Galeria



Od dziś raz na jakiś czas będę wstawiać swoje prace. Będziecie mogli zobaczyć jak się rozwijam :P Na dobry początek cztery obrazki, które narysowałam rok temu, więc jak dla mnie, dawno. Następnym razem pokażę rysunki z wakacji 2013 i września:)


Chyba się tutaj inspirowałam Taylor Swift, ale kto tam wie co mi wtedy w głowie siedziało :P
 

 Już Wam tę pracę kiedyś pokazywałam. Oczywiście na zwór „Delirium” Lauren Oliver.

  Z okładki „Szeptem” Becci Fitzpatrick :)

A to takie bazgroły z nudów. Już nie wiedziałam co narysować. 

12 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Masz talent. Zazdroszczę i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne. Ja nie mam zdolności plastycznych więc nie zabieram się za takie prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te bazgroły z nudów ciekawe :) ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nieźle, jestem ciekawa Twoich obecnych prac. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne obrazki, zdecydowanie masz talent! Ja tez czasami sobie cos szkicuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne obrazki. :) Ja tam potrafię tylko po zeszytach bazgrolić jakieś dziwne rysunki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Ania, ja tam nie bazgrolę w zeszytach, ale nie jest mi obca ta sztuka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio wstawiłam swoje prace, ale ja celuję w liceum plastyczne więc osobiście myślę, że masz potencjał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet niezłe, szczególnie podobała mi się okładka z Szeptem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace. Zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...