Nadeszła wiosna!



Dziś bez recenzji ani żadnych zapowiedzi. Z okazji wiosny, która niedawno przyszła do mojego ogrodu, zrobiłam sesję zdjęciową cudów zdziałanych przez tę tajemniczą panią. Tak więc z komórką po ogrodzie! 


Zawsze jako pierwsze krokusy. Mam dowody na to, że robi się już kolorowo. Mam słabość do tych fioletowych!



Tu dla odmiany wyłoniła się biel z pomiędzy skał i listków lawendy.




Zakłamane zdjęcia ;) W rzeczywistości prawie podeptałam biedną roślinkę. Kwiatki trzeba oglądać pod lupą, ale a i tak są piękne.


Na środku sobie rośnie kalina i nie przeszkadza jej nikt. 


A oto piękna, fotogeniczna łapka. Tylko trącał mnie nosem, a zdjęć nie pomagał robić! ;)


Stokrotki zawsze miło widziane. A tylko mi ktoś powie, że to chwast! Nie ma to jak przypomnieć sobie dzieciństwo i zagrać w „kocha, nie kocha”.


Nawet znalazłam pracowitego bąka. Był tak zajęty, że chyba nie zauważył, że jest obserwowany. 


Trawka soczysta zielona! Nareszcie! 


Tu już pojawiły się pączki. Co z tego wyrośnie?


Nie wiem co on widział w tej gałęzi, ale najwidoczniej ładnie pachniała. Wiosną! ;D



A to pomocnik. Cud, że udało mi się zrobić mu zdjęcie. Ciągle się wierci i kręci. Modela z niego nie zrobię. 

14 komentarzy:

  1. Oj wiosna, wiosna! :D Poczułam ją dzisiaj w kościach kiedy córa zagnała mnie i męża do przekopania ogródka :D żeby ogarnąć go po zimie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też słonko i aż chce się wychodzić na dwór czytać ;3
    Mam ten sam problem z psem. Nie lubi zdjęć :/
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kwiaty i fantastyczny pomocnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż szkoda, że nie mam ogrodu :) Chociaż obawiam się, że nawet jakbym miała, to niczego nie udałoby mi się tam uchować ;) A pies wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek ma minę "tylko zostaw w spokoju jej książki..." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rzeczywiście stróż książkowy z niego wspaniały... :D

      Usuń
  6. Wczoraj siedziałam sobie na słoneczku, pośród drzew na swoim podwórku i czułam, że żyje. Masz piękny ogród i sobrą rękę do roślin.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w ogrodzie również zrobiło się kolorowo. mienią się krokusy i magnolia kwitnie. popołudnie w takim "towarzystwie" musi być udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w ogródku też już czuć wiosnę :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...