Powrót + przeprosiny [Fantastyczna Dwunastka]

Pewnie niektórzy z Was zauważyli moje zniknięcie. Powiedzmy, że na wakacje zrobiłam sobie przerwę od bloga. Wiem, że taką informację powinnam zamieszczać wcześniej, ale nie miałam weny nawet na to. Teraz wracam z nowymi siłami. Postaram się, żeby notki pojawiały się w miarę często, ale wszytko zależy od szkoły (ledwo minął tydzień, a już dają do wiwatu). Na dniach pojawi się kilka recenzji.

Chciałabym również przeprosić wszystkich uczestników wyzwania Fantastyczna Dwunastka. Będzie ono kontynuowane w tym miesiącu. Po prostu zamiast przeczytać 12 podgatunków, będzie 10. Mam nadzieję, że się zbytnio nie pogniewacie. Prawdopodobnie jutro zamieszczę jakąś oddzielną notkę o wyzwaniu, ale na razie informuję, że wrzesień jest miesiącem science fiction.

7 komentarzy:

  1. Grunt, że wróciłaś i to z nowymi siłami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem braku weny, sama miałam przerwę przez całe wakacje ;) Witaj z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...