Serialowo (2)



Ocena: 4/6

Pretty Little Liars {14-16 odcinek, 4 sezon}


Pierwszy odcinek PLL po dłuższej przerwie nie wypadł najlepiej. W sumie nie dowiadujemy się niczego nowego, a akcja ciągnie się i ciągnie przez 40 minut. Oczekiwałam czegoś więcej po takich wydarzeniach w Halloweenowym odcinku. Dopiero w 16 zaczyna się coś dziać. Kolejne intrygi. Jak to możliwe, że mają jeszcze pomysły na ciągnięcie tego serialu? Oczywiście nie mam nic przeciwko, ale co zrobią z Ally? Jak to będzie z tym A? Czy dziewczyny w końcu otworzą oczy? Każdy tak marudzi, że nie wie komu zaufać. Hanna przeżywa rozstanie z Calebem. Aria rozwiązuje swoje problemy sercowe, tylko nie jestem pewna czy z tą osobą co trzeba. Spencer żyje jak w amoku, nie chce zostawić sprawy z Radley. A Emily? Emily stara się o kontakt z Ally. Poza tym, kłamczuchy zaczynają się od siebie oddalać. Czy to aby dobrze?


Pretty Little Liars (Słodkie kłamstewka)- USA, -2010, dramat, thriller, twórca:  I. Marlene King, wyst.: Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Troian Bellisario



Ocena: 6/6
Ravenswood {2-8 odcinek, 1 sezon}


Co tydzień zasiadam do oglądania Ravenswood. Serial coraz bardziej mnie wciąga, choć nie mam pojęcia czy daleko zajdzie. Raczej nie będzie tak znany jak PLL, jednak ma swój potencjał. Z porównaniem do historii w Rosewood, tutaj dzieje się aż za nadto przedziwnych rzeczy. I tu nie chodzi o psychopatę lub nastolatkę bawiącą się w czerwonego kapturka. Bohaterowie zmagają się z klątwą. Może wydawać się banalne, jednak w Ravenswood nic takie nie jest. Każdy odcinek przedstawia coraz to bardziej emocjonujące wydarzenia. Bohaterowie są coraz bliżej rozwiązania zagadki miasta. W tym momencie w mojej głowie kiełkuje pytanie. Czy przełamią klątwę w 5 sezonie czy może serial jeszcze nas czymś zaskoczy?


Ravenswood- USA, 2013, dramat, twórcy: I. Marlene King, Joseph Dougherty, Oliver Goldstick, wyst.: Tyler Blackburn, Nicole Gale Anderson,  Brett Dier, Merritt Patterson, Britne Oldford




Ocena: 3/6
Wolfblood {1 sezon}

Wolfblood to już całkiem inna bajka. W sumie to jednak nie, są wilki, więc brakuje tylko Ally w czerwonym płaszczu. Ale do rzeczy. To brytyjski serial o Maddy i jej rodzicach, którzy są wilkokrwistymi (lepsze określenie niż „wilkołakami”). Jednak w miasteczku pojawia się Rhydian, który jest taki jak oni, jednak nie zna zasad i reguł panujących na terytorium. Ogólnie serial jest o problemach z kontrolowaniem i utrzymywaniem w tajemnicy swojej wilczej natury. Bohaterowie chodzą sobie jak gdyby nigdy nic do szkoły. Może są trochę zdziwiaczali, ale wszyscy traktują to jako „młodzieńcze wyrażanie siebie”. Fabuła do bani. Nic ciekawego. Na kilkanaście odcinków może jeden jest ciekawy. Jednak na jedną rzecz warto zwrócić uwagę. Mianowicie klimat serialu. Wszystko dzieje się w jakiejś małej, ponurej mieścinie przy lesie. Cudowne miejsce do wilkołaczenia. Serial przez scenerię, którą wcale nie jest szkoła w Hoolywood, jest nawet mroczny (i to jest na duży plus). 


Wolfblood- Wielka Brytania, 2012, obyczajowy, fantasy, wyst.: Aimee Kelly, Bobby Lockwood, Louisa Connolly-Burnham, Kedar Williams-Stirling, Angela Lonsdale

12 komentarzy:

  1. Z wymienionych przez Ciebie seriali ogladałam tylko PLL, przy czym musze wrócić do tego seiralu, bo skończyłam na drugim sezonie i nie za bardzo pamiętam co się działo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam Pretty Little Liars i na początku byłam nim zachwycona, ale teraz nieustanne poszukiwanie A, Red Coat i innych robi się nudne. Planuję zacząć oglądać Ravenswood. Klątwa = coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pll jestem na bieżąco i te odcinki po przerwie niestety rozczarowują mnie, brakuje mi jakiejś konkretnej akcji.
    Ravenswood widziałam do 5odc i też jakoś nie ciągnie mnie do niego bardziej...

    Zapraszam do mnie: swiat-rosemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam tylko PLL i uważam ten serial za ciekawy :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, choć przymierzam się do PLL (chcę przeczytać jeszcze chociaż kilka części ;P).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam tylko PLL, ale ostatnio nawet do tego nie mam chęci. Skończyłam na 13 odcinku i na razie nie spieszy mi się z następnymi ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś wyróżniona na moim blogu w zabawie ''Liebster Blog Award''. Bardzo będzie mi miło jeśli weźmiesz udział :) Szczegóły u mnie :)
    Pozdrawiam

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę pomyśleć nad tym "Ravenswood", bo już kiedyś opis mi się podobał... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam spore zaległości, w filmach, w anime, więc raczej seriali teraz nie wezmę....tego by juz było za dużo! Ale moze kiedyś....
    U mnie nowa recenzja-serdecznie zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. PLL - uwielbiam, choć mam spore zaległości. Drugie z listy zamierzam obejrzeć, a o trzecim zaś pierwsze co słyszę, ale raczej oglądać nie będę. :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam cię do Liebster Blog Award i mam ogromną nadzieję, że odpowiesz na moje pytania :)
    http://literary-land.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-nowa-autorka-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Też oglądam i uwielbiam Ravenswood, ma w sobie coś co przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...