LUTY Fantastyczna Dwunastka



Jak wypadł styczeń? Mała tabelka jako podsumowanie. Największą sławą cieszył się „Hobbit, tam i z powrotem”, w sumie się nie dziwię. 

Nick
STYCZEŃ
GumcioBook
1
Avenix
4
Tatti Sheri
-
April
-
Luna
-
alinka malinka
1
Wiktoria Kotowata
-
Gosia B
1
Patrycja Waniek
2
Stray
1
Roberta Raj
1
Akane Kareu
-
Keira K.
1
Mitis
-
Ana
-
Oleksandra Avigeth
1
Dice xx
-


Na luty przypada horror. Za dużo chyba nie muszę tu wyjaśniać, więc będzie króciutko. Tak zwana literatura grozy, która ma na celu przestraszyć, zszokować czy spowodować u czytelnika wrażenie zagrożenia. Horror może opierać się na zagrożeniu stwarzanym przez postacie nadprzyrodzone typu wampiry, duchy, zombie, albo na realnym, gdzie występują psychopatyczni zabójcy czy epidemia wirusa. 

Przykłady:
  • Książki Stephena Kinga (np.: „Lśnienie”, „Miasteczko Salem”, „Ręka Mistrza”)
  • Klasyka, czyli: Bram Stoker „Drakula”, Mary Shelley „Frankenstein”, Gaston Leroux „Upiór w operze”, H.P. Lovecraft „Zew Cthulhu”
  • Graham Masterton (np.: „Manitou”, „Śmiertelne sny”)
  • Anne Rice „Wywiad z wampirem”
  • Jack Ketchum (np.: „Królestwo spokoju”, „Dziewczyna z sąsiedztwa”)
  • Ramsey Campbell (np. „Zły wpływ”)

Na przeczytanie książki macie czas do 1 marca, tego samego dnia pojawi się notka o nowym gatunku. A chętnych, a jeszcze nie zapisanych, zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu. 

17 komentarzy:

  1. Można jeszcze się zapisać do tego wyzwania? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, już przed chwilą Cię wpisałam xD

      Usuń
    2. Zobaczyłem, dlatego tez dodałem już baner na moją stronkę ;)

      Usuń
  2. W styczniu nie udało mi się przeczytać żadnej książki pasującej do wyzwania, ale mam nadzieję, że w lutym będzie lepiej :) Mam przynajmniej mobilizację, aby w końcu przeczytać "Joyland" Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mnie również mogłabyś wpisać do wyzwania :-) Nie wiem czemu wcześniej go niezauważyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z bloga biblioholiczka.blogspot.com :-) Już wstawiam banerek w zakładce Wyzwania 2014r.

      Usuń
    2. Dzięki :-) Mam jeszcze pytanie czy w ramach tego horroru może być A.D.XII - Jacek Komuda i inni ??

      Usuń
  4. Czy Wampir Lestat Anny Rice również się liczy? Jeśli tak, to mam już jedną książkę na luty :3

    OdpowiedzUsuń
  5. O, horrory to coś dla mnie >D Dzisiaj byłem w bibliotece, ale nie było nic ciekawego ;\ Będę musiał się za czymś rozejrzeć.
    Pozdrawiam, Avenix!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za horrorami :) Życzę powodzenia Kochani! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z horrorem na pewno nie będę miała problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zapisać się do wyzwania :)

    Banerek tutaj: http://literaturomania.blogspot.com/p/wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  9. "Golem"- Edward Lee
    http://gosia72.blogspot.com/2014/02/golem-edward-lee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. "Potomstwo" Jack Ketchum
    http://literaturomania.blogspot.com/2014/02/potomstwo-pierwotny-instynkt.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...