Videorecenzja {Nevermore. Kruk}

Na dzisiaj przygotowałam dla Was videorecenzję "Nevermore. Kruk". Udało mi się dotrzymać obietnicy... jest o wiele krócej, juuupi! Przecież nie będę Was zanudzać tym moim biadoleniem. Także zapraszam do oglądania, słuchania, co tam tylko chcecie :P

Tytuł: "Nevermore. Kruk"
Oryginalny tytuł: "Nevermore"
Autor: Kelly Creagh
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 456
Ocena: 6/6

Teledysk do piosenki promującej książkę:

Przypominam o konkursach! Jeden z "Dotykiem Julii" trwa do poniedziałku do północy, a drugi z "Przez burzę ognia" do 30 listopada. 


http://mylittlelibrary-gumciobook.blogspot.com/2013/11/konkurs-urodzinowy.html
http://mylittlelibrary-gumciobook.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

8 komentarzy:

  1. Książka nie w moim guście, ale bardzo fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie udało mi się składanie tego filmiku, ale chęć wygadania się była silniejsza :)

      Usuń
  2. Nie złapałam jej jeszcze w łapki ale bardzo chce ją przeczytać :)
    A videorecenzja bardzo fajna - sama zastanawiam się nad nagraniem czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę powieść na półce i w stosie, który aktualnie kończę. Zachęciłaś mnie do tej pozycji jeszcze bardziej, a że właśnie zastanawiałam się co czytać po "Naznaczonej", mój wybór padł na "Nevermore. Kruk". Liczę na to, że ta książka spodoba mi się tak samo jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypożyczyłam "Nevemore" dosyć dawno temu, ale całkowicie mnie pochłonęło i oczarowało:) Mam nadzieję, że niedługo uda mi się zakupić swój własny egzemplarz, zarówno pierwszej jak i drugiej części.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo chciałam przeczytać Nevermore, potem jakoś zapomniałam. Myślę, że kiedyś postaram się zapoznać z książkami, ale kiedy, nie mam pojęcia, bo czasu ciągle brak;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za bardzo mam ochotę czytać coś takiego. :) No i podziwiam za odwagę, bo ja nigdy w życiu nie pokazałbym się na videorecenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś tak wyszło, że przegapiłam poprzednie videorecenzje i przyznam szczerze, że bardzo się zdziwiłam, bo zawsze myślałam, że troszkę starsza jesteś. Recenzja wyszła bardzo fajnie. Czytałam do tej pory pierwszy tom, drugi już czeka na półce i w sumie ciekawi mnie co tam dalej się wydarzyło. Bardzo dobrze wspominam ten tytuł i do końca roku postaram się wrócić do tej książki :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...