Stosik #13 pechowa liczba - szczęśliwy stosik




Od góry:
1. „Toksyna” Jus Accardo- od Wydawnictwa Dreams RECENZJA
2. „Zgon” Gina Damico
3. „Nadciąga burza” Robin Bridges
4. „Porzuceni” Meg Cabot
5. „Świat podziemi” Meg Cabot
6. „Obsydianowe serce” Ju Honisch
7. „Wędrówka przez słońce” Corban Adoison
Z prawej:
8. „Cyrk nocy” Erin Morgenstern
9. „Córka medium” Alyxandra Harvey
10. „Gra o Ferrin” Katarzyna Michalak
11. „Drużyna. Najeźdźcy” John Flanagan
12. „Wintercraft” Jenna Burtenshaw
Od lewej:
13. „Gra o Tron. Powieść graficzna” tom 1 Daniel Abraham, George R. R. Martin, Tommy Patterson
14. „Nowa Fantastyka” 12/2013
15. „Nowa Fantastyka” 01/2014

Na koniec pokażę wam moje nowe zakładki. Taki tam mój własny projekt. 

46 komentarzy:

  1. Na mnie tez czeka Wędrówka przez słonce. Zycze milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tylu książek :)
    http://wordsasaweapons.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik. Ciekawa jestem "Cyrku nocy" ostatnio widuję tę książkę na wielu blogach i chyba w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, "Zgon"! Marzę o przeczytaniu tej książki. "Cyrk Nocy" czytałam, uważam, że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny stos :) zakładki tez cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę stosiku, a szczególnie NF :D Ja oślepłam i wzięłam nie tę gazetę, co trzeba :(
    Zakładki piękne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos i śliczne zakładki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo Obsydianowe serce bym przygarnęła, bo ostatnio na wyprzedaży dorwałam tom drugi a brak mi pierwszego :P Świetny stos i dodatki :)

    Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały stosik ;3 czytałam Meg Cabot i "Nadciąga burza" - ta ostatnia niestety rozczarowująca. za to okładkę ma śliczną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Duużo książek. :D Zastanawiałam się kiedyś nad "Córką medium", ale jak na razie nie przeczytałam. O reszcie książek nie wiadomo mi zbyt wiele. Świetne zakładki, ostatnio właśnie myślałam nad tym, żeby jakieś zrobić. Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, ale zazdroszczę! Najchętniej skradłabym ci "Grę o tron", bo bardzo ciekawi mnie ta graficzna wersja. No i śliczne zakładki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam Gry o tron, a tą graficzną wersję kupiła tak z ciekawości, bo duża przecena. Zapewne sięgnę po nią dopiero po książce :)

      Usuń
  12. "Córkę medium" czytałam jakiś czas temu i jest to raczej średnia lektura. Mimo oryginalnej fabuły nie wciągnęła mnie.
    Widzę wiele ciekawych książek i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na "Toksynę", ale przede mną jeszcze pierwszy tom ^^
    Miłego czytania życzę :)
    A i te zakładki są cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego czytania u mnie też stosik zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stosik same super pozycje :-)


    biblioholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałaś już może "Grę o Ferrin"? Ostatnio zastanawiała się nad tą książką w bibliotece, ale jednak zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale zapowiada się całkiem fajnie. Wyporzycz jak jeszcze będziesz miała okazję ;)

      Usuń
  18. Stosik cudny, więc czekam na recenzje niektórych pozycji, bo sama nie wiem czy wydać na nie pieniądze, czy może nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik :) Najbardziej zazdroszczę Cyrku nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ile cudowności! Najbardziej chciałabym Ci podkraść "Zgon" :) Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic nie czytałam, ale kilka perełek widzę ;)
    Miłego czytania życzę ;)

    Jakie piękne zakładki *o*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę "Obsydianowego serca" :) Będę czekała na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ja długo przemierzałam się do zakupu tej książki :)

      Usuń
  24. Jejku! *.* jaki piękny stosik *.*
    I wspaniałe zakładki *.*
    A co do stosiku to ja mam ochotę na ,,Córkę medium", ,,cyrk nocy" i może jeszcze ,,zgon" :)
    Pozdrawiam, Luna

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie, nie, nie, nie, nie. 13 TO NIE PECHOWA LICZBA! To bardzo szczęśliwa liczba ^^
    Zakładki piękne, ja również czasami robię sobie sama takie zakładki.
    Bardzo chciałabym przeczytać ''Zgon'' oraz ''Toksynę''.
    Życzę przyjemnej lektury i Pozdrawiam

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. E tam, nie ma czegoś takiego jak pech. Zwłaszcza z takimi wspaniałymi książkami u boku!

    zrecenzowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To kiedy można wpaść do Ciebie i podkraść co najmniej połowę książek? :)
    Piękne zdobyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej spodobały mi się zakładki! Natchnęłaś mnie i kto wie, może sama kilka własnych projektów zrobię :)
    A z książek posiadam u siebie "Cyrk nocy", który znajoma u mnie recenzowała. Reszty zazdroszczę, bo jest czego, najbardziej chyba Flanagana!

    OdpowiedzUsuń
  29. O jacie! Ile książek! Ile cudownych i pięknych książek!
    Zakładki twojej roboty? Śliczne! Jakbyś miała nadmiar - jestem chętna do adopcji! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj :)
    Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniach to chciałabym Cię zaprosić do udziału w moim autorskim - Czytam Opasłe Tomiska
    szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny stos :) Przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow. Przepiękny stosik, naprawdę. Polecam książkę "Nadciąga burza". Naprawdę wciągająca lektura! :) I jestem ciekawa Twojej opinii na temat wersji graficznej "Gry o tron". :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie fajne zakładki. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeczytałem "Grę o Ferrin" i była to bardzo ciekawa przygoda. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  35. No nie powiem, stosik niebanalny :) Pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiele książek z Twojego stosiku chciałabym przeczytać. Zazdroszczę najnowszych numerów "Nowej Fantastyki".
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny stosik <3 chętnie podkradłabym Ci "Zgon" :D

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam także czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja tam zachwycam się najbardziej zakładkami ( moja obsesja ) są cudne skąd takie bierzesz ?

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne zakładki ;)


    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...