Odkrywamy tajemnice Miasta Niebiańskiego Ognia {1}

Dzisiaj mam dla Was kilka cytatów opublikowanych przez Cassie z "Miasta Niebiańskiego Ognia". Zapewne wszyscy są ciekawi co zdarzy się w osatniej części tak cudownej i wciągającej serii. Cassandra Clare wielu już zaskoczyła, co zrobi tym razem aby czytelnik dostał zawału z nadmiaru emocji? Hmmm tego dokładnie dowiemy się w nowym roku, gdy książka ujrzy światło dzienne. Niektórzy zapewne od razu rzucą się na angielskie wydanie, a inni będą czekać cierpliwie (jak tak można?!) na polskie wydanie (kto wie kiedy moment, gdy ujrzymy tę książkę w empiku, nastąpi). Mniejsza o to, bo nie o moje gadanie chodzi. Przejdźmy do rzeczy. 

Oto pierwszy opis książki. Czyż nie intrygujący? Ostatnie zdanie wzbudza chyba najwięcej emocji. Życie utracone? Miłość poświęcona? Na myśl przychodzi tyle różnych tragicznych scenariuszy. Czyżby robił się na nowy George Raymond Richard Martin? Czy Clare zdoła uśmiercić głównych bohaterów? Oj, błagam, nieee!


Ciemność powraca do świata Nocnych Łowców. Kiedy ich społeczeństwo rozpada się wokół nich, Clary, Jace, Simon oraz ich przyjaciele muszą się połączyć, by razem stanąć do walki z największym złem, któremu Nefilim kiedykolwiek stawiali czoła: z bratem Clary. Nic na świecie nie może go pokonać. Czy muszą więc odbyć podróż do innego świata, by tam znaleźć szansę?
Życia zostaną utracone, miłość poświęcona, a cały świat zmieniony w szóstej i ostatniej odsłonie cyklu "Dary Anioła".


Wiadomo, że ma zginąć pare osób, ale jak na razie nie będę bawiła się w spekulacje kto co i jak. To zadanie Cassandry, żeby nie pogubić się w tym wszystkim. Poza tym, pojawią się nowe postacie. Powiedzmy, że ostatnia część jest różnież zapowiedzią kolejnej serii o Nocnych Łowcach "The Dark Artifices", która pojawi się zapewne w 2015 roku. Będzie opowiadała o Emmie Carstairs i Julianie Blackthorn'ie. Wszyscy co wydarzyło się po Darach Anioła. Tym razem miejscem akcji będzie Los Angeles. Jak zwykle demoniczne spiski i dużo magii, ta seria też nas oczaruje, przeczuwam to!


"runa, unosząca się jak anioł: o kształcie dwóch skrzydeł, połączonych jednym prętem"


" Niewiele zmieniło się u Magnusa odkąd Jace był tutaj po raz pierwszy. Jace użył otwierającej runy, by wejść przez frontowe drzwi, wszedł po schodach i zadzwonił dzwonkiem do mieszkania Magnusa. Tak było bezpieczniej, ponieważ Magnus mógł grać nago w gry wideo lub coś innego. Magnus szarpnął, otwierając drzwi, wyglądał na wściekłego. Miał na sobie czarny, jedwabny szlafrok, był boso, jego ciemne włosy były splątane.
    - Co ty tu robisz?
    - Matko… – powiedział Jace. – Jesteś bardzo niegościnny.
    - To dlatego, że nie jesteś mile widziany.
    - Myślałem, że jesteśmy przyjaciółmi – powiedział Jace.
    - Nie, jesteś przyjacielem Aleca. Alec był moim chłopakiem, więc musiałem cię znosić. Ale teraz nie jest moim chłopakiem, więc nie muszę z tobą przebywać.
    - Myślę, że powinieneś wrócić do Aleca – powiedział Jace. Magnus spojrzał na niego.
    - Niby dlaczego?"

No tak, ta kłótnia i to całe zrywanie Magnusa z Aleciem, jakoś tego nie kupiłam. Oni będą razem i kropka!


"  Alec podciągnął kolana do klatki piersiowej i w zamyśleniu spojrzał na Jace’a.
    - Wiem – powiedział – Nie jestem zazdrosny. Zawsze wiedziałem, że od początku wszyscy uważali, że jesteś ode mnie lepszy. Mój ojciec tak myślał. Clave. Izzy i Max patrzyli na ciebie jak na wielkiego wojownika, którym chcieliby być. Ale w dniu kiedy spytałeś mnie, czy zostanę twoim parabatai, wiedziałem, że masz na myśli to, że ufasz mi wystarczająco, aby poprosić mnie o pomoc. Mówiłeś mi, że nie jesteś tym samotnym i samowystarczalnym wojownikiem, który może wszystko zrobić samemu. Potrzebowałeś mnie. I zdałem sobie sprawę, że była jedna osoba, która nie uważała, że jesteś ode mnie lepszy. Ty."

Jak ostatnia część to i chwile nostalgii i przemyśleń. Alec, tylko mi się tutaj nie rozklejaj.


,,Sposób w jaki brzmiał oddech Magnusa, łomocząc w jego piersi, zanim wypowiedział imię swojego ojca.”

Wieczna zagadka kto jest ojcem Magnusa w końcu zostanie rozwiązana.

,,- O Boże – powiedział Magnus. – Oni są martwi. Oni wszyscy są martwi!”

Według mnie jeden z najbardziej intrygujących i ...irytujących cytatów. Założę się, że to podpucha, nie wiem jaka, ale tak. Na pewno coś się stanie, ale nie dramatyzuję.
 

"–Simon — powiedział głos ponad jego ramieniem, odwrócił się, by zobaczyć Izzy, jej twarz była białą plamą pomiędzy ciemnymi włosami a czarnym okryciem, spoglądająca na niego, wyraz jej twarzy wyrażał w połowie gniew, w połowie smutek. –Wydaje mi się, że to ta część, kiedy mówimy sobie do wiedzenia?"
Jeśli w książce rzeczywiście będzie tyle scen pożegnań i rozczulających słów co cytatów na ten temat, to bójmyyy się.

Na koniec something special czyli cytat, który dla tych, którzy nie przeczytali Mechanicznej Księżniczki jest zakazany! Forbidden! 

[zaznacz jeśli chcesz wiedzieć]
"- Clary – powiedziała Jocelyn. – Chciałabym, abyś poznała Tessę Gray."

źródło: http://tmisource.com/, http://dary-aniola.fan-strefa.pl/, https://www.facebook.com/SwiatNocnychLowcow/

21 komentarzy:

  1. O matko! Cóż za cytaty! Jak ja tyle czasu wytrzymam.. Błagam niech Cassie nie uśmierca wszystkich bohaterów XD A ostatni cytat- hoho to fajnie, że Clary pozna Tessę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie mam zamiaru panikować. Cytaty mają wzbudzić w nas emocje, a co się stanie w książce, dopiero zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodź poznanie Tessy brzmi intrygująco. Mam nadzieję (SPOJLER), ze będzie z nią Jem :D

      Usuń
    2. SPOJLER, SPOJLER!!! Oj będzie, będzie :D Nasz kochany Brat Z zmieni się w przystojniaczka :D

      Usuń
  3. nie poznałam jeszcze tej serii, ale kiedyś po nią sięgnę. Ja najbardziej lubię czytać wszystkie tomy po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać, kiedy ta powieść wyjdzie ^^

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystkie książki o Nocnych Łowcach! Dlaczego trzeba tak dłuuugo czekać... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Dary Anioła, Diabelskie Maszyny i wszystko, co z nimi związane. Cytaty intrygujące i okropnie nurtujące. Kiedy wreszcie poznam zakończenie? Okropnie mnie to nurtuje...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam i Dary Anioła, i Diabelskie Maszyny. Jestem niesamowicie ciekawa co tam się stanie, ale i nieco się obawiam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tyle czekać.. :( A cytaty są co najmniej kosmiczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O cholera! No i po co ja to czytałam?! :P Teraz nie mam pojęcia jak wytrzymać cierpliwie do polskiego wydania :/ Mam cichą nadzieję, że wydawnictwo nie będzie się zbytnio ociągało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Przynajmniej, żeby nie było jak z Mechaniczną Księżniczką.

      Usuń
  10. Czemu ja to tak późno komentuje? No dobra jako,że Diabelskich Maszyn jeszcze nie czytałam to jakoś oparłam się pokusie przeczytania ostatniego cytatu.
    Jezu jak nie mogę się doczekać. Kurczę nie mam zielonego pojęcia co Cassie wymyśli nam na wielki finał. W głębi serducha marzę o Happy Endzie jednak nie można się oszukiwać. Pewnie jeden z głównych bohaterów umrze. Oby tylko nie Magnus.
    Tymczasem nie zostaje mi nic innego jak czekać. <3

    Pozdrawiam Merry. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś czytałam że chyba Alec umrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeesz, wszystko jest możliwe, w sumie to bardzo prawdopodobne, już za kilka miesięcy się dowiemy.

      Usuń
    2. jak Alec zginie to chyba się załamię... Alec i Magnus to moi ulubieni bohaterowie. Mam nadzieję że szybko dostanę tą część nie mogę się doczekać

      Usuń
    3. Są tylko domysły, prawdę poznamy dopiero po przeczytaniu książki

      Usuń
  12. No dobra.........
    Chyba mogę tylko powiedzieć: Ja pierdziele!
    NIE!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna książka, cudowna seria
    zapraszam do mnie
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ever wanted to get free Google+ Circles?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT & TOTALLY FOR FREE by registering on Add Me Fast?

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...