Niezgodna {Divergent} na wielkim ekranie

Pewnie niektórzy, a może nawet większość z Was słyszałam już o ekranizacji "Niezgodnej", której autorką jest Veronica Roth. Lionsgate’s Summit Entertainment  ogłosiło, że premiera filmu odbędzie się 21 marca 2014 roku. Dla fanów i dla tych, którzy jeszcze nie zapoznali się z książką jest to zapewne dobra wiadomość. Ci pierwsi nie muszą czekać stosunkowo długo na ekranizację, bo te 5 miesięcy jeszcze da się wyczekać, minie zamin się obejrzycie ;) Za to drudzy mają czas na sięgnięcie po serię.

Może na dobry początek trochę o fabule, bo nie każdy tutaj jest wyczekującym "Niezgodnej" na wielkim ekranie. 


W dystopijnym Chicago nastoletnia Beatrice Prior, próbuje zmierzyć się z problemami jakie stawia przed nią społeczeństwo. Miasto jest podzielone na pięć obszarów, a w każdym z nich pielęgnuje się jedną cechę, Prawość (szczerość), Altruizm (bezinteresowność), Nieustraszoność (odwagę), Serdeczność (pokojowe nastawienie) i Erudycja (inteligencję). Każdy szesnastolatek musi przejść testy i w krwawej ceremonii wybrać odpowiadającą mu frakcję. Beatrice jest jednak inna. Nie pasuje do żadnej grupy, ale decyduje się wystąpić ze swojej i jako Tris dołączyć do konkurencyjnej frakcji Nieustraszonych, gdzie zakochuje się w pewnym tajemniczym mężczyźnie. 



Reżyserią filmu zajął się Neil Burger ("Iluzjonista", "Jestem Bogiem"), a scenariusz napisali Evan Daugherty ("Królewna Śnieżka i Łowca")i Vanessa Taylor ("Gra o Tron"). W roli głównej, Beatrice (Tris) zobaczymy Shailene Woodley, znaną ze "Spadkobierców". Czwórkę zagra Theo James, którego można było podziwiać w "Underworld: Przebudzenie". Na ekranie można będzie też zobaczyć bardziej znaną twarz. Mam tu na myśli Kate Winslet, która w ekranizacji będzie Jeaniną Matthews, wrogiem Tris, przywódczynią frakcji Erudytów. "Titanic", "Zakochany bez pamięci", "Lektor", a teraz "Niezgodna"...nie powiem, ładnie prezentowałoby się jej nazwisko na plakacie. Ale to nie koniec! Mamy tu też Tori, którą zagra Maggie Q znana z "Nikity" i "Księdza 3D". Ansela Elgorta ("Carrie") zobaczymy w roli Caleba. Dużo by tu jeszcze opowiadać o obsadzie, która według mnie jest bynajmniej świetna, ale nie będę przynudzać. 


Kto jest ciekawy ekranizacji? Ja wprost nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć ten dystopijny świat! 





Zwiastun:

20 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji przeczytać "Niezgodnej" chociaż zapoznałam się z wieloma pozytywnymi recenzjami. Myślę, że najpierw zapoznam się z książką a potem pomyślę o jakiejkolwiek ekranizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę polubiłam, wiec tak jak Ty wyczekuję na ekranizacje, jednak nie podoba mi sie dobranie do roli głównej aktorki, jest trochę za masywna i wysoka, do reszty na razie sie nie czepiam. ;)

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka była całkiem przyjemna więc coś czuję, że film taki będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. najpierw muszę się rozejrzeć za książką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno miałem okazję przeczytać "Niezgodną". Bardzo mi się spodobała, akurat teraz czytam drugą część ;p Nie mogę doczekać się ekranizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie czekam na film. Książka była naprawdę ok albo nawet więcej niż ok, także z chęcią obejrzę film:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Niezgodną" i bardzo mi się podobała, więc CZEKAM NIECIERPLIWIE na film <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się nie podoba ten aktor, który wciela się w rolę kochanego Cztery :( W ogóle mi do niego nie pasuje. :( Choć ta mała aktoreczka w zwiastunie wygląda interesująco. :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że będzie ekranizacja ,,Niezgodnej''. Muszę zatem szybko przeczytać książkę, żeby potem obejrzeć film.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze książki, a więc film musi poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktorzy nie do końca mi odpowiadają, ale mam nadzieję, że film wypadnie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka jakoś średnio mi się spodobała, ale jak film wejdzie, to chętnie się na niego wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw książka, później film.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw muszę przeczytać książkę, co pewnie niedługo uczynię, bo udało mi się ją wynaleźć w bibliotece. Jeśli mi się spodoba, to na sto procent obejrzę film:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpierw, jeśli w ogóle to zrobię, chciałbym przeczytać, a potem obejrzeć ekranizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na film z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam z całego serca na opowiadanie mojego autorstwa. Zapraszam wszystkich niezgodnych na
    http://dauntless-willow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...