Upadli (Fallen) na wielkim ekranie!

 Juhu! Coraz więcej nowości i zapowiedzi kolejnych ekranizacji książek. Nie ma co, świat kina zmierza w dobrym kierunku :P Trzeba przyznać, że z każdym miesiącem pojawiają się kolejne wieści o nowych filmach, których fabuła będzie nam znana większości z książek młodzieżowych, a raczej tych paranormalnych i antyutopijnych. Tym razem zaszczytu ekranizacji dostali "Upadli" ( "Fallen") autorstwa Lauren Kate


Gdy Lucy pojawia się w nowej szkole, zaczynają ją prześladować myśli, że skądś zna Daniela- chłopaka, który już pierwszego dnia dał dziewczynie do zrozumienia, że nie chce mieć z nią nic wspólnego. Jednak niechęć Daniela nie jest jej nawiększym problemem. Przesladują ją bowiem obrazy z nocy, gdy nie wiadomo jak podpaliła swojego kolegę! Tak właśnie trafiła do tej szkoły-więzienia dla umysłowo chorych i małoletnich przestępców, gdzie każdy jej ruch rejestrują kamery. Jednak Lucy nie daje za wygraną. Musi dowiedzieć się jak to się stało, że na jej oczach zginą chłopak i czemu Daniel zdaje jej się taki znajomy. Czy ukrywa jakąś mroczną tajemnicę?
Za powstanie filmu odpowiedzialni są Lotus Entertainment i Mayhem Pictures. Reżyserią zajmie się nie kto inny jak Scott Hicks ("Blask", "Szczęściarz"). A scenariuszem Nichole Millard, Kathryn Price i Michael Ross. Dwie pierwsze pracowały nad scenariuszem "Planu gry" Walta Disneya, a trzeci brał udział w tworzeniu horrorów tj. "Droga bez powrotu" i "Turistas". To może być ciekawe połączenie, nie uważacie? Jedne z pokroju Disneya, a kolejny z tej ciemniejszej strony.

Ale nie będę nikogo trzymać w niepewności, przejdźmy do aktorów. Główną rolę, Lucy zgarnęła 22-letnia Addison Timlin. Może niektórzy znają ją z "Odd Thomas" i "Californication". Osobiście nie widziałam jej jeszcze w akcji, więc jestem ciekawa jak spisze się w roli Lucy. W Daniela wcieli się Jeremy Irvine ("Wielkie nadzieje", "Czas wojny"). Z jednej strony pasuje, a z drugiej nie. Zależy jak go ucharakteryzują...i jak on to zagra. Ostatnio też dowiedziałam się, że rolę Cam'a dostał Harrison Gilbertson ("Beneath Hill 60"), co dla mnie jest jakąś kompletną porażką, bo nigdy tak bym sobie nie wyobraziła Cam'a.
Poza tym, wiadomo tylko, że zdjęcia miały zacząć się we wrześniu tego roku, więc... zapewne w 2014 już będziemy mieli możliwość oberzenia "Upadłych".

22 komentarze:

  1. Pewnie obejrzę, ale... nie za specjalnie się cieszę. Przeczytałam tylko pierwszą część, bo kolejne raczej nie sięgnę, ale kto wie... Jak dla mnie "Upadli" to bardzo, bardzo przeciętne książka. Z tego gatunku są inne, lepsze pozycje, z ktorych ekranizacji bym się cieszyła. ;)
    Co do tego aktora, który wcieli się w rolę Daniela to dosyć dziwne. :) Przy obsadzie "Niezgodnej", gdy zaproponowali mu rolę Cztery stwierdził, że nie chce być kolejnym nastoletnim idolem, a tutaj rolę Daniela przyjął. No nic, może uważa ją za bardziej ambitną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka była moim zdaniem przeciętna. Miała ogromny potencjał, ale autorka jakby po drodze zapomniała trochę co chciała przekazać. Okładki są za to obłędne, jeśli film będzie miał ich klimat, to fenomen gwarantowany ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ta seria bardzo się spodobała, dlatego pieję z zachwytu na myśl, że ukaże się jej ekranizacja. Super. Nie mogę się doczekać i uważam, że obsada też jest trafiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać!!! :) Bardzo lubię grę Jeremy'ego i jestem ciekawa, jak wypadnie w roli Daniela. Poza tym intryguje mnie to, jak autorzy przedstawią świat wykreowany przez Lauren; czytając książkę, miałam go cały czas przed oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno nie będę czekać bo książka mi się nie podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, kolejna ekranizacja książki? Mam nadzieję, że tym razem postarają się bardziej niż przy Darach Anioła, gdzie tylko Magnus cieszył oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna fanka Magnusa? ;) Czy jestem jedyną na tym świecie, której on w ogóle nie pasował?! W każdym razie mi MK bardzo się podobało.

      Usuń
  7. Nie miałam pojęcia, że ma powstać film. Nie czytałam jeszcze co prawda tej serii, ale w tym wypadku chyba czas się za nią zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria nie jest jakaś wspaniała, sama dotrwałam tylko do jakiś 3/4 drugiej części, ale film zapowiada się nawet fajnie :)

      Usuń
  8. jestem na półmetku tej serii, cóż poczekamy i zobaczymy jak wyjdzie ekranizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet książek nie mam za sobą, więc co tu dopiero o filmie mówić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo, ale to bardzo się zdenerwuję jeśli zrobią z tej serii kiepski film - a tak zazwyczaj niestety się dzieje. Wolałabym żeby nie została ona w ogóle przeniesiona na wielki ekran. Mam do niej ogromny sentyment i nie chciałabym widzieć, jak psują coś naprawdę dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapowiada się jakoś fatalnie, więc trzeba mieć nadzieje :)

      Usuń
  11. Książki na kiepskim poziomie, aktorzy niezbyt atrakcyjni, w sumie to powiem, żejest mi obojętne co zrobią z filmem - jak spieprzą, to mnie to wisi, jak będzie ok, obejrzę bez zbytniego entuzjazmu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Co?! Ta mała paskudna Gilbertson ma zagrać Cama?! Och God, im chyba naprawdę coś się pomyliło! Jak taki dzieciak ma zagrać takiego kochanego aniołka? ;___; Osobiście uważam, że Jeremy Irvine i Addison Timlin nawet pasują (z wyglądu) do dwóch najważniejszych ról, ale jak wypadną w grze aktorskiej... nikt nie wie.
    Mam nadzieję, że z "Upadłych" nie zrobią drugiego "Zmierzchu". Oczywiście pewnie na stronach internetowych (tutaj mam na myśli głównie Filmweb) posypią się negatywne komentarze w stylu "Kolejna młodzieżówka, powtórka ze Zmierzchu", no ale nic nie da się z tym zrobić. Głupotą jest też ekranizowanie "Upadłych" teraz, kiedy tego typu filmy są tępione, bo przedstawiają stary schemat, na których budowane były pierwsze paranormalne romanse (o wilku mowa - "Upadli", albo też "Dary anioła", jak kto woli). Hm... Wszystko się jeszcze okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nawet książek nie przeczytałam, więc siłą rzeczy film też musi poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie przeczytałam pierwszej części, ale już się cieszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również jeszcze nie czytałam książek, a film pewnie zobaczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książek nie czytałam, ale może tjda mi się je zgarnąć.

    Aktualnie wyczekuję do piątku na W piercieniu ogoia <3
    Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie wiem co o tym myśleć... Niby się cieszę, bo serię uwielbiam, ale z drugiej strony, ostatnio ekranizacje książek szczęścia nie mają... W każdym razie, aktorów do ról Lucy i Daniela wybrali nawet fajnych, ale aktor mający zagrać Cama to jedna wielka porażka. Mój ulubiony bohater książki, a ja nawet nie będę mogła na niego patrzeć :/ No nic, zobaczymy jak to wyjdzie, ale mój zapał do ekranizacji obecnie jest zerowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chociaż książki jeszcze nie czytałam, jeste ciekawa tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, zapadła ostatnio jakaś moda na ekranizacje :D No cóż, teraz tylko czekać ^^

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...