(noworoczny) stosik #17


Tradycyjnie od góry:
1. "Gwiazd naszych wina" film - kupiony w empiku, nareszcie mogę oglądać ile tylko zechcę!
2. "Wreck this Journal" Keri Smith - kupiona już dwa miesiące temu angielska wersja, jeszcze wtedy nie wiedziałam, że będzie to popularne w Polsce ;)
3. "Dzikie serce" Moira Young - pierwsza część była cudowna!
4. "W śnieżną noc" John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle - mam nadzieję, że mi umili zimowe wieczory
5. "Black ice" Becca Fitzpatrick - podobno bardzo fajna, a że miło wspominam serię Szeptem to przeczytam i to
6. "Wróżbiarze" Libba Bray - już od dawna chcę przeczytać
7. "Nowy przywódca" Julianna Baggott


Z boku: 
8. "Chiny w dziesięciu słowach" Yu Huo - dostałam na imieniny, skoro uczę się języka to i o kulturze warto więcej wiedzieć ;)
9. "Bastion" Stephen King - grubość tej książki mnie przeraziła, ale podobno jedna z lepszych Kinga
10. "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte - moja ukochana książka, będę czytać kolejny raz


U dołu:
11. Nowa Fantastyka 11/2014
12. Nowa Fantastyka 12/2014
13. Nowa Fantastyka 01/2015
14. English Matters listopad/grudzień


24 komentarze:

  1. Piękny stosik! Czytałam wszystko z tego książkowego poza: Zniszcz ten dziennik i Nowy przywódca :) Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik, nic tylko zazdrościć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny stosik :D Niedługo sama zakupię "W śnieżną noc" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania i recenzowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. "GNW" też mam na DVD, życzę miłego oglądania za kazdym razem :D A "W śnieżną noc" polecam - moim zdaniem przyjemna i warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :) Jestem ciekawa "Wróżbiarzy".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny stosik. Wiele dobrych chwil przed Tobą z tak fajnymi egzemplarzami. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę tyle wspaniałych tytułów, że nawet nie wiem od czego zacząć. "Dzikie serce" i "W śnieżną noc" są świetne, a "Nowego przywódcę" mam z biblioteki i niedługo zacznę czytać.
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny stosik! "Nowego przywódcę" gorąco polecam. Sama wyczekuję finalnego trzeciego tomu, ale na razie chyba się go nie doczekam :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam ,,W śnieżną noc" i film ,,Gwiazd naszych wina" też widziałam. Zazdroszczę przede wszystkim ,,Black Ice" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pozycje! Zasadzam się na "Wróżbiarzy" i "W śnieżną noc".

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę piękny stos! Bardzo chciałabym Black Ice! Mam Wróżbiarzy i Nowego przywódcę, ale jeszcze nieczytane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stos :) Gorąco polecam "Wróżbiarzy", naprawdę świetna książka :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ zazdroszczę GNW na płycie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem najbardziej czekam na recenzje magazynów Nowa Fantastyka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik! :) "Gwiazd naszych wina" również u mnie, tak samo jak 2 i 4 i magazyny :) Polecam Wróżbiarzy! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowności! Aaaa masz film GNW w jakiej pięknej oprawie *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę koniecznie zakupić ''Black Ice'' ;)
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę "Black Ice" i "Wróżbiarzy". :)
    Strzeż się! Obserwuję Cię. :D

    recenzje-always.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozostaje mi tylko zazdrościć tak wspaniałych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Black Eyes - ciekawi mnie ta książka :) Świetny stosik. Szczęśliwego 2015 r ! :3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny stosik, tyle nowych historii i bohaterów...
    zapraszam do mnie
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...