Stosik #11


Od góry:
1. Słownik chiński- do rodziców
2. Rozmówki chińskie ze słownikiem- j.w.
3. „Opowiadania” Antoni Czechow- z biblioteki
4. „Balladyna” Juliusz Słowacki- z biblioteki
5. „Grimms Manga 1” Kei Ishiyama- od mamy
6. „Grimms Manga 2” Kei Ishiyama- j.w.
7. „Ostatnia spowiedź. Tom II” Nina Reichter- do recenzji od Pana Tomka
8. „Piąta fala” Rick Yancey- zakup własny
9. „Zamieniona” Amanda Hocking- z taniej książki we Wrocławiu
10. „Rozdarta” Amanda Hocking- j.w.
11. „Żelazny król” Julie Kagawa- j.w.
12. „Hobbit”- J.R.R. Tolkien- j.w.
13. „Przez burze ognia” Veronica Rossi- j.w.
14. „Król kruków” Maggie Stiefvater- wygrana w konkursie u Amelii Grey  
15. „Krąg” Mats Strandberg i Sara B. Elfgren- zakup własny

Od lewej:


1. Magazyn o podróżach Voyage (03/2013)
2. Magazyn o podróżach Voyage (04/2013)
3. Nowa fantastyka (08/2013)- zakup własny
4. Nowa fantastyka (09/2013)- j.w.
5. English matters (42/2013)- od rodziców
6. English matters. Wydanie specjalne. Movies (6/2013)- j.w.



Do tego jeszcze zdjęcie pudełka, w którym, z racji, że jest takie książkowe, będę pewnie trzymać zakładki :).
 

Stosik na doczepkę
Od lewej:
1. "CzarLa. Poszukiwacze" Tony DiTerlizzi- od Znaku
2. "Łaska utracona" Bree Despain- pożyczone od przyjaciółki
3. "Oskar i pani Róża" Eric- Emmanuel Schmitt- z biblioteki

Na dole:
Film "Wiecznie żywy" i bransoletka z Miasta Kości- wygrane w konkursie



"Odessa i tajemnica Skrybopolis" Peter van Olmen- od Egmonta

44 komentarze:

  1. Przepiękny stos! Chyba najbardziej jestem z niego ciekawa "Przez burze ognia". Jejku, ale cudowne książko-pudełko! Gdzie takie znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. @Gabrielle_ Pudełko kupiłam w TK Maxx'ie :) Tak mi się spodobało, że od razu powędrowałam do kasy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności :) Podebrałabym Ci "Przez burze ognia", "Krąg" i "Piątą falę" :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twojego stosiku czytałam jedynie „Ostatnią spowiedź. Tom II”. Bardzo fajna i mam nadzieję, że tobie również się spodoba. Reszty nie znam, dlatego życzę przyjemnego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik! Chciałabym bardzo przeczytać OS II, ale najpierw muszę kupić jedynkę :D
    Polecam Ci 'Przez Burze Ognia'.
    Pozdrawiam!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie znam więc tym bardziej czekam na Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej lektury! :) Czekam na recenzję "Kręgu".
    P.S.: z "Królem kruków" spędziłam kilka niesamowitych godzin :) Świetna pozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zawiedziesz się na 'Ostatniej spowiedzi' ;) U mnie wczoraj pojawiła się recka tej książki więc jak masz ochotę to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos!
    Podkradłabym Piątą falę, Ostatnią spowiedź II i Krąg.
    Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stos :) Czytałam "Piątą falę", która jest niesamowita, "Przez burze ognia" to także ciekawa powieść, w "Królu Kruków" się zakochałam <3 "Oskara i panią Różę" niedługo mam jako lekturę, choć raz już czytałam :) Innych książek jestem bardzo ciekawa, czekam na recenzje :)
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej zainteresowały te materiały do nauki chińskiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. „Ostatnia spowiedź. Tom II” też ostatnio do mnie przyszła, ale z Finty, nie z wydawnictwa - wezmę się za oba tomy po kolei. „Zamieniona”, „Rozdarta”, „Żelazny król” i „Przez burze ognia” czekają na półce na lekturę. Zazdroszczę za to „Króla kruków” i „Kręgu” :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdobycz:) Polecam książkę "Oskar i pani Róża".
    Uczysz się języka chińskiego? Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest po prostu stos ;) Sporo pozycji czytałam i moge z całego serca polecić, jak Przez burze Ognia, Żelaznego Króla, Hobbita, Łaskę utraconą, Czy Krą, wszystkie wspominam miło. Więc życzę cudownego czytania. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, same super książki:) Czytałam "Krąg", "Przez burze ognia" i trylogię "Trylle" i wszystkie te pozycje gorąco polecam. Co to "Piątej fali" i "Żelaznego króla" to też już czekają na przeczytanie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Polecam trylogię "Trylle" - książki bardzo mi się spodobały. Chętnie przeczytałabym powieść "Oskar i pani Róża". To jest pudełko? Wygląda zupełnie jak książka. Śliczne. :-) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik ;) Czekam na wrażenia z lektury "Odessy"

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ci zazdroszczę. Jak bym mogła to włamałabym się do twojego domu po te książki i to prześliczne pudełko, ale spokojna głowa. Ze mnie taki leniuch :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile książek!:) Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stosik. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, cudowny stosik! Podebrałabym Piątą falę, Króla Króków, Krąg i Odessę. I to pudełko jest śliczne! :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piąta fala i bransoletka *_* Też taką chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam Zamienioną i Przez Burze ognia - obie nie przypadły mi do gustu. Za to Hobbit to jedna z moich ulubionych powieści. *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Czeka Cię jesień pełna ksiązek jak widzę :))

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. No to widzę, że masz co czytać :) Życzę miłej lektury i wypatruję recenzji ,,Piątej fali'', bo jestem nią zaintrygowana. Pudełko jest wspaniałe, muszę takiego poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne książki :) "Przez burze ognia" już czytałem i bardzo serdecznie polecam! "Hobbita" chciałbym przeczytać, a "CzarLę" zacząłem wczoraj i jak na razie podoba mi się. Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  29. wow zawartość zdjęć robi wrażenie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. "Przez burzę ognia czytałam" i była bardzo fajna, a "Ostatnia spowiedź tom II" mi się marzy. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdobycze, miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. najbardziej ciekawi mnie Krąg :) świetne to pudełko na zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam takie pudełko, trzymam w nim listy od przyjaciół i znajomych. :) A "Odessa i tajemnica Skrybopolis" prezentuje się znakomicie, aż ci zazdroszczę.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezły stosss :)
    Oskar i pani Róża - świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. czytałam tylko żelaznego króla reszty nie.. ale stosik imponujący.

    OdpowiedzUsuń
  37. Spory stosik, nawet słownik języka chińskiego się znalazł :) BTW. Uczysz się chińskiego?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://fantastykaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. @Chatson. Uczę się chińskiego. Na razie jestem początkująca, ale lubię ten język, więc będę z przyjemnością kontynuować naukę :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...