Serialowo (1)

Ravenswood {Pilot}

Piątkę nieznajomych połączyła klątwa, która od wielu lat nęka miasteczko. Caleb (Tyler Blackburn) znany z Pretty Little Liars pomaga Mirandzie (Nicole Gale Anderson) znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania o jej rodzinie, tajemniczym cmentarzu i potwornych zjawach. Pomaga im Remy (Britne Oldford), która odkrywa przerażającą prawdę o swoim ukochanym miasteczku. W to wszystko są jeszcze wciągnięci Olivia (Merritt Patterson) i Luke (Brett Dier)- dzieci matki podejrzanej o morderstwo własnego męża. 


Pierwszy odcinek już wzbudza wiele emocji. Mogłoby się wydawać, że będzie nudny, w końcu to wprowadzenie do nowej, całkiem nieznanej historii. Jednak już pierwszego dnia pobytu Caleba i Mirandy w Ravenswood dzieją się rzeczy, o których z pewnością nie chcieliby zobaczyć. Drogi tych pięciu bohaterów krzyżują się dopiero pod koniec odcinka, w jakże zaskakującym zakończeniu.


Nie spodziewałam się, że już po pierwszym odcinku polubię Mirandę, a raczej grającą ją Nicole Anderson, któą poznałam w Disney'owskich serialach, a potem jako Hope w "Wrednych dziewczynach". Gdy dowiedziałam się, że zagra w tym serialu jedną z głównych ról byłam bardzo zawiedziona, a jednocześnie zaciekawiona tym jak się pokaże. Zdecydowanie warto zwrócić uwagę na znaną z ostatnich odcinków PLL Carlę Grunwald zagraną przez Meg Foster. Przeraża mnie jej stoicki spokój i niezwykle jasne oczy w porównaniu do włosów, co nadaje jej tajemniczy wygląd. 


Myślę, że serial ma szanse powtórzyć sukces Pretty Little Liars. Choć tutaj jest więcej wątków paranormalnych, a PLL ,w każdym razie dla mnie, jest świetne dlatego, że wciąga i to bez jakiś klątw itp. W każdym razie naprawdę warto zapoznać się z Ravenswood. 


Ravenswood- USA, 2013, dramat, twórcy: I. Marlene King, Joseph Dougherty, Oliver Goldstick, wyst.: Tyler Blackburn, Nicole Gale Anderson,  Brett Dier, Merritt Patterson, Britne Oldford, OCENA: 6/6





Pretty Little Liars {Now You See Me, Now You Don't - Let the Maid Go}

Ostatnie dwa odcinki PLL są dość bużliwe. Od samego początku siedziałam jak na szpilka, nie mogłam się doczekać wreszcie rozwiązania największej zagadki tego serialu. 4 sezony na to czekałam i chyba w końcu to dostałam. Czemu "chyba"? Niewiadomo co scenarzyści i ta cała ekipa jeszcze wymyślą, przecież to nie koniec. Halloweenowy odcinek nie była dla mnie tak przerażający jak z zeszłego roku. Jednak był bardziej tajemniczy i niespodziewany. Dziewczyny pojawiły się na imprezie na cmentarzu w Ravesnwood, po tym jak odnalazły kryjówkę A. Nie, nie, nie, na tym się nie końcu. Goniąc Red Coat znajdują się w grobowcu, a następnie gubią się w podziemnych korytarzach, który doprowadza je do starej, ogromnej rezydencji. 


Odcinek jest naprawdę klimatyczny. Długie suknie, kapelusze i do tego tajemniczy stary dom. A zakończenie, hmm, wyjaśnia wszystko a zarazem nic. Więc nie ma wyboru, trzeba czekać na kolejny odcinek, który pojawi się styczniu. Jestem pewna, że zapewni wiele wrażeń.


Pretty Little Liars (Słodkie kłamstewka)- USA, -2010, dramat, thriller, twórca:  I. Marlene King, wyst.: Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Troian Bellisario, OCENA: 6/6

16 komentarzy:

  1. O, ten pierwszy tytuł mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na "Ravenswood" : )

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Wreszcie ktoś ogląda to co ja;)
    Ravenswood jest ok, ale skoro polubiłaś Mirandę to cóż... hehe nie spodoba Ci się drugi odcinek:)
    A co do Halloweenowego odcinka PLL to jestem trochę zawiedziona. Nic, a nic się nie wyjaśniło, aczkolwiek kiecki bohaterek na plus. Jednak na wielki minus "pretekst" Caleba na wyjechanie. Ja wiem, że to podwaliny do "Ravenswood", ale mogli wymyślić coś lepszego niż dobroduszna Hanna i jej "zaopiekuj się Mirandą";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już wiem co stanie się z Mirandą, ale w sumie to fajnie, że takie rzeczy dzieją się już w dwóch pierwszych odcinkach :P

      Usuń
  4. Bardzo lubię PLL, dlatego oglądam też Ravenswood i jak na razie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty Little Liars trzeba bedzie koniecznie obejrzec!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z seriali nie oglądałam, bo jakoś nigdy nie uda mi się znaleźć na seriale czasu. Zaintrygowałaś mnie jednak. Może kiedyś się skuszę ;)

    Pozdrawiam,
    Patka (W krainie absurdu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh na pewno skuszę się na ten pierwszy serial! Ciekawie się zapowiada po trailerze :) I ten kruk... ahhh moja słabość do tych ptaków wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o Ravenswood, ale chyba obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam PLL, do oglądania Ravenswood zabieram się od momentu pojawienia się pilotażowego odcinka, niestety jak na razie nie było mi to dane. Niemniej jednak na pewno będzie to serial który kiedyś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham PLL, a Ravenswood może kiedyś obejrzę :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszego serialu nie znam, za to bardzo lubię PLL. Świetny serial, bardzo wciągający! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie mam czasu na seriale i nigdy nie potrafię wytrwać do końca serii a mam wielką ochotę na PLL ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię seriale o takiej tematyce, więc na pewno się na nie skuszę. W pierwszej kolejności na pewno zerknę na pierwszy, bo PLL najpierw chcę przeczytać, a że przede mną dopiero 4 część, więc sporo jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozostanę wiernym fanem "Glee", a potem zobaczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O PPL słyszałam, ale ani nie oglądałam ani nie czytałam. Pierwszy tytuł mnie zaciekawił :D Może skuszę się na ten serial? Wydaje mi się, że to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...