My Little Birthday 2!

W wielkim skrócie...
Ten rok minął niesłychanie szybko. Zanim się obejrzałam już był marzec, potem wakacje, a teraz grudzień. Ale to nie szybko upływający czas zdziwił mnie najbardziej, a to, że... tu jestem :P. Nie spodziewałam się, że tak długo wytrzymam i że nadal będę miała ochotę coś tu pisać. Ale stało się, jestem i nadal będę zanudzać Was swoimi wypocinami. 

Dziękuję tym, którzy wchodzą na mojego bloga regularnie, ale i tym, którzy trafili tu raz przez przypadek. Podziękowania należą się również blogerkom, z którymi zdążyłam się świetnie zapoznać i uwielbiam do nich pisać w każdej sytuacji. Cały czas pamiętam o wydawnictwach, które dały mi przez ten czas szansę na zrecenzowanie swoich książek. W takim dużym skrócie: DZIĘKUJĘ!


Bo jak są urodzinki, to i zanudzanie statystykami :) Więc...
Tyle ile razy mnie odwiedziliście wciągu 2 lat: 88 634 (dane z 30.11)
Najczęściej przez Was oglądane:
1. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen
2. "Romeo i Julia" William Szekspir
3. "Ostatnia Spowiedź" Nina Reichter
Tyle razy pozostawiliście u mnie swój ślad: 4465 (dane z 30.11)
Najwięcej komentarzy pozostawił/a:
1.
Alice booksloovers 
2. Jędrzej J
3. AnnieK

Przeczytałam również wiele niesamowitych książek, których nie zapomnę do końca życia. Dzięki Wam sięgnęłam po większość z nich, więc tutaj również dziękuję. Ach, gdyby nie wy, to kto wie, może nie stałabym się fanką Nocnych Łowców, może w ogóle nigdy nie obejrzałabym Igrzysk Śmierci, czyli stałyby się same katastrofy!


Najciekawsze książka roku: "Miasto Zagubionych Dusz" Cassandra Clare
Najbardziej wciągająca książka roku: "Mechaniczny Książę" Cassadnra Clare
Najbardziej wyczekiwana książka roku: "Mechaniczna Księżniczka" Cassandra Clare
Najbardziej intrygująca książka roku: "Ostatnia Spowiedź. Tom II" Nina Reichter
Największe zaskoczenie roku: "Nevermore. Kruk" Kelly Creagh
Największe rozczarowanie roku: "Czarnoksiężnik z Archipelagu" Ursula K. Le Guin
Najbardziej ciągnąca się książka roku: "Nostalgia anioła" Alice Sebold

Ale, ale, spokojnie, nie zapomniałam o wynikach konkursów! Trochę to trwało, bo trzeba było zdecydować, wylosować itp. Do pierwszego konkursu zgłosiło się 30 osób, za to do drugiego 96, więc widzę jeszcze w Was wolę walki o nagrody książkowe, bo jakoś ostatnio z tym słabo, nie wiem dlaczego.

"Dotyk Julii" wygrywa Nika
"Przez burzę ognia" ląduje do Oli C. 
 
Proszę Was dziewczyny, żebyście wysłały mi na maila (g_gumciobook@onet.pl) swoje adresy do wysyłki.

22 komentarze:

  1. życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)
    ja również dzięki temu czytelniczemu światku, czyli dzięki mojemu blogowi pokochałam Nocnych Łowców czy Igrzyska ♥
    gratulacje dla zwyciężczyń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak długiego stażu w blogosferze :) Niesamowity wynik, oby tak dalej :)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje. Kolejnych rocznic życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci kolejnych sukcesów w blogowaniu. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dwa lata to naprawdę dużo. Życzę ci wytrwałości i przyjemności w czytaniu książek i pisaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości, mam nadzieję, że również będę się mogła za dwa lata tak pochwalić :D
    Życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu :)
    Pozdrawiam,
    Nika

    PS. O rany POWAŻNIE? Jeszcze nigdy nie wygrałam w konkursie, CUD. Już wysyłam adres :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nika - Moje Gratulacje Kochana!! ♥ :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję kochanie! <3
      PS. Ty wszędzie jesteś! ;oo Ale to dobrze <3

      Usuń
  8. Spoko możesz zanudzać mnie swoimi wypocinami ;) I oczywiście gratulacje :) Fajnie piszesz i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! I życzę kolejnych, wspaniałych lat blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! :D
    Życzę kolejnych sukcesów.
    Zwycięzcom Gratuluję ! :*

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stóweczka! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat, sto lat!:) Ja już przestałem liczyć, bo ciągle zawieszałem. Kolejnych przeczytanych książek i miesięcy blogowania Ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy :) Życzę wytrwałości na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :3
    Bardzo dziękuję już wysyłam maila ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję serdecznie! Dwa lata, u mnie rok dopiero minął. ;) Statystyki moim zdaniem wyśmienite i zgadzam się z większością punktów książkowych. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1oo lat :D Życzę kolejnych sukcesów i aby twój warsztat literacki nadal się rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania! Z tego co widzę, mamy bardzo podobny gust literacki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyń :) Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę jeszcze wielu takich rocznic

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...