Relacja z I Ogólnopolskiego Zlotu Nocnych Łowców



 W piątek, 23 sierpnia, uczestniczyłam w I Ogólnopolskim Zlocie Nocnych Łowców. Już na wejściu każdy dostawał identyfikator i torebeczkę z upominkami i plakat. Kolor wstążeczki identyfikatora zależał od przynależnej grupie. Ja byłam w teamie Faeries (przy okazji dowiedziałam się, że nikt nie wie jak to się wymawia ;)). Każdy kolejno wchodzący do sali był ubrany na czarno, na całym ciele narysowane runy. Na początku przedstawienie się organizatorek, prowadzących fanpage Świat Nocnych Łowców ,rozstrzygnięcie dwóch konkursów i przedstawienie teamów. To ostatnie było niezwykle śmieszne. Nie wiem jak inne grupy, ale my mieliśmy bardzo spontaniczną prezentację. Inni wymyślili bardzo ciekawe rzeczy. Wampiry przedstawili siebie w kilku różnych odsłonach, a Nocni Łowcy próbowali udawać zdyscyplinowanych…ale cóż „w lewo zwrot” wyszedł im bardzo zabawnie. Potem nie brakowało atrakcji. Było wiele zabaw w teamach takich jak wiedza o serii, konkurs na karykaturę czy konkurencja o bardzo zabawnej nazwie „Nigdy nie ufaj kaczkom”. Nie zabrakło też gry dla parabatai. Pod koniec zabawy z cytatami czyli „Gdy demon pożarł słowa” i „Czyje to słowa?”. Nie zabrakło oczywiście nagród: książek, plakatów, przypinek itp. Na koniec dwie przedstawicielki Paranormal Books przybliżyły nam dwie pozycje rekomendowane przez Cassandrę Clare. Następnie wszyscy podekscytowani nadchodzącym filmem ustawili się do zdjęć teamami i ze wszystkimi grupowego.

Tutaj macie linka do „małej” niespodzianki, którą organizatorki wyświetliły nam w czasie zlotu.

Zwieńczeniem zlotu był film. Tak więc cała grupa idzie do kina. Wszyscy ubrani na czarno… runy na całym ciele, normalka :P Trzeba by nosić transparent „to nie sekta” :P Wszyscy wchodzimy na salę, która była cała dla nas i widzimy to:

Atmosfera na sali była nieziemska! Normalnie u mnie w mieście sale kinowe zieją pustkami, do tego jak coś mnie rozśmieszy i cicho się zaśmieję to zapewne wszyscy myślą, że jestem jakaś nienormalna. Za to na zlocie było całkowicie inaczej. Cisza? Chyba nikt tam tego słowa nie znał i dobrze! Wchodzi Magnus bez spodni wszyscy w krzyk. Jace bez koszulki wiski. Clary i Jace całują się, a ktoś za mną krzyczy „gorzko, gorzko!”. Na koniec „replay, replay!”. Po prostu cudownie! Więcej o moich wrażeniach dowiecie się z recenzji, którą napiszę na spokojnie po obejrzeniu drugi raz filmu :).

Na załączonym zdjęciu widać „gazetkę” (nie wiem jak to nazwać ;)) od ParanormalBooks, program zlotu, długopis „Świat Nocnych Łowców”, przypinkę z filmowym Magnusem, zakładkę zlotową i od PB, identyfikator i mnóstwo, mnóstwo ulotek. 
 Kolejne zdjęcie czyli więcej ulotek i mega plakat, który zaraz zagości jako tapeta na mojej ścianie. 
Jeśli tylko będzie organizowany kolejny zlot, na pewno będę na nim! Ludzie, których łączy jedna pasja, zamiłowanie do książek Cassandry. Wszyscy są cudowni, kocham ich! Zlot uświadomił mi szczególnie jedną rzecz, o której, przeglądając dziesiątki blogów, nie miałam pojęcia. Otóż wcale nie większość kocha Jace’a :P Nawet sobie nie wyobrażacie jaka miłość biła od ¾ dziewczyn na zlocie do Magnusa :P

Mam nadzieję, że ta moja dość chaotyczna relacja zachęci Was do zapoznania się bliżej ze światem Nocnych Łowców. I tu nie mówię tylko o fan page’u, ale i o książkach, filmie i fanach. 

23 komentarze:

  1. Super, że byłaś na Zlocie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale Ci zazdroszczę! Nienawidzę tego, że mieszkam tak daleko! Muszę być na kolejnym zlocie. *-*
    Btw. jeśli chodzi o Magnusa - ja wiedziałam, że większość dziewczyn uwielbia właśnie jego. Właściwie to przez przypadek, bo na ksiazkimlodziezowe.fora.pl prawie wszystkie w kółko tylko o nim mówiły. I osobiście tego nie ogarniam. Owszem Magnus jest fajny, zabawny i tak dalej, ale ja (nie)stety jestem team Jace!
    I jeśli tu mowa o filmie - jak dla mnie był genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem team Jace! :P I właśnie nigdy nie słyszałam, żeby tylu ludzi kochało Magnusa :D
      Mi film również się bardzo podobał...może więcej niż bardzo xD

      Usuń
    2. Jace jest cudowny! :)
      Film był świetny, chociaż znalazło się parę szkopułów, np. za mało rude włosy Clary. Ale Campbell mimo iż w moich oczach nie wygląda jak idealny Jace to genialnie go zagrał, jego mimika i to jak wypowiadał te wszystkie teksty. Cudo. ^^

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że będzie kolejny zlot, wtedy na pewno na nim będę <3 Z Twojej relacji wygląda, że było super :)
    Ja w piątek byłam w kinie - film był nieziemsko wspaniały! Nawet nie wiem, jak określić mój zachwyt, nie ma na to słów :) Chciałabym obejrzeć go jeszcze raz. Już czekam na drugą część - bez tej serii życie nie byłoby takie same XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli dobrze się bawiłaś? Idę we wtorek na film i myślę, że w końcu uda mi się dokończyć tę serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego ja nigdy o niczym nie wiem?! Hahaha, mam nadzieję, że jak będzie zorganizowany następny zlot to się na nim pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam być wraz z Wami na tym zlocie, ale niestety siedziałam jeszcze wtedy nad morzem... Wróciłam do W-wy dosłownie tego dnia wieczorem, no. Zazdroszczę Ci udziału i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się załapię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ci teraz zazdroszczę :D Normalnie pozieleniałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezapomniane wydarzenie. Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zazdrocha! Muszę być na następnym tylko pieniądze zebiorę i przyjadę! Ja kupiłam sobie plakat z MK za 16 zł, bo w kinie w moim mieście nie wyświetlają filmu, więc z plakatu nici. A gdybym miała jechać po takowy do kina w Gdańsku koszt wyszedłby podobny. Żałuję, że nie mam rodziny we Warszawie :cccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjjj, na tej jednej kartce jest moja odpowiedź, którą dzieliłam w konkursie PB na ich fejsie. <3

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam :D

      Usuń
  10. Świetna akcja. Dzięki Tobie się o niej dowiedziałam. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałabym się, ale czuję, że jestem na takie zabawy... za stara :(
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... Było trochę dorosłych :D Wiek nie gra roli :)

      Usuń
  12. Ooooj, to ja byłam w tej 3/4 fanek Magnusa!
    I jednak zdawało mi się, że głośniej było na Magnusa bez spodni, niż na Jace'a bez koszulki :D
    I zapomniałaś wymienić wspaniałego pytania o nazwisko Simona Lewisa :D
    I bardzo się cieszę, że zlot ci się podobał :D
    Jestem z siebie i z reszty adminek dumna, że się nam udało i ludzie wyszli zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale żałuję teraz, że nie byłam. Ale może za rok sie uda. ;) Świetna relacja, a ta niespodzianka i mnie ogromnie cieszy ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam jechać, ale jednak mi nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! sama chętnie wziełabym udział w takim zlocie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale świetnie! Też bym chciała być na takim zlocie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaaaa. Nie będę inna i powiem, ze Ci mega strasznie zazdroszczę. Ale widać, ze świetnie się tam bawiłaś z innymi, chciałabym pojawić się na następnym takim zlocie, o ile będzie. :]

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...