Zapowiedź: Ostatnia Spowiedź Tom II



Tytuł: Ostatnia spowiedź
Autor: Nina Reichter
Tom: II
Wydawnictwo: Novae Res

Premiera 20 sierpnia 2013!!!

Kontynuacja bestsellerowej powieści Niny Reichter. Pełna napięcia, romantyczna opowieść o miłości w szponach show-biznesu. Poznaj tom II cyklu Ostatnia spowiedź.
Świat Ally Hanningan wali się w posadach, gdy miłość jej życia – rockman Bradin Rothfeld zostaje postrzelony i pada na scenę. Ally jest uczestniczką tamtych zdarzeń. Bezsilność i wspomnienia tamtych chwil na zawsze pozostaną jej najgorszym koszmarem.
Bradin jest w ciężkim stanie.
Co więcej, może pożegnać się ze światem sądząc, że dwie najbliższe mu osoby zrobiły mu świństwo. Tylko czy Ally i Tom rzeczywiście są niewinni?
Rozpoczyna się walka o życie rannego Bradina, a jego bliscy, odliczając feralne godziny, będą musieli zmierzyć się z grzechami, które być może nigdy nie zostaną odpuszczone.
Tom poprzysięga sobie, że już nie zbliży się do Ally.
Tylko czy facet, który dotychczas żył bez zasad dotrzyma obietnicy?
Miłość, zazdrość, show-biznes. Ostatnia spowiedź
Poczuj, jak kocha ten, którego kochają tysiące…

Pierwszą częścią byłam wręcz oczarowana. Przez co najmniej pół roku myślałam jak potoczy się dalej historia Ally, niezwykłego Bradina i zaskakującego Toma. Mówiłam o tej książce nawet tym, którzy nie mieli ochoty mnie słuchać. W końcu dowiem się co będzie dalej. Tutaj znajdziecie moją recenzję pierwszego tomu. 

Zapraszam również na fanpage’a, gdzie znajdziecie więcej informacji na temat książki

24 komentarze:

  1. Słyszałam, że to świetna seria, ale nie miałam jeszcze możliwości zapoznania się z nią osobiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie dodał Ci się link, bo ja nie widzę przekierowania do tej recenzji pierwszego tomu we wpisie, a byłam ciekawa, bo nie słyszałam o tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce, lecz najpierw muszę zapoznać się z częścią pierwszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam pierwszego tomu, ale się za nim rozglądam, bo coś mnie ciągnie do tej serii. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam pierwszą część i bardzo mi się podobała. Czekam na drugą! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobał mi się pierwszy tom i też jestem ciekawa jak potoczą się wydarzenia w drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. książka wydaję się naprawdę ciekawa :) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się już doczekać : )

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się doczekać szczerze mówiąc (:

    OdpowiedzUsuń
  10. A na mnie dopiero pierwsza część czeka. Miałam ją czytać w te wakacje, no ale cóż. Jakoś czasu na nią znaleźć nie mogę :c
    Nie wiem, kiedy zmieniłaś bloga (dawno mnie tu u ciebie nie było), ale jest przepięknie! Aż napatrzeć się nie mogę- dla mnie idealnie, cud, miód, piękności po prostu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę już minęło od zmiany wyglądu, ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  11. Pierwsze słyszę. Ale widzę, że to całkiem interesująca seria. Choć zwykle nie gustuję w tego typu powieściach. Ale opowieść o tym, jak kocha rockman musi być świetna.;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie przeczytalam pierwszej czesci, a juz nie moge doczekac sie drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też byłam oczarowana pierwszym tomem, dlatego już drugi tom do mnie leci i nie mogę się doczekać, kiedy dorwę go w swoje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na książkę z niecierpliwością. Pierwsza część bardzo mi się podobała i jeszcze to zakończenie... Muszę wiedzieć co się później stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty chcesz wiedzieć co się później stanie :D Pierwsza część zakończyła się dość... kontrowersyjnie.

      Usuń
  15. Nie miałam okazji czytać jeszcze pierwszej części, więc nie wiem, czy sięgnę po tą, ale poprzednią wygrałam w konkursie, wiec na pewno przeczytam ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w pierwszej części i z niecierpliwością czekam na drugą! Na szczęście będę miała okazję ją szybko przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam pozytywne recenzje pierwszej części. Muszę chyba zajrzeć do tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu zabrać się za pierwszy tom, skoro cała seria zbiera tyle pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam pierwszą część i nie mogę doczekać się następnej. Pewnie zacznie mi się śnić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cholera... Cholera, cholera, cholera... Bardzo boję się drugiego tomu. Już nie chodzi o bieg zdarzeń (który prawdopodobnie pójdzie jak to widać w opisie), ale o to, że kontynuacja może wypaść gorzej... No i... no i... ja chcę Bradina!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...