Fantastyczna Dwunastka- czerwiec




Tak więc czerwiec miesiącem mitologii ya.
Znowu nie mam zbyt wiele do napisania o gatunku do wyzwania. Mitologia ya, to książki o tematyce mitologicznej, tak zwanego Young Adult. W sumie tyle wystarczy, może przykładowe tytuły trochę więcej Wam wyjaśnią:
- serie Ricka Riordana
- „Wybranka bogów”, „Powrót boginie” P.C. Cast
- seria Josephini Angelini („Spętani przez bogów”, „Wędrówka przez sen”)
- „Córka żywiołu” Leigh Fallon
- „Dziewięć żyć Chloe King” Liz Braswell

6 komentarzy:

  1. Oj, tutaj może być kiepsko, bo nic w tym stylu aktualnie nie czytam. A do przeczytania "Domu Hadesa" to jeszcze długa droga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej czy mogłabym jeszcze podrzucić recenzje z zeszłego miesiąca. Książkę przeczytałam pod koniec maja, ale byłam na wycieczce i nie miałam jak dodać recenzji :-)

    Leonardo Patrignani - Wszechświaty
    http://biblioholiczka.blogspot.com/2014/06/wszechswiaty-leonardo-patrignani.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne, już dodałam :) Na luzie, te miesiące aż tak sztywne nie są, widać to nawet po tym, że post o czerwcowym gatunku wstawiłam 3 dni później niż powinnam :P

      Usuń
  3. Oo całkiem ciekawe :> W takim razie nadrobię wreszcie coś Riordana :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dotyk Gwen Frost" - Jennifer Estep
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/2014/06/recenzja-dotyk-gwen-frost-jennifer-estep.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...