Wina Gwen Frost - ZAPOWIEDŹ



Autor: Jennifer Estep 
Wydawnictwo: Dreams 
Premiera: 9 maja 2014r. 


Czwarta część serii Akademia Mitu.
Przed moimi oczyma mignęła twarz – najpotworniejsza, jaką kiedykolwiek ujrzałam. Mimo że ze wszystkich sił starałam się zapomnieć o tym, co się stało, widziałam go wszędzie. To był Loki – bóg złoczyńca, którego uwolniłam wbrew własnej woli. Powinnam była zgadnąć, że moja pierwsza prawdziwa randka z Loganem Quinnem zakończy się kompletną porażką. Gdybyśmy wpadli w zasadzkę żniwiarzy albo wdali się w jakąś przypadkową bójkę, byłabym mniej zaskoczona. Ale dać się aresztować podczas popijania kawy w modnej knajpie? Tego nie przewidziałam. Zostałam oskarżona o dobrowolne udzielenie pomocy żniwiarzom w uwolnieniu Lokiego z więzienia – a osobą, która prowadzi przeciw mnie rozprawę jest Linus Quinn, ojciec Logana. Najgorsze, że niemal wszyscy w akademii uważają mnie za winną tej zbrodni. Jeśli mam z tego wyjść cało i zdrowo, muszę się sama zatroszczyć o obronę…

http://dreamswydawnictwo.pl/zapowiedzi/wina-gwen-frost-akademia-mitu-iv,produkt117/


4 komentarze:

  1. Jakoś nie przekonuje mnie ta seria... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam 2 części z tej serii i całkiem ni się podobały. Kolejne też mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Zaprosiłam Cię do zabawy pod tytułem "Jakim jestem czytelnikiem" :D Tutaj masz lekkie wyjaśnienie o co chodzi -> http://between--books.blogspot.com/2014/05/cos-innego-czyli-jakim-jestem.html
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę przebrnąć nawet przez pierwszą część, a co dopiero przez kolejne?!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...