Salute- Little Mix

Perrie Edwards, Leigh-Anne Pinnock, Jesy Nelson i Jade Thirlwall to wokalistki, które w 2011 roku zostały połączone w zespół podczas ósmej edycji brytyjskiego X Factora. Po wygraniu programu wydały płytę DNA, w wytwórni Simona Cowella. Singiel promujący pierwszy krążek, Wings, stał się numerem 1 na świecie. 11 listopada 2013r. światło dzienne ujrzał drugi album zatytułowany Salute, poprzedzony singlem Move. Artystki mają za sobą już jedną trasę, a niedługo wyruszą w kolejną jako support z Demi Lovato. 

Utwór rozpoczynający płytę od razu zaskakuje. Pierwsze dźwięki to wojskowe syreny i okrzyki. Czyli idealnie dopasowanie do utworu, gdyż jest nim Salute. Odpowiednia dawka energii w piosence o walce kobiet. Już od początku można się przekonać, że druga płyta jest o wiele dojrzalsza od dość słodkiej, popowej DNA. Kolejną piosenką, do której został nakręcony teledysk, jest Move. Singiel jak najbardziej udany. Little Me oraz Good Enough to moje dwie ulubione piosenki, z pokroju tych spokojniejszych. Pierwsza opowiada o chęci cofnięcia się w czasie, zmienienia tego co się wydarzyło, gdy były takimi "małymi wersjami siebie". Za to Good Enough, o byciu nie wystarczająco dobrym, dla dzisiejszych niedowartościowanych nastolatek jest idealna. Competition, oj uwielbiam ten utwór! Nie mogę się od niego uwolnić. Tekst jest naprawdę oryginalny, a muzyka... cóż nie mam nic do zarzucenia. Poza tym, ciągle ma się wrażenie, że dziewczyny nie wiedzą czego chcą, albo po prostu jak to się mówi "kobieta zmienną jest", bo raz odtrącają chłopaka w piosence, a raz specjalnie flirtują z nim. Chcecie posłuchać o "czymś o chłopaku"? Może wydawać się banalne, jednak About The Boy kolejny utwór, przy którym po prostu nie można usiedzieć. Dziewiąte miejsce na albumie przypada Boy, niezwykle klimatycznej piosence. Dziewczyny śpiewają na wiele głosów, a początek jest bardzie acapella. Na pierwszym krążku ostatnią piosenką było DNA w wersji akustycznej, tym razem artystki nagrały w takiej wersji Little Me. Muszę przyznać, że uwielbiam je w takim wydaniu. 



Dziewczyny są nadal wierne swojemu stylowi. I dobrze, bo nie lubię artystów,którzy tworzą to co ludzie chcą, a nie to co sami by chcieli. Choć tym razem poszły bardziej w R&B niż w pop. Biorąc przykład artystek będących przed nimi tworzą swoją muzykę i kształtują, już i tak dla mnie świetny, styl. 

Zdecydowanie krążek jest odważniejszy i dojrzalszy. Pracujące nad tekstami wokalistki z pomocą między innymi Camille Purcell, Iaina Jamesa, odwalili kawał dobrej roboty.
Dziewczyny mają przed sobą świetlaną przyszłość. Z pewnością, nie można powiedzieć, że ich piosenki są pospolite. Ich głosy dopełniają się, przez co tworzą niesamowity girlsband.
 

Tracklista Salute:
1. Salute
2. Move
3. Little Me
4. Nothing Feels Like You
5. Towers
6. Competition
7. These Four Walls
8. About The Boy
9. Boy
10. Good Enough
11. Mr Loverboy
12. A Different Beat

[Edycja delux]
13. See Me Now
14. They Just Don't Know You
15. Stand Down
16. Little Me (unplugged) 


Ocena: 
6/6

9 komentarzy:

  1. Same dziewczyny lubię, ale ich piosenki nie przemawiają do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o nich, ale nie słucham takiej muzyki więc nawet się sobie nie dziwię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że jak będę miała okazę to posłucham. Zainteresowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą grupą, mam inny gust muzyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam od "Wings", a później każda kolejna piosenka (ok, "DNA" może trochę mniej) również mi się podobała. Płyta "Salute" jest na mojej liście prezentów świątecznych, bo naprawdę mi się podoba. Teledysk do "Move" jest porywający, a sama piosenka leci mi w kółko w głowie. "Boy" i "Little Me" również mi się strasznie podoba. Są utalentowane, akurat muzyką podchodzą pod mój gust, do tego mają ciekawe teksty, w których często dają siłę dziewczynom. Jestem zdecydowanie na tak :)

    Zapraszam do siebie:
    http://licencja-na-czytanie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś teledysk do Move nie przypadł do gustu, jest zbyt normalny (?), prawie każdy teledysk tak teraz wygląda. Za to do DNA jest rewelacyjny! Little rzeczywiście jest bardzo ładne :)

      Usuń
  6. Słuchałem kilku ich piosenek i wychodzi na to, że z poprzedniej płyty, które bardzo mnie zainteresowały, a teraz puszczę sobie "Move". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny krążek :) Nie sądziłam nigdy, że muzyka LM może mi przypaść do gustu.
    Zapraszam do siebie, też piszę recenzje
    the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uwielbiam dziewczyny :) Ich głosy są wyjątkowe a razem tworzą super zespół godny słuchania.Najbardziej z płyty "Salute" podobają mi się piosenki "Little Me" i "They Just Don't Know".Moim zdaniem teledysk do "Move" jest niesamowicie porywający a do "Little Me" jest po prostu wspaniały.
    To cudowne dziewczyny,które tworzą cudowną muzykę godnej słuchania.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...