STOSIK #14


Od góry:
1. "Zaklęci" Graham Masterton- zakup własny
2. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" Kathryn Smith- j.w.
3. "Niezgodna" Veronica Roth- j.w.
4. "Gwiazd naszych wina" John Green- j.w.
5. "Lek na śmierć" James Dashner- j.w.
6. "Próby ognia" James Dashner- j.w.
7. "Rywalki" Kiera Cass- j.w.
8. "Krwawy szlak" Moira Young- od Wydawnictwa Egmont
9. "Ogniste skrzydła" Karolina Wojtaszek- od autorki
10. "Starcie królów" George R.R. Martin- zakup własny
11. "Dopóki śpiewa słowik" Antonia Michaelis- od Wydawnictwa Dreams, RECENZJA

Z lewej:
12. Nowa Fantastyka 03/2014

Z prawej:
13. "Geneza" Jessica Khoury
14. Nowa Fantastyka 04/2014


Jak pewnie niektórzy wiedzą niedawno były Targi Książki w Białystoku. Pojawiło się kilku autorów. Dla mnie najciekawszym był oczywiście Graham Masterton, więc postałam trochę w kolejce i proszę co mam... autograf :)



Na targach za bardzo się nie obłowiłam, bo kupiłam tylko jedną książkę "Rycerza Siedmiu Królestw" Georga R.R. Martina. Obowiązkowo zgarnęłam trochę zakładek. Po lewej ukradziona koleżance ;P Kupiłam sobie również koszulkę z tekstem "Moda na czytanie". Uwielbiam takie bluzki! Poza tym targi uważam za udane. Może nie było wielu wydawców. Z tych interesujących mnie najbardziej był Dreams i Znak, ale przejść obojętnie obok Taniej Książki i Naszej Księgarni byłoby grzechem. Fajne jest to, że targi zawsze są organizowane w Operze. Naprawdę piękny budynek, który dodaje klimatu całemu wydarzeniu. 


28 komentarzy:

  1. Ja również zgarnęłam autografy Mastertona ;). Bardzo fajne zakupy zrobiłaś, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo, z tej perspektywy stos wygląda na olbrzymi! Word Trade Center :P
    Zazdroszczę rywalek, niezgodnej i gorsetu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo znakomitych książek na stosie :) A jeśli chodzi o koszulkę z napisem "Moda na czytanie" to pochwalam... jak najbardziej pochwalam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopóki śpiewa słowik i Rywalki- chętnie bym podkradła. Zazdroszczę Ci, ze miałaś okazje być na targach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miły dla oka stos, widzę kilka całkiem niezłych młodzieżówek no i Starcie królów... Mniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny stos ! Przeczytałabym GNW oraz "Dopóki śpiewa słowik" :D Może kiedyś :)
    Miłego czytania życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny stosik, mam pierwszy tom Martina i niebawem biorę się za lekture :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedziałaś z Mastertonem? Lubisz jego książki?
    Chyba się zakochałem! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki ma świetne! Poza tym ja do horrorów zawsze pierwsza xD

      Usuń
  9. Niesamowity stos! Życzę przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nabytki <3 Zarówno "Niezgodną" jak i "Ogniste Skrzydła" czytałam i obie raczej przypadły mi do gustu ;) Zazdroszczę straszliwie GNW i Rywalek <3

    Pozdrawiam :)
    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooooowwwww....! Chcę "Próby Ognia" i "Lęk na Śmierć". Może chciałabyś oddać? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnej nie cyztałam, bo jestem troche zacofana z tymi nowościami., Życze udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyna w stalowym gorsecie to jedna z moich ulubionych książek niestety niedoceniona przez czytelników ;/
    Zazdroszczę tylu zakładek!

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa Niezgodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny stosik! Czekam na recenzję i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik :) Jednak najbardziej zazdroszczę możliwości spotkania się twarzą twarz z Grahamem Mastertonem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka perełek, tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nabytki! :) Przygarnęłabym Niezgodną i pozycje Papierowego Księżyca! :D A i na targi bym się chętnie wybrała, bo jeżeli chodzi o książki, to na żadnych jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny stos! Prawie wszystkie książki, chciałabym mieć na swojej półce :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stos :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny stosik! Trafiłaś, bo akurat jestem w trakcie "Starcia królów", a "Rycerz Siedmiu Królestw" już czeka w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak nacieszyć widok takimi pięknymi okładkami jak Rywalki, Geneza, Gwiazd naszych wina, Niezgodna czy też Krwawy szlak ;D
    Pozdrawiam ^^
    http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik. "Rywalki", "Gwiazd naszych wina", czy "Niezgodna"to książki o których ostatnio marzę. Z chęcią sama wybrałabym się na jakieś targi książkowe. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...