Wyzwanie FANTASTYCZNA DWUNASTKA

Uwaga, uwaga, please for your attention! Mam dla Was nowe wyzwanie. Trochę inne, a jednak takie same :P Widzę już wylew wyzwań na 2014 rok, więc pomyślałam, że sama wymyślę kolejne.
 

Wyzwanie "Fantastyczna Dwunastka". Każdego miesiąca wybieram jeden gatunek z fantastyki (np. horror, steampunk), a Waszym zadaniem jest przeczytanie i zrecenzowanie książki z tego gatunku. Nie ma mowy o nudzie, już ja się zajmę tym, żeby nikt z Was nie narzekał na brak gatunków. Poznajmy każdą stronę fantastyki!


Baner zrobiłam sama- ja raczkująca w Photoshopie ;)

Zasady są proste:
1. Wyzwanie trwa od 1 stycznia 2014r. do 1 stycznia 2015r.
2. Do wyzwania można dołączyć w każdej chwili wyrażając chęć pod postem lub w zakładce dotyczącej wyzwania.
3. Warunkiem wzięcia udziału w wyzwaniu jest posiadanie bloga na dowolnej domenie.
4. Każdą przeczytaną książkę należy zrecenzować (należy wspomnieć, że została przeczytana w ramach wyzwania poprzez tekst lub wklejenie banerka podlinkowanego do odpowiedniej zakładki tego wyzwania) i zamieścić link w komentarzu (zakładka -->Wyzwania autorkie --> Fantastyczna Dwunastka ).
5. Recenzje książki można łączyć z innymi wyzwaniami.
6. Baner wyzwania można umieścić na blogu/fb.
7. Co miesiąc będę publikować podsumowania + informację o gatunku na kolejny miesiąc.

Mam nadzieję, że ktoś będzie chętny :) Zapraszam do zgłaszania się!


22 komentarze:

  1. Podoba mi się ten pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny pomysł :) Zastanowię się jeszcze, jak coś to dam znać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Jeśli można zgłaszać się pod tym postem, to już możesz mnie zapisać. Bardzo chętnie wezmę udział :D A będziesz podawała jakieś przykładowe tytuły do każdego z proponowanych na miesiąc podgatunków fantastyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zamierzam przedstawiać Wam zawsze szczegółowo co to za gatunek i podawać przykładowe książki i autorów.

      Usuń
  4. To jak najbardziej wyzwanie dla mnie :)
    Z przyjemnością wezmę w nim udział.
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się zgłoszę, bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Dopisałam już.

      Usuń
  6. Ja też chętnie wezmę udział! :D
    Banerek za chwilkę wkleję na bloga.

    Siostry w bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę już udział w wyzwaniu Czytam fantastykę, więc do Twojego również się dołączę. Liczę na podpowiedzi, bo nie jestem za bardzo obeznana w gatunkach fantastyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZĘ CIEBIE O POMOC!
    Szczegóły na moim blogu.
    Koniecznie zaglądnij...
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią się zgłoszę, bo to świetny pomysł, chętnie poznam nowe gatunki fantastyki.
    Patrycja Waniek z bloga http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią się przyłączę :)
    http://never-without-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    diamentowe-oko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...