Pierwsze zapowiedzi w nowym roku!




Kroniki Bane’a
Cassandra Clare, Maureen Johnson, Sarah Rees Brennan
Wydawnictwo Mag
Young Adult, urban fantasy
Premiera 14 stycznia 2015


Najnowsza książka Cassandry Clare ze świata Nocnych Łowców.
Zbiór opowiadań jak nigdy przedtem przybliża wielbicielom „Darów Anioła” i „Diabelskich Maszyn” postać czarownika Magnusa Bane’a, którego uwodzicielska osobowość, ekstrawagancki styl i cięty dowcip oczarowały fanów bestsellerowych cykli.




Samodzielne studia
Joelle Charbonneaun
GW Foksal/ YA!
Dystopia, Young Adult
Premiera 14 stycznia 2015


Droga do wiedzy może okazać się śmiertelnie niebezpieczna.

Po zakończeniu Testów Cia Vale rozpoczyna studia na Uniwersytecie. Stara się przykładać do nauki i uzyskiwać jak najlepsze wyniki, ma jednak świadomość, że każdy jej krok jest obserwowany i nieustannie powinna zachowywać czujność. Zaskakujące i skomplikowane zadania, którym są poddawani pierwszoroczniacy w procesie Inicjacji, tylko utwierdzają ją w przekonaniu, że musi zmierzyć się z bezwzględnym wrogiem. Nawet fakt, że zostaje wybrana na bardzo prestiżowy staż, zamiast radością napawa ją głównie niepokojem. Podobnie jak postępowanie nowo poznanych studentów i Tomasa, z którym łączy ją głębokie uczucie.

Cia zaczyna prowadzić podwójną grę, w której stawką może być nie tylko jej uniwersytecki sukces, ale przede wszystkim dalsze losy całej Zjednoczonej Wspólnoty.



Mara Dyer. Przemiana
Michelle Hodkin
Mara Dyer #2
GW Foksal/ YA!
Young Adult
Premiera 28 stycznia 2015

Mara Dyer wierzyła, że może uciec od przeszłości. To nieprawda.

Myślała, że jej problemy istnieją tylko w jej głowie. Nie tylko. Była pewna, że po wszystkim, co przeszli, jej ukochany nie będzie miał przed nią więcej tajemnic. Myliła się. Druga część fascynującej trylogii, w której prawda ciągle się zmienia, a wybory mogą okazać się zabójcze.



Uprowadzona
Aprilynne Pike
Ocalona #2
Wydawnictwo Dolnośląskie
Young Adult, paranormal
Premiera 28 stycznia 2015


Kontynuacja „Ocalonej”.

Tavia odkrywa w sobie moc zdolną ocalić Ziemię – albo ją zniszczyć. Bowiem przywódcy wrogiego bractwa stworzyli wirus, który dziesiątkuje populację Ziemi. Zanim jednak Tavia zdoła cokolwiek przedsięwziąć, zostaje schwytana i osadzona w więzieniu. Zamknięta w niewielkiej celi wraz ze swoim ukochanym zaczyna tracić nadzieję… Czy uda jej się powstrzymać zagładę i odkryć wielką tajemnicę przywódcy Curatoriatu, zanim będzie za późno? I jak bardzo ucierpi na tym jej serce?



Losing Hope
Colleen Hoover
Hopeless #2
Wydawnictwo Otwarte
New Adult
Premiera 4 luty 2015


Kontynuacja bijącej rekordy popularności powieść „Hopeless”!Czasami, aby pójść naprzód, trzeba najpierw sięgnąć głęboko w przeszłość. Przekonał się o tym Dean Holder. Przez wiele lat zmagał się z poczuciem winy, że kiedyś pozwolił odejść małej dziewczynce. Od tego czasu szukał jej uparcie, ale nie spodziewał się, że gdy ponownie się spotkają, ogarną go jeszcze większe wyrzuty sumienia. 

„Losing Hope” to historia trojga młodych ludzi naznaczonych przez traumatyczne doświadczenia. Każde z nich wybrało inny sposób na to, by sobie z nimi poradzić – nie każde z nich wybrało życie.
Czy jest taka tragedia, po której nie da się odzyskać nadziei?

20 komentarzy:

  1. Na Kroniki Bane'a i Losing Hope na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla siebie nic nie widzę z podanej listy. Ale cóż, przeczytać ich recenzje nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same perełki widzę! "Kroniki Bane'a" mieć muszę, bo kocham twórczość Clare i koniecznie muszę mieć dodatek <3 Ani "Testów" ani "Mary Dyer" jeszcze nie czytałam, ale słyszałam o nich dość dobre rzeczy, więc zapewne się skuszę :) A "Hopeless" i "Loosing Hope" koniecznie muszą się znaleźć w mojej biblioteczce, bo wychodzi na to, że to historia idealna dla mnie.

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o twórczość Clare to mam tak samo, więc pierwszą książką jaką kupie w tym roku zapewne będą "Kroniki Bane'a" :)

      Usuń
  4. Czekam na Kroniki i Samodzielne Studia, a Przemianę już miałam okazję czytać - i mogę tylko polecić :)
    Ależ premier w tym styczniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Przemianę też niedługo będę czytać :)

      Usuń
  5. Kontynuacja Ocalonej mnie interesuje. Na liście masz same ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chęć na kilka tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytałabym "Samodzielne studia" :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprócz "Uprowadzonej", cała reszta dość mocno mnie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej nie mogę się doczekać ''Losing hope'' i w trochę mniejszym stopniu ''Mary...'' :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedługo zamierzam przeczytać "Hopeless" i "Mara Dyer. Tajemnica". Jeśli mi się spodobają to na pewno sięgnę ko kontynuację. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bane i Mara to są książki, na które czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. pozycja mnie interesuje, jednak okładka jest odstraszająca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. "Losing Hope" na pewno przeczytam, mimo, że nie jestem jakąś ogromną fanką "Hopeless" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko oprócz "Kroniki Bane'a" to kontynuacje książek których nie czytałam. Jednak wiem że jeśli przeczytam pierwsze części to pewnie na większość z tych będę miała ochotę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jestem trochę za stara na te książki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. "Mara Dyer" i "Losing Hope" to moje "must have"! Koniecznie je kupię. :) "Testy" mnie ciekawią, ale jak na razie nie mam w planach ich kupować. :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  17. Bane, Mara i Losing Hope obowiązkowo muszą znaleźć się na mojej półce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...