Stosik #16

Dziś pokażę Wam moje nowe nabytki z ostatniego miesiąca. Jest tego trochę, choć nie tyle im bym chciała. Jakoś ostatnio nauka pochłania mnie na tyle, że nie mam czasu czytać książek, może oprócz "Króla Edypa", który teraz jest moją lekturą i opowiadaniem o Sherlocku Holmesie po angielsku (lektura na angielski). W każdym razie na dniach na pewno pojawi się jakaś recenzja. A oto stosik w całej swej okazałości:

 
 Zacznijmy od lewej i tradycyjnie od góry:
1. "Miasto niebiańskiego ognia" Cassandra Clare - książka już dawno przeczytana po angielsku, ale nie mogłam oprzeć się pokusie, kupić wydania po polsku i jeszcze raz nie przeczytać. Niedługo napiszę dość długą recenzję na ten temat :)
2. "Mara Dyer tajemnica" Michelle Hodkin
3. "Fałszywy książę" Jennifer A. Nielsen
4. "Nawałnica mieczy. " George R.R. Martin
5. "Silmarillion" J.R.R. Tolkien
6. "Wróżbiarze" Libra Bray
7. "Hyperversum. " Cecili Randall - przeczytałam już kilkadziesiąt stron, ale dalej jakoś mi nie idzie
8. "Cuda świata. USA"

Prawa strona:
9. "19 razy Katherine" John Green - niedawno pojawiła się recenzja -- [tutaj]
10. "Papierowe miasta" John Green
11. "Elita" Kiera Cass - jestem ciekawa jak wyjdzie kontynuacja, podobno dobra ale gorsza od pierwszej części
12. "Rywalki" Kiera Cass - już przeczytana, a recenzja gotowa do wstawienia :)
13. "Hopeless" Colleen Hoover
14. "Rio Anaconda" Wojciech Cejrowski
15. "Zniewolony" Solomon Northup
16. "Pachnidło" Patrick Suskind
17. "Jeden dzień" David Nicholls

 Cztery wydania miesięcznika "Nowa Fantastyka". Uwielbiam go! Dwa magazyny naukowe: "Nauka bez tajemnic" i "Scientific American". A na koniec moje ukochane English Matters.
 
Ostatnio byłam na ciekawym stand-up'ie "Ale Meksyk" Wojciecha Cejrowskiego w moim mieście. Było ciekawie i oczywiście śmiesznie. Uwielbiam sposób w jaki opowiada, zawsze potrafi zaciekawić :) Na zdjęciu podpisana książka.

34 komentarze:

  1. "Miasto niebiańskiego ognia" i podwójny Green - to moje typy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hopeles jest cudowne *_*
    A serii Kiery Cass nienawidzę całym sercem, a i tak ją czytam #onlyme
    Szalenie zazdroszczę Ci "Fałszywego księcia"! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pachnidło" już za mną... i cóż mogę powiedzieć? Film bardzo mi się podobał, ale książka nie przypadła mi do gustu. Wynudziłam się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Ci czego zazdrościć :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos!
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże same perełki w tym stosiku! Chciałabym wszystkie kiedyś zdobyć.
    Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miasto niebiańskiego ognia!! :D Wyczekuję aż do mnie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jeden numer English matters i tak się wciągnęłam, że zamierzam kupować wszystkie numery. Zazdroszczę tak pokaźnego stosiku! I tylu świetnych tytułów... Miłej lektury :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale stosisko :D Obyś znalazła czas na przeczytanie tego wszystkiego ;)


    Zapraszam do siebie-> www.between--books.blogspot.com c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko tak bardzo cudowne, strasznie Ci zazdroszczę :3 z tego stosiku najbardziej chyba jednak podkradłabym Ci pozycje Johna Greena, bo właśnie "Papierowych miast" i "19x Katherine" brakuje mi w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz Sherlocka jako lekturę?! Jak ja Ci zazdroszczę!! Zazdroszczę też drugiego tomu Hyperversum i Rywalek. Co do Green te jego książki, oprócz GNW, jakoś mnie do siebie nie przekonują :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stos :) Życzę przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  13. "Miasto niebiańskiego ognia" mam po angielsku, w twardej oprawie, więc polskiej już nie nabywałam ;) "Wróżbiarze" i Mara to świetne książki, Mara szczególnie :) Green zawsze super, zazdroszczę Hopeless.
    Super stos, miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam, ale postanowiłam, że w po polsku również kupię :D

      Usuń
  14. Powiem Ci, że irytuje mnie strasznie zachowanie MAGa w przypadku Darów Anioła. Skoro najpierw wydali serię w brzydszej, polskiej wersji graficznej, to ostatni tom też powinni w tej kolejności puścić, zamiast wyróżniać ładniejsze wydanie, a osobom, które znały serię od pierwszego tomu kazać czekać miesiąc dłużej. Niemniej zazdroszczę, że już nasz finał i tylko musisz go sobie powtórzyć, mnie został do nadrobienia tom 4 i 5, zanim wezmę się za finał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny stosik. Czytałam tylko "Pachnidło", które jest fantastyczną lekturą, ale film na podstawie ów książki już niekoniecznie.
    Widzę kilka książek, które z chęcią bym przeczytała, dlatego też jestem ciekawa Twojej opinii, niektórych tych książek, jak np. "Zniewolony" czy książki W. Cejrowskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Pachnidło to sama się przekonam. Najpierw książka a potem film :)

      Usuń
  16. Cudowne stosy! Zazdroszczę "Hyperversum" i Cassandry Clare. Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka tych cudeniek z przyjemnością bym przygarnęła :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnej lektury. Chętnie, niezmiennie już od jakiegoś czasu przeczytała powieści Greena.

    OdpowiedzUsuń
  19. W moich planach czytelniczych są: 9. "19 razy Katherine", "Papierowe miasta", "Hopeless",
    "Rio Anaconda", "Zniewolony", "Pachnidło", "Jeden dzień".

    OdpowiedzUsuń
  20. No... powiem Ci, że kilka książek to bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U la la masz co czytać. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny stosik! Kilka książek z niego posiadam i przeczytałam ;) Dlatego nie piszę moje stałe "zazdroszczę" ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Martin <3 Choć jestem dopiero po pierwszym tomi PLiO to mam zamiar w niedługim czasie skompletować ^^ Miasto niebiańskiego ognia - czekam aż ukaże się wydanie z polską okładką i wtedy je zakupię i przeczytam. I chyba niewiele osób postąpi podobnie...
    Silmarilon - zakup planowany od dawna i jeszcze nie zrealizowany, ale na razie mam pod dostatkiem książej Tolkiena do przeczytania. udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. chciałam kupić w polskiej okładce, ale postanowiłam już nie czekać i kupić w oryginalnej :)

      Usuń
  24. "Fałszywy książę" wygląda ciekawie. "Nawałnica mieczy." jest w porządku, choć mi niestety fascynacja PLiO przeszla nieco. "Silmarillion" - o tak! To jest wspaniała książka! (fangirling mode on) "Rio Anaconda" jest arcyciekawa, WC nieźle opowiada o innych kulturach,"Pachnidło" jest w porządku. Zacny stos:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam "Hyperversum" i "Pachnidło", to pierwsze było ok, niestety przy "Pachnidle" trochę się wynudziłam. Zazdroszczę "Silmarillion" uwielbiam Tolkiena

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowności <3
    Hyper Versum mam i czekam, aż znajdę czas by przeczytać to tomisko!
    Mam w planach zarówno całą serię Darów Anioła, jak i - rzecz jasna - Pieśń Lodu i Ognia!
    Co do serii Selekcja - takie poczytadło, nie ma co nastawiać się na perełkę :)

    PS. Zazdroszczę, że tak dobrze znasz angielski!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...