. Przeczytałam dopiero "19 razy..." i z chęcią poznam więcej jego książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, pierwszy raz słyszę o osobie, która przygodę z Greenem zaczęła od "19 razy Katherine"!

      Usuń
  10. Stosik robi wrażenie. Chociaż nie powiem, część z nich już czytałam ("Jane Eyre", „A jeśli ciernie”, „Marzenia Joy”, „Dziewczęta z Szanghaju” i oczywiście "Makbeta"). Za to zazdroszczę ci książek Greena :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik :) Morze Spokoju genialne, Green... greenowski :D
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny przymiotnik opisujący cudowność Greena :D

      Usuń
  12. Zazdroszczę stosiku, a najbardziej książki Greena :>
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie zaprezentowałaś swoje nabytki :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio dorwałam najnowszą książkę Green'a i już nie mogę się doczekać, aż rozpocznę lekturę "Will Grayson, Will Grayson" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się doczekać! Książki Greena są dla mnie obowiązkowe, nawet nie patrzę na opis, po prostu kupuję :D

      Usuń
  15. Bardzo ciekawe pozycje na stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pozycje, z chęcią przeczytałabym chociażby "Love, Rosie" czy "Will Grayson, Will Grayson". Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne stosy, życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. "Morze spokoju"! ♥ I "Buszujący w zbożu" aww <3 Ale jakieś nowe wydanie, no nie?
    Zazdroszczę nowego Greena, którego zakup niedługo planuję. ;)
    Życzę Wesołych Świąt i miłej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Buszujący w zbożu" to taka wspaniała książka! Będę musiała się kiedyś zaopatrzyć w swój egzemplarz :)
    Miłej lektury :)

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość książek chciałabym zdobyć. "A jeśli ciernie" może nie było najlepsze ale ta seria tak wciąga że chce się ją tylko czytać bez względu na opinie. :) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dopiero po drugiej części ale już czuję jak mnie wciąga i napewno wytrwam do końca :)

      Usuń
  21. Hej, prawie o wszystkich juz slyszalam, milej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś chyba prawdziwą fanką Greena :-) Życzę Ci udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie taki mały stosik :)
    Czytałam ,,Love, Rosie" i ,,Burzę". Spodoba Ci się szczególnie ta pierwsza książka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poluję na Morze spokoju :)
    Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA! Będzie mi miło, jeśli odpowiesz :) http://ravenstarkbooks.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, napewno odpowiem na pytania :)

      Usuń
  25. Też chcę "Shirley" :D
    Morze spokoju czytałam - udana lektura!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę Greena! Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele ciekawych książek. Czekam na recenzje :) Miłej lektury.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam "Love, Rosie" oraz "Jane Eyre". Dwie bardzo udane książki!

    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stosik!
    Polecam Love, Rosie...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ ci zazdroszczę książek Bronte! Jestem niemożliwie wręcz zakochana w twórczości siostrzyczek i każdy kolejny tytuł mam ochotę po prostu przywłaszczyć ^^
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam jedynie może spokoju, ale nie spodobała mi się tak, jak większości czytelnikom. Za dużo boleści spadło na bohaterów, była niezła, ale nie zmęczyła. Czekam na wrażenia. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Och, dlaczego ten przecudny stosik nie należy do mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę u Ciebie książki, jakie leżą również w mojej biblioteczce i czekają na swoją kolej.
    życzę przyjemnych chwil w lekturami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny stosik! "Olśnienie" czytałam i wspominam bardzo dobrze :) Chętnie podkradłabym Shirley...

    OdpowiedzUsuń
  35. "Dziewczęta z Szanghaju" leżą na mojej półce już dobrych kilka miesięcy, kupiłam je w jakiejś wyprzedaży. Książka grzecznie sobie czeka w kolejce, ale co chwilę wskakuje coś nowego. Jeśli przeczytasz to chętnie przeczytam Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog! Cudownie piszesz!
    Obserwuję i liczę na rewanż
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. stosik bardzo interesujący, też chciałabym mieć wszystkie książki Johna Greena w swoim posiadaniu ;)
    jeśli miałabyś wolną chwilkę to serdecznie zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za wyrażenie opinii na temat moich recenzji ;)
    pozdrawiam!
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny stosik :) Też czasem złapię się na tym, że kupię coś wcześniej... a tutaj potem taka przecenia na ten tytuł, które czasem jeszcze nie uda do czasu nadejścia tej "korzystnej promocji" ;D Ale co zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...