Konkurs !!!

Nowy konkurs! Drugi w tym miesiącu :) Tym razem do wygrania jest "Przez burzę ognia" autorstwa Veronica Rossi i jak zwykle małe co nie co ode mnie :) Kilka zasad: 

(za wykonanie banerka dziękuję Ann z Smell of Books)

1. Organizatorką konkursu jest autorka bloga My LIttle Library czyli ja :), a nagrodą jest nowiutki, jeszcze ofoliowany egzemplarz "Przez burzę ognia" Veronica Rossi

2. Konkurs trwa od dzisiaj (08.11.2013r.) do północy 30 listopada 2013.


3. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.


4. Rozwiązanie konkursu pojawi się w ciągu tygodnia od jego zakończenia.


5. Zwycięzca ma tydzień na przesłanie mi adresu do wysyłki, inaczej wybiorę innego szczęśliwca.


6. Byłoby mi miło, gdybyście polubili fanpage My Little Library na fb (LINK) lub obserwowali bloga, ale nie jest to wymagane.


7. Należy wstawić podlinkowany banerek konkursu na blogu (oczywiście jeżeli go posiadasz =]).


8. Jeśli nie zgłosi się co najmniej 20 osób, anuluję konkurs.


9. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu:

  • Napisać zwykłe "Zgłaszam się" czy "Biorę udział" i podać swój adres e-mail :)
  • Napisać tytuł książki, którą moglibyście czytać kilka razy (do której z chęcią wracacie).

10. Zwycięzcę wybiorę losowo.

100 komentarzy:

  1. Zgłaszam się

    sayuri.i.bloh@wp.pl

    "Emma" Jane Austen

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    ,,Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkursik :)
    Na półce u mnie znajduje się już ta pozycja, a biorącym udział życzę miłego udziału w konkursie :)
    Pozdrawiam Serdecznie!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Mogę czytać bez końca "Cień wiatru" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolajna zgłasza się :)
    kaka23.06@amorki.pl

    Bez końca mogłabym czytać "Złodziejkę książek" Marcusa Zusaka :)

    /jak na razie czytałam 3 razy i nigdy nie miałam jej dość /

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Udziału nie wezmę, bo książkę mam u siebie, ale życzę powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    julia321998@gmail.com
    Obserwuję i lubię
    Banerek na moim blogu w zakładce konkursy :)
    Hmm... Taką książką jest chyba "Złodziej Pioruna" z serii o Percym Jacksonie. Uwielbiam ją *.*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się ;)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner na moim blogu w zakładce konkursy- czytelniadominiki.blogspot.com
    Książką do której często wracam jest "Dzieci z Bullerbyn". Uwielbiam ją ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i ja
    rozalia.sz@wp.pl
    Banerek w zakładce rozdania.
    "Norwegian Wood"

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział bardzo chętnie :)
    danutinka@gmail.com
    Chętnie wracam do "Gry Endera" Carda, a jeśli można wziąć pod uwagę cykl to do wszystkich powieści o wiedźminie Sapkowaskiego.
    Banerek obecny po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się! ^^
    maaginen23@gmail.com
    Z pewnością mogłabym czytać w nieskończoność serie o Harrym Potterze ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    inka144@interia.pl
    "Po tamtej stronie ciebie i mnie"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele dobrego słyszałam o tej książce, dlatego zgłaszam się bez wahania! :)
    Mój email: molepuma@gmail.com
    Blog: Magia ukryta w słowach
    Książka, którą czytałam już wiele razy i do której zawsze chętnie wrócę to "Grzeszne Rozkosze" Uwielbiam pyskate bohaterki i mroczne, niebezpieczne wampiry, więc to dla mnie pozycja obowiązkowa.
    PS Baner wkleję do zakładki z konkursami. Może tak być? To jeden z pierwszy konkursów, w których biorę udział, a nie chciałabym zrobić czegoś źle.
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście bez wahania się zgłaszam! ;)
    Mój email to: auruna@vp.pl
    Banerek dodałam na moim blogu: http://akiriada.blogspot.com/ w zakłądce rozdania ;)
    Mhmm... Jaką książkę mogłabym czytac wielokrotnie? Od razu na myśl przyszła mi Trylogia Czarnego Maga ;) Powiem szczerze, że nie chciałam jej czytac na początku - myślałam: książka o magach? Nie czytałam jeszcze dobrej która wyróżniała by się i ukazywała coś nowego. Ale skusiłam się - i nigdy tego wyboru nie pożałowałam ;) Także ja również zachęcam do jej przeczytania o ile jeszcze tego nie zrobiłaś ^^ Heh jestem ciekawa do jakiej ty ksiązki najczęściej wracasz ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    hiboouu@gmail.com

    Bardzo lubię wracać do serii "Akademia Wampirów" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    stronahanki@gmail.com

    Najbardziej lubię wracać do cyklu książek Hanny Kowalewskiej o Zawrociu (jeżeli nie czytałaś, to polecam, tym bardziej, że z każdym tomem jest ciekawiej) oraz do Harrego Pottera.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1) I ja, i ja! :D
    2) wikaaaa0@o2.pl
    3) "Delirium" L. Oliver

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! :)
    thrish10213@gmail.com

    Gdy byłam mlłdsza w kółko czytałam "Małego Lorda". Teraz też z chęcią bym do niego wróciła, gdybym miała więcej czasu i mniej zalegających stosów na półce. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    stray.nwb@gmail.com

    Myślę, że będzie to cała seria o Olimpijskich Herosach autorstwa Ricka Riordana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ;)
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl

    Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafón <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! Marzę o tej książce ♥
    Email: oliwia300311@gmail.com

    Mogłabym bez końca wracać do ''Córki dymu i kości'' autorstwa Laini Taylor. Me gusta :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ^ ^
    Email: ania2700@buziaczek.pl

    Książka pt. "Baśniarz" autorstwa Antoniny Michaelis *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się:)
    mail: magda.ciukaj@gmail.com
    obserwuję jako madziusia
    banerek dostępny na moim blogu w zakładce Konkursy/Rozdania

    Najchętniej wracam do serii o Harrym Potterze, pierwszą część czytałam co najmniej 4 razy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! :)
    mail: czekaj_9@wp.pl
    Obserwuję jako Aga Czekaj
    Najchętniej wracam do "Zapomniane" Cat Patrick

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    e-mail: nameme9999@gmail.com
    "Szeptem" - Becca Fitzpatrick

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam sie!
    e-mail: pamietnik.ksiazkoholiczki@op.pl
    Trylogie jaką moglabym czytac to Igrzyska Śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    mail: jedrzejjankowski@wp.pl
    Obserwuję jako jedrzej44 (tak mi się wydaje)
    Kocham czytać "Jeżycjadę" M. M. Mogę do niej wracać po kilka razy i to do wszystkich 19 tomów. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! ;)
    mail: recenzje-draculi@gmail.com
    Najchętniej wracam do serii Dary Anioła <3 Moja ukochana :D

    Banerek już na blogu, a fp dawno polubiony ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    e-mail: nata130@interia.eu
    Ja osobiście kocham wracać do "Zmierzchu" wiem że to jest tak że on się już pewnie "przejadł" niektórym ale to jest pierwsza książka która zauroczyła mnie wampirami i taką tematyką.

    Lubię już dawno blog jak i fp ;)
    Pozdrawiam Cie cieplutko i udostępniam banerek na fejsie jako (Zanurz się w książkach rodem z Niebios) i oczywiście na google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się

    natka294@wp.pl

    "Berek+" (w której jest scenariusz mojej ulubionej sztuki teatralnej) Marcina Szczygielskiego. Lubię wspominać tą sztukę), a pan Szczygielski jest moim ulubionym polskim Autorem

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział :*

    ninaxd.nb@gmail.com

    Uwielbiam czytać i trudno odpowiedzieć mi na pytanie jaka książka jest moją ulubioną. Ostatnio natknęłam się na książkę "szeptem". Długo zastanawiałam się czy w nią zainwestować, aż natknęłam się na promocję w księgarni i ją kupiłam. Byłam mile zaskoczona. Spodobała mi się tak bardzo, że przeczytałam ją jeszcze raz i raz kolejny. Za każdym razem śmiałam się z poczynań pary przyjaciółek- Vee i Nory którą intrygował przystojny i niebezpieczny kolega z ławki. Zdecydowanie Anioły bardziej mi się spodobały niż wampiry Pani Stephenie Meyer.
    Niedawno w kinach pojawiła się adaptacja książki " Dary Anioła- Miasto kości" Przed premierą pobiegłam do księgarni i zakupiłam egzemplarz. Zachwyciłam się. Za mną już cały tom przeczytany poczwórnie i za każdym razem przeżywam ją na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Essis233@gmail.com
    Wielokrotnie mogłabym czytać serię Jakuba Ćwieka "Kłamca" oraz książkę M. L. Kossakowskiej "Siewca Wiatru" c:

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Najchętniej wracam do serii "HP" i "Igrzysk śmierci"

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    "Dziennik Bridget Jones"

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział. ;)
    raduls@spoko.pl

    Uwielbiam czytać książkę ,, Klasa Pani Czajki'' Małgorzaty Karoliny Piekarskiej. Polecam tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!
    alilithk@gmail.com
    "Zawód:Wiedźma" Olga Gromyko

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się!
    o.agnieszka@poczta.fm
    "JAD Chcę ukraść twoje życie"S.B.Hayes

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!
    natalia623@poczta.onet.pl
    "Klątwa Tygrysa" Colleen Houck.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się. :)
    kasia.wrobel3@wp.pl
    Musi być jedna? Bo mam kilka: "Zwiadowcy" J.Flanagana "Klątwa Tygrysa" C. Houck "Dary Anioła" C. Clare "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" R. Riordana.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    nataliam07-97@o2.pl
    Bardzo podobała mi się i z chęcią do niej wracam. O czy mówię? Oczywiście o "Oskarze i Pani Róży" Erica-Emmanuela Schmitta. :)
    Baner już wstawiam na mojego bloga - stronica-09.blogspot.com i obserwuję bloga jako Natalia M

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się. :)
    xrosemarie@wp.pl
    Bloga obserwuję jako xrosemarie
    Banerek u mnie na blogu.
    Książką, którą mogę czytać kilka razy jest zdecydowanie "Miasto kości" C. Clare.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    agataa.92@o2.pl
    "Miasto kości" C. Clare
    Niestety jeszcze nie posiadam bloga, więc nie mam możliwości umieszczenia banerka, ale bloga obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Umrę, jeśli nie dostanę! :D
    iwona199922@onet.pl
    Książki, do której będę zawsze wracać, to na pewno seria O Harry'm Potterze, "Delirium", "Mały Książę", "Oskar i Pani Róża" i jeszcze wiele innych, ale teraz tylko te mi przyszły do głowy...
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się! ;]
    monika.h6@o2.pl

    Książka którą mogę czytać w nieskończoność to zdecydowanie "Uprowadzona" - Lucy Christopher

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się:)
    mój email to ola.wolska99@gmail.com
    Obserwuje jako Ola Wolska
    Książkę, którą mogłabym przeczytać 100 razy (na razie jestem na 7) to "Zawód wiedźma" autorstwa Olgi Gromyko

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się!
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Obserwuję jako: Nefmi
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Książka, którą wprost uwielbiam jest "Tajemniczy ogród" :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się!
    E-mail: zuzanka.dd@vp.pl
    ''Szeptem''- Becca Fitzpatrick

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Jasmine
    aga18ilm@interia.eu
    Zdecydowanie: ''Córka dymu i kości'' Laini Taylor

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jak Zaczarowana Dominika
    szalona973@wp.pl
    Książką, którą mogłabym czytać wiele razy aż do śmierci i jeszcze dużej to "W pierścieniu ognia", Suzanne Collins.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuję jako: Luna
    e-mail: lunainteramente@gmail.com
    Książka do której z chęcią wracam to ,,Baśniarz" Antonii Michaelis.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Immora
    immora.fray@gmail.com
    J.K.Rowling "Harry Potter i Insygnia Śmierci"

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Rosie
    E-mail: zaczytana.rosie@gmail.com
    Mogłabym, a właściwie wracam wielokrotnie do serii książek o Harrym Potterze autorstwa J.K.Rowling, a przede wszystkim do 3 części czyli: "Harry Potter i więzień Azkabanu"

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się!
    email: gracja313@tlen.pl
    "Wybór" Aleksandra Ruda.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!!!
    E-mail: zyzio194@wp.pl
    Lauren Olivier- Delirium

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się! C:
    e-mail: xmavix@op.pl
    Również banner się pojawił na blogu: merciless-time.blogspot.com
    Książki, które mogłabym czytać w kółko to 'Harry Potter' J.K. Rowling (wszystkie części), 'Abecelki i Duch Bursztynowego Domu' Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby - naprawdę, to książka mojego dzieciństwa, kocham ją :D Jest jeszcze 'Siewca Wiatru' Mai Lidii Kossakowskiej. To moje święte księgi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Książkę już posiadam, ale życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Biorę udział!
    aniakijo@o2.pl
    Obserwuję jako Enia Santos, ale bez baneru.
    Książka do której najchętniej wracam to właściwie seria. Są to "Dzikie Kury" Cornelii Funke, tej pisarki przeczytałam jeszcze kilka książek, ale to właśnie te urzekły mnie najbardziej. Dostałam je na urodziny kilka lat temu i nadal je czytam. Sądzę, że za kolejne kilka również będę je czytać. Oprócz nich uwielbiam jeszcze "Marinę" Zafona i "Alchemika" Paula Coelho ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się^^
    zkudlinska@gmail.com
    obserwuję jako: FC Zuzia
    Baner: alezaczytana.blogspot.com/konkursy
    Odp.: Książka do której mogę wracać bez końca (tak jak ty do filmu) to ... "Miasto kości" (jak i cała seria "Darów Anioła)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!
    martth@wp.pl
    Obserwuję jako Marta.
    Odp.: Dzieci z Bullerbyn- aż wstyd się przyznać...

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się;)
    biblioteczka.floo@gmail.com
    "Kronika ptaka nakręcacza"

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się!
    xdnatala@gmail.com
    "Klątwa Tygrysa" Colleen Houck
    Obserwuję jako: Natala Plekus
    FB lubię jako Fantasy World
    Banner: http://faaantasyworld.blogspot.com/p/konkursy_22.html :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłasam się!
    obserwuję jako: Klimek Aleksandra
    adres: klimek.aleksandra@interia.pl

    a wracam czesto do J. Rollinsa - "Czarny Zakon" i "Mapa trzech mędrców", a także do C . Cussler'a (ale tutaj podaruję sobie wymienianie :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się
    obserwuje jako ; Kasia Żugaj
    kasi0863@gmail.com
    "Ognista" Sophie Jordan

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się :)
    n.e.s.s@wp.pl
    "Duma i uprzedzenie"

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się!
    agnieszkabh@gmail.com
    "Blękitny Zamek" i wszystkie części Tomka Wilmowskiego i Pana Samochodzika:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się!
    Ta książka to ''Wiedźmin: Wieża Jaskółki'' A. Sapkowskiego
    akane.czyta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)
    e-mail: anitka.lal@interia.pl
    cała seria "Dary Anioła" (z niecierpliwością już wyczekuję szóstej części *.*) Cassandry Clare :p

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :)
    e-mail: szydlowskag@gmail.com
    Książka która mogłabym czytać cały czas to "Żyjący z wilkami"

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się! :)
    E-mail: nika99a@gmail.com
    Jest kilka takich książek, ale wybierając jedną... Chyba Celine Kiernan - "Zatruty Tron" jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się ! :)
    klaudia.stasiewicz@wp.pl

    "Bezduszna" Gail Carriger :3

    OdpowiedzUsuń
  71. Biorę udział. Mój e-mail: wellesie1999@gmail.com
    Najczęściej wracam do cyklu Harry Potter i wszystkich części Gone, autorstwa Michaela Granta. Sama nie wiem dlaczego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się!
    e-mail: gabrielle0370@gmail.com
    Nie będę oryginalna mówiąc, że najczęściej wracam do serii o Harry'm Potterze :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się ^.^
    e-mail: kurotenshi@onet.pl
    Cykl od którego zaczęła się moja przygoda z książkami: "Harry Potter"

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się :)
    e-mail: nicolett@onet.pl
    Mogłabym cały czas czytać:
    - Akademię Wampirów
    - Wybranych
    - Harry'ego Pottera

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się :)
    e-mail: zuzanna.gawronska@gmail.com
    Przeczytałam do tej pory 3 razy, ale i tak jestem z siebie dumna, ponieważ nie jest to skromna trylogia: "Władca Pierścieni". Uwielbiam ta książkę. Uwielbiam Tolkiena. Uwielbiam również ekranizację.

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się !
    e-mail: marcelina33@vp.pl
    Na świecie jest tyle wspaniałych książek że zazwyczaj nie czytam dwa razy tej samej, ale wyjątkiem jest Harry Potter, pierwszy tom przeczytałam już trzy razy :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się!
    e-mail: werkapas321@op.pl
    Książką, którą mogę czytać w nieskończoność jest "Złodziej pioruna" z serii Percy Jackson i bogowie olimpijscy.

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się :D
    e-mail: BlackorWhite55@wp.pl
    Książka, którą czytałam milion razy i mam zamiar jeszcze jeszcze i jeszcze są "Wichrowe wzgórza" :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się! :)
    @: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Książki:
    Trylogia "zakręty losu" A. Lingas-Łoniewska
    Trylogia "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James
    baner: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak
    Saga "Zmierzch" S. Meyer

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się!
    mój mail to paulinazmuda@o2.pl :3

    A książka do której zawsze wracam gdy mam zły humor i jestem rozdrażniona i zmęczona to "Ania z Zielonego Wzgórza" oraz kolejne jej części - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się!
    banner: http://stardol-domcia2304.blogspot.com/
    e-mail: doncia2012@wp.pl

    Książka, a właściwe seria do której zawsze wracam to zdecydowanie "Harry Potter" <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się!
    banner: http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/
    email: dianaa4@wp.pl

    Oczywiście "Mały Książę".

    OdpowiedzUsuń
  83. Zglaszam sie:)
    damiansowa@spoko.pl
    Igrzyska Smierci

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się :D

    michalina 8.10@o2.pl

    Jest to trylogia Katarzyny Bereniki Miszczuk: "Ja, diablica", "Ja, anielica" i "Ja, potępiona" :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się! :3
    Adres e-mail: fitly@o2.pl

    Serią książek, do których dosyć często powracam jest "Nocna Łowczyni". Mam słabość do głównych bohaterów książek. Cat (główna bohaterka) nie czeka na księcia z bajki i zawsze chce ochraniać swojego ukochanego. Z kolei on również stara się robić wszystko by tylko Cat była bezpieczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się
    tigraria@gmail.com lub pkbiedronka99@gmail.com

    Moją ulubiona książką, którą mogłabym przeczytać kilka razy, co już nawiasem mówiąc zrobiłam, jest powieść Johna Grogana pt.: "Marley i ja". Jest to bardzo ciekawa książka z wielom awontkami. Głównym bohaterem jest pies, Marley, i jego właściciele, Jenny i John. Książka jest przepełniona chumorem i nie można się przy niej źle bawić. Powieść bawi i wzrusza dołez. Jest jednym z niewielu dzieł przy których mogę płakać i smiać się jednocześnie. Za każdym razem, gdy czytam ją od nowa, mimo iz znam zakończenie, nie potrafię powstrzynać łez smutku. Gorąco polecam wszystkim tę książkę i życzę wszystkim osobom biorącym udział w konkursie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się!

    edyta.cha@wp.pl

    Lubię na fb i obserwuję jako: Edyta Chmura

    Mogę wielokrotnie czytać i za każdym razem jestem zaskoczona odkryciem czegoś nowego w książce "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupery'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się;)
    e-mail: biblioteczka.floo@gmail.com
    Taka książką jest "Eragon" ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się.
    lea4m4@gmail.com
    Nigdy nie dorosnę więc książkami ,które mogłabym czytać milion razy jest seria o Harrym Potterze.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się! :)
    Email : lafee2702@gmail.com
    Książką, a raczej książkami, które czytałam kilkakrotnie i chętnie do nich wracam jest seria Bractwo Czarnego Sztyletu J.R.Ward

    OdpowiedzUsuń
  91. Biorę udział! :3

    Email: anita.turska@interia.pl

    Książką, którą mogłabym czytać bez przerwy, ciągle od nowa i od nowa jest "Ania z Zielonego Wzgórza" - Lucy Montgomery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner na blogu: http://onedirection-mojamilosc.blogspot.com/

      Usuń
  92. Zgłaszam się :)
    marta_kusz@wp.pl

    "Dzikuska" Ireny Zarzyckiej - bo strasznie romantyczna ze mnie dusza a opisy w niej są najpiękniejsze na świecie. Każde słowo spija się jak nektar :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się!
    E-mail: alcia1993@op.pl
    Książką, którą mogłabym czytać non stop jest "Skald. Karmiciel Kruków" Łukasza Malinowskiego, gdyż... zakochałam się w głównym bohaterze. ;3

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się :)
    email: tpiapiac@gmail.com

    Cóż... Wiele takich książek. Bardzo lubię czytać powieści Sparksa i "Szczęściarz" jest chyba najlepszym przykładem... Ale to do "Harry'ego Pottera i pierwszej trylogii "Pamiętników wampirów" wracam z największą rozkoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się!
    email: dominika.dziwota@wp.pl
    Z chęcią wracam do każdej książki z Kronik Wardstone

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się!

    Lubię na fb i obserwuję jako: Joanna Sobczak
    e-mail: joannasobczak89@gmail.com

    Zawsze z ogromną przyjemnością powracam do lektury "Pamiętników Adama i Ewy" autorstwa Marka Twaina.

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się!
    e-mail: beata.porebska@tlen.pl
    Bloga obserwuję / na fb lubię jako: Beata Porębska

    Najchętniej powracam do lektury "Małego Księcia" oraz baśni z okresu dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się! :)

    pati_sb@o2.pl

    Takich książek mam kilka, ale podam "Mechanicznego księcia" Cassandry Clare. Jak i inne jej książki, ze świata Nocnych Łowców ;))

    OdpowiedzUsuń
  99. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...