Stosik #15 i o sklepie z cytatami słów kilka

Ostatnio nie miałam czasu na napisanie jakiejś recenzji, ale oceny już wystawione i można odetchnąć! Swój powrót do stałego wstawiania notek rozpoczynam stosikiem. Nie za duży, ale trochę książek jest.
Od góry:
1. "Dar Julii" Tahereh Mafi - kupione na Targach w Warszawie
2. "Dom służących" Kathleen Grissom - j.w.
3. "Cień i Kość" Leigh Bardugo - j.w.
4. "Łabędzi śpiew" Roberta McCammon - j.w.
5. "Nieskończoność" H.J. Rahlens - j.w.
6. "Złoty most" Eva Voller - j.w.
7. "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas- do recenzji od Egmonta
8. "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" Sir Arthur Conan Doyle - zakup własny

Z boku:
9. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quick - zakup własny
10. "Niedokończone opowieści" J.R.R. Tolkien - od taty
11. "Favole"ilustrowana opowieść Victorii Frances - j.w.
12. Miasto kości - film

Drugą część notki chcę przeznaczyć na przedstawienie Wam jednego z moich ostatnich odkryć (może nie tak ostatnich ;)). Otóż jeśli zamierzacie wybrać się niedługo lub w dalekiej przyszłości do Poznania, warto zajrzeć do jednego magiczne sklepu. Nie, nie mam tu na myśli sklepu z różdżkami na Pokątnej, bo to tylko w Warner Bross. Ale małego lokalu w Poznaniu. Sklepu z cytatami. Intrygująca nazwa, czyż nie? Cóż nie sprzedają tam słów w woreczku, ale są rzeczy równie cudowne. 
Oto moje całe zakupy:
Plakat ze słowami Edgara Allana Poego niedługo zawiśnie na ścianie w pokoju. Świetna jakoś druku, do tego papier o wiele lepszy niż w tych wszystkich plakacikach z innych sklepów.
Długopis tak całkowicie spontanicznie kupiony. Ale mój ulubiony, bo zawsze warto pisać ekologicznym długopisem z pięknym cytatem. Przynosi szczęście na testach.
Mam całkowitą obsesję na punkcie swojego kubka z Szekspirem i słowami "We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep".
Wszystko świetnej jakości, narzekać nie można :) Tak więc zachęcam Was, bo nawet jeśli nie ma Was w Poznaniu, sklep z cytatami (O! XXI wieku!) ma stronę internetową gdzie możecie zakupić co tylko chcecie :) Tutaj podaję LINK

39 komentarzy:

  1. Na pewno gdy kiedyś odwiedzą Poznań, zajrzę do sklepu z cytatami :)
    Co do stosiku to czytałem z niego tylko Niezbędnik i bardzo mi się podobał, stal się jedną z
    moich ulubionych ksiazek.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na Twój stosik i ocieram ślinkę cieknącą na sam widok ;) Z chęcią podkradłabym połowę! :D Muszę niestety trochę przystopować z zakupami, bo ostatnio mój portfel opustoszał po szale książkowym ;)
    Sklep z cytatami mnie zaintrygował, kiedyś z pewnością coś kupię. Plakat jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę przystopowałam, ale czasami jak widzę jakaś książkę to nie mogę się powstrzymać :D

      Usuń
    2. Znam to! :D Ostatnio doświadczyłam tego w piątek, a miałam nic nie kupować xD Ale nie moja wina, to książka mnie wołała! :P

      Usuń
  3. No no!! Bardzo ciekawy stosik :)
    Jestem.ciekawa Twoich wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Twoją recenzję Niezbędnika Obserwatorów Gwiazd, ponieważ to świetna książka. Oraz na jakiegoś Sherlocka ;) Zazdroszczę kubka, a długopis najlepszy na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik bardzo ładny! :D Szkoda, że ten Poznań tak daleko, bo ten sklep naprawdę mnie zaintrygował i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła zrobić w nim zakupy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie na miejscu to zawsze można coś zamówić ze strony internetowej :)

      Usuń
  6. Ooo, Cień i Kość, od dawna chcę to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stosik i piękne zdobycze okołoliterackie! Szkoda tylko, że Poznań jest tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący stosik ;) Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik ;)
    Łał, ta księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa jest naprawdę gruba! :D
    W tamtym roku byłam w Poznaniu i aż żałuję że nie trafiłam do tego wspaniałego sklepu *.*
    Pozdrawiam,Luna

    OdpowiedzUsuń
  10. Favole chętnie bym ci podkradła, lubię grafiki V. Frances.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudownych książków *.*
    Mi właśnie dzisiaj przyszło "Między teraz a wiecznością" i już nie mogę się doczekać lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile cudowności! Chętnie podkradłabym "Dar Julii", "Cień i kość", "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i"Nieskończoność" :-)
    W życiu bym nie wpadła na to, że gdzieś może być sklep z cytatami :-D Ale muszę przyznać, ze to absolutnie fantastyczny pomysł i mam nadzieję, że wkrótce powstanie więcej takich miejsc :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam jedynie "Dar Julii", ale jeszcze czeka na swoją kolej.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, to tak... :D
    "Dar Julii" zaczynam w tym tygodniu i nie mogę się doczekać. Też kupiłam na targach :)
    "Cień i Kość" w tym wydaniu bardzo mnie kręci, bo mam tylko białego kruka od Papierowego. "Nieskończoność" przede mną i jakoś nie mogę się za nią zabrać, więc chętnie przeczytam recenzję. To samo ze "Złotym mostem". "Między teraz a wiecznością" z kolei mnie kusi, ale nie wiem, czy warto kupować... A "Księgę wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" mam i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cień i kość na szczęście jest w bibliotece to sobie przeczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią podkradłabym tobie kilka książek ze stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę wszystkiego z Egmonta. "Dar Julii" mam, już przeczytany :D
    Sklep z cytatami? Fajna sprawa. Jak będę to zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moj brat ma to wydanie Sherlocka Holmesa musze przyznac, ze robi wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę książki ,, niezbędnik obserwatorów gwiazd " strasznie chcę przeczytać tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią przeczytałabym już teraz "Dar Julii", ale niestety muszę poczekać...
    Uwielbiam wszelkiego typu cytaty i najchętniej obkleiłabym nimi cały pokój, Świetny pomysł na sklep, szkoda jedynie, że nie w moim sąsiedztwie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. W Poznaniu będę przy okazji Pyrkonu - muszę odwiedzić ten sklep z cytatami. Cuda wyniosłaś stamtąd!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny stosik, najchętniej przeczytałabym Tolkiena (jego nigdy za wiele ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik :)
    Zazdroszczę Daru Julii. Cień i kość całkiem ciekawy. Podkradłabym plakat Poe :)
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Planuje w te wakacje pojechać do Poznania, więc zajrzę do tego sklepu :D Fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Już kiedyś słyszałam o tym sklepie, ale nie miałam pojęcia, że mieści się on w Poznaniu! Za tydzień się tam wybiorę, także odwiedzenie sklepu z cytatami będzie moim obowiązkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pozycje. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę koniecznie trafić do tego sklepiku :) Szkoda, że mam tam tak daleko :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że obkupiłaś się trochę na Targach. :D Żałuję, że mnie tam nie było, ale może kiedyś się uda. Ten sklep z cytatami brzmi świetnie, zaraz zajrzę na tę stronę, bo zaintrygowałaś. :)
    Zaprosiłam cię do zabawy na blogu, będzie mi miło, jeśli weźmiesz w niej udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stos super le bardzo zaintrygowałaś mnie tym sklepem z cytatami! Koszulki genialne! Co prawda, mam często obawy przed kupowaniem czegoś podobnego przez internet, wiec tego nie zrobię, ale z pewnością jeśli kiedyś będzie mi dane zawitać do Poznania, to zajdę do tego sklepiku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam u nich w ubiegłym roku torbę z Bułhakowem. Jak już była mocno zabrudzona, to postanowiłam ją uprać i niestety ślad po Bułhakowie i cytacie nie został... Żałuję, że nie kupiłam czegoś innego, bo teraz jestem z niczym;)

    OdpowiedzUsuń
  31. O sklepie z cytatami słyszałam już dość dawno temu i nawet obserwuje ich na facebooku, ale jeszcze nie miałam okazji nic kupić, choć koszulka z Hrabalem kusi mnie okrutnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny stosik, ukradłabym książki z serii Egmont Poza Czasem..
    A do Poznania troszkę za daleko :c

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że Poznań tak daleko ;(
    OWocnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...