Fantastyczna Dwunastka - MAJ



Z opóźnieniem, za które bardzo was przepraszam, maj ogłaszam miesiącem paranormal romance. Od kilkunastu dni nad postami jest informacja o majowym gatunku, więc pewnie większość już wie.

Paranormal romance jest to gatunek raczej wam znany, więc po krótce. Jest odmiana romansu. Akcja odgrywa się z naszej rzeczywistości. Do fabuły dodaje się wątki paranormalne, często wampiry, wilkołaki, przybysze z innych planet lub ludzi obdarzonymi darami typu czytanie w myślach czy telekineza. Głównym wątkiem jest romans. Zazwyczaj jest on połączeniem zwykłego człowieka z istotą o nadprzyrodzonych cechach.

Przykłady:

  • Coś z ekranizacjami:  Saga „Zmierzch”- Stephenie Meyer, „Akademia wampirów” Richelle Mead, „Piękne istoty” K. Garcia & M. Stohl

  • Seria „Szeptem” Becca Fitzpatrick, „Upadli” Lauren Kate, „Drżenie” Maggie Stiefvater, „Żelazny król” Julie Kagawa

Jest tego tyle, że na pewno znajdziecie coś co was zainteresuje :)

3 komentarze:

  1. W tym miesiącu chyba powinnam mieć sporo pozycji do przeczytania, ale nigdy nie wiadomo jak to wyjdzie :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję zapoznać się z całą serią "Szeptem". Naprawdę ona jest nieziemska! Czytało mi się ja rewelacyjnie. Dobrze, że odkryłam ją jak już wszystkie części wyszły, bo chyba bym umarła czekając na premierę kolejnych. W Patchu jestem zakochana. Po prostu... mój ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy tutaj zostawić link?
    Spętani przez Bogów" - Josephine Angelini
    http://gosia72.blogspot.com/2014/05/spetani-przez-bogow-josephine-angelini_22.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...