Stosik #12 czyli grudniowa gorączka zakupów

 

Od góry:
1. "Cień żywiołu" Leigh Fallon- zakup własny
2. "Łza" Lauren Kate- j.w.
3. "Carrie" Stephen King- j.w.
4. "Demony miłości" Eve Edwards- od wydawnictwa Egmont
5. "Gorączka" Dee Shulman- j.w. recenzja tutaj
6. "Dziedzictwo" C.J. Daugherty- zakup własny
7. "Wybrani" C.J. Daugherty- z wymiany na lc
8. "Miasto popiołów" Cassandra Clare- z wymiany na lc (musiałam mieć tę książkę w nowej okładce, bo na polską jeśli chodzi o drugą część serii po prostu nie mogę patrzeć)
9. "Mechaniczna księżniczka" Cassandra Clare- od mamy na imieniny (długo wyczekiwana pozycja, trzeba porównać z oryginałem, który już dawno mam za sobą)
10. "Przewodnik Nocnego Łowcy"- zakup własny
11. "Pocałunek kier" Lynn Raven- od tajemniczego Mikołaja
 



Również od góry:
12. "Sfinks, 13 nieznanych opowiadań" Edgar Allan Poe- z biblioteki
13. "Opowieści niezwykłe" Edgar Allan Poe- j.w.
14. "Makbet" William Szekspir- j.w.
15. "Historia krain i miejsc legendarnych" Umberto Eco- znalazłam pod choinką
16. "Pani na Czachticach" Jožo Nižnánsky- z biblioteki

 


17. "Nowa Fantastyka" grudniowe wydanie
18. "Stany Zjednoczone Ameryki. Jak rodziła się potęga"

 










Jak zwykle coś na doczepkę, bo nigdy nie mogę całości zrobić zdjęcia:
19." Szukając Alaski" John Green- zakup własny 
20. "Władca Pierścieni" J.R.R. Tolkien- j.w. (jestem oczarowana tym wydaniem, nie tylko przez okładkę, ale i zawartość)
21. "Trylogia Igrzyska śmierci" Suzanne Collins- j.w.



Zaprezentuję Wam jeszcze moje nowe zakładki do książek, które sama zrobiłam. Możecie podziwiać moją pandę, pieska i filcową herbatę :P


A oto zestaw do kaligrafii, który zabłąkał się gdzieś pod choinką, więc go przygarnęłam. Napiszę list do el presidente! :P

59 komentarzy:

  1. Polecam Szukając Alaski, Wybranych, Dziedzictwo, oczywiście Igrzyska :D Zabrałbym Ci cały pierwszy stos :D Świetne zakładki *.*
    Miłego czytania :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocałunek kier jest genialny <3 polecam! Tak samo jak Dary anioła, niestety Mechaniczną księżniczkę wciąż mam przed sobą... Oby niedługo!
    Władca pierścieni - cudo ;) Mma zamiar dokończyć w nadchodzącym roku tę Trylogię i przeczytać inne książki Tolkiena... Igrzyska też świetnie się prezentują i wspominam je jako jedne z najlepszych książek, jakie czytałam.
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też tak będę wspominać Igrzyska, bo jak do tej pory była do nich dość sceptycznie nastawiona. A Władce Pierścieni już zaczęłam czytać i jestem dobrej myśli (może nie będę musiała kilka razy jak większość podchodzić do tej trylogii ;)).

      Usuń
  3. Ojejuuu ile cudowności *.* Łzę już czytałam i gorąco polecam ! :)
    Piękne zakładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Łza była dobra, bo już się nastawiłam pozytywnie na tę książkę :D

      Usuń
  4. Świetne książki. Miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość tych książek sama bym przygarnęła :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ta gazetka o USA? Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Carrie i Szukając Alaski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Szukając Alaski jest cudowne i w ogóle, już naczytałam się recenzji ;D A Carrie, mam nadzieję, że przebije film, albo przynajmniej będzie równie dobra.

      Usuń
  8. Świetne zdobycze :) Kilka książek bym Ci zabrała. A co do okładek, to są świetne, a w szczególności ta herbatkowa <3 Cudo ! Chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to mogę Ci taką wysłać :D

      Usuń
    2. Jasne, że chcę. Napisze do cb meila :)

      Usuń
  9. Książki piękne, ale zakładki je tym razem przebiły.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przeczytałam wybrany i podobała mi się:) a przed de mną jest dziedzictwo:)
    również przeczytałam miasto popiołów i jest świetna:)
    jestem ciekawa łzy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany... Zazdroszczę, bardzo. Kusi mnie "Pocałunek Kier" i "Szukając Alaski". Z tego co tu widzę przeczytałam tylko "Igrzyska" i "Miasto popiołów", a w domu czekają w kolejce "Wybrani" i "Dziedzictwo". No nic, pozostaje mi życzyć miłej lektury :) Ach, zapomniałabym - cudne zakładki *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki wielki, piękny stos! :)
    Polecam Ci ''Gorączkę'', ''Wybranych'', ''Dziedzictwo'' oraz ''Szukając Alaski''. Zazdroszczę Ci takiej wielkiej księgi ''Igrzysk''. Ja mam w częściach :D Z Twojego stosu chętnie przeczytałabym ''Demony Miłości'' oraz ''Łzę''.
    Życzę miłej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku... *.* jaki piękny stosik. Przepiękne zakładki, te ,,herbatki" mnie urzekły... nie nie oszukujmy się wszystkie są SUPER wspaniałe. Podkradnę Ci kiedyś którąś ;)
    Pozdrawiam, Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy się odważysz mi jakąś podkraść xD Będę ich bronić jak lwica ;P

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. GumcioBooku, szalejesz nam. :D
    Swietny stos! Uau, tyle w nim cudownosci! Z wielka checia przeczytalabym *uwaga, uwaga*: "Wybranych", "Dziedzictwo", "Miasto Popiolow", "Mechaniczna Ksiezniczke" (ale najpierw chcialabym siegnac po "Miasto Kosci"), "Szukajac Alaski" i trylogie "Igrzysk smierci". A zakladki przepiekne, masz talent! *.* Na poczatku myslalam, ze te z torebkami herbata sa nimi naprawde. :D Zycze przyjemnego czytania i wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent, taaaak, pierwszy raz widziałam igłę xD Ale fajnie, że myślałaś, że są prawdziwe, jest nadzieja, że jeszcze ze mną ludzie wyrosną :P

      Usuń
  16. Woow, ale piękny stos, sama bym z chęcią to wszystko przygarnęła. <3 Te własnoręczne zakładki są prześliczne!
    Btw. skąd masz zakładkę z książkami Greena? ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko :o Ogromny stosik! Zazdroszczę Ci go *-*
    Szczególnie polecam Ci Dary Anioła, Igrzyska Śmierci i Dziedzictwo :3
    Śliczne zakładeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie... masz WSZYSTKIE książki, które chcę przygarnąć! To takie niesprawiedliwe :(
    Oczywiście żartuję ;) wspaniały stosik, oby cudownie Ci się czytało :)
    A zakładki są absolutnie wspaniałe! Naprawdę sama je zrobiłaś? Zdolniacha z Ciebie ;) Czekam na konkurs gdzie do wygrania będzie taka właśnie cudna zakładka :D Ja zamawiam świnkę! Jeśli oczywiście taką stworzysz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnka? Dobry pomysł, może nawet zrobię taką :D

      Usuń
  19. Wow, cudowności! <3 Trylogia Igrzysk, Poe, Green, Daugherty <3 Przyjemności życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwile z Poe na pewno będą cudowne :D

      Usuń
  20. Widze, ze nie tylko ja tone w ksiazkach! :D
    Pozdrawiam i zycze milego czytania!

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Za Daugherty, Shulman i Fallon ciągle nie mogę się zabrać, ale wszystkie książki (poza "Gorączką 2") mam. Do "Łzy" się przymierzam, ale zapowiada się obiecująco.
    Rany, masz nowego Greena i, co ważniejsze, wielkie tomiszcze Igrzysk! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńka! Życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ciekawy stos. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeejciu, jaki piękny stosik *_* Zazdroszczę wszystkiego ;)
    wiktoriansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stosik. Kilka pozycji już mam za sobą, a kilka chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakładki są super. Szczególne podoba mi się herbata:) W stosiku kilka perełek więc życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny stosik :) Zamówiłam u Mikołaja trylogię Tolkiena ale strasznie się wzbraniałam przez trzema książkami w jednej. Stwierdziłam, że kiepsko by mi się czytało. "Carrie" jest kiepska jak na książki Kinga, jednak jest to jedna z jego pierwszych publikacji, więc potraktowałam ją z ulgą. Podkradłabym "Dziedzictwo" :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcę tą zakładkę z herbatą ! :D Ale widzę, że szalejesz dużo zakupów własnych ;d Też mam takie wydanie "Igrzysk śmierci" ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny stosik! Posiadam jedynie "Wybranych" i "Dziedzictwo". Resztę z chęcią bym podkradła, a już w szczególności "Łzę"...
    Coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny stos, zachwycają te połączone tomy, Tolkiena, Collins, piękne. ;) Chętnie sama kupiłabym książki pani Clare w nowych okłądach, bo stare są okropne. :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są okropne, ale jak już się ma całą serię w starych to trudno jeszcze kupować w nowych :/ szkoda, bo taka cudowna treść powinna być oprawiona w coś pięknego

      Usuń
  31. Ale książek. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezła ilość książek. "Wybranych" i "Dziedzictwo" absolutnie polecam. "Mechaniczna księżniczka" znalazła się również u mnie, nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę. "Demonów miłości" nie uwzględniłam w liście do Aniołka, więc czekam na jakąś okazję do ich zdobycia, bo pierwsza część była nawet dobra, zobaczymy czy druga część trzyma poziom. No a "Igrzyska" - mnie się podobały, jestem ciekawa co o nich powiesz :) Zazdroszczę zdolności, moje zakładki pewnie nie wyglądałyby wcale tak jak by miały...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ piękny stos! I ale tego dużo! :D Prześliczne zakładki - masz talent :) No i fajny prezent - zestaw do kaligrafii to coś ciekawego ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Imponujące stosy! Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny stos! Wiele książek z chęcią bym przeczytała. I przepiękne zakładki, herbata jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej! Jakie cudowności! :) :3
    Pragnę ! :)
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem ciekawa "Łzy". Mechaniczna Księżniczka jest cudna, Green tak samo <3 Świetne to wydanie Igrzysk i zakładki *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Stosik tak piękny, że aż brak słów! "Pocałunek Kier" czytałam i mogę szczerze polecić! ;) Miałam po nim sporego czytelniczego kaca.
    Zakładki-herbatki są przecudowne, sprzedajesz takie może? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie robię takich na sprzedaż, ale dla przyjemności :D Zawsze mogę taką wysłać ;)

      Usuń
  39. Niesamowity, po prostu niesamowity stos! Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zakładki :) Ja nawet gdybym chciała, tobym takich nie zrobiła - ach, te moje zdolności manualne :D Niestety żadnej książki z Twoich nabytków nie przeczytałam (wstyd!), ale ukradłabym cały pierwszy stos - toż to same perełki :D
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny stos! :) Czytałam "Łzę", bardzo mi się podobała, "Wybrani" i "Dziedzictwo" również, druga część szczególnie :) A "Władcę Pierścieni" też chciałabym mieć w tym wydaniu ;)
    Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem ciekawa twojej recenzji 'Carrie' mam zamiar ją przeczytac. A co do 'Igrzysk Śmierci' to powinna ci sie spodobac. Miałam 'Władców pierścieniu' czytać w wakacje, ale jakoś się tak złożyło, że już nie zdąrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Carrie i Demony miłości, to coś co mnie interesuje :)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...