Nie Niszcz Książek- Używaj Zakładek



W zabawie „Nie niszcz książek – używaj zakładek” może wziąć udział każdy. Aby do nas dołączyć, opublikuj na swoim blogu post o Twoich ulubionych lub wymarzonych zakładkach, następnie zaproś do zabawy 7 innych blogów.
Do zabawy została zaproszona przez Marcelę Pomper z Mirrorof Soul za co bardzo jej dziękuję :)
Umieściłam tu zdjęcia tylko tych zakładek, które nie są w książkach. Jakoś nie chciały oddać tych dziwnych rzeczy, które są w nie wetknięte :)

Na początek zakładki, które znalazłam w książkach przy zakupie. Dużo tych z Egmonta. Najbardziej zawsze z nich podobała mi się ta z Delirium.


Kolejne z księgarni. Dominuje Kumiko. Lubię tam zamawiać książki, bo tak pięknie je opakowują :) Brakuje kilku z Selkara m.in. z sówką przebraną w Lorda Vedera.


Teraz moje „dzieła”. Mam słabość do kotka!

Zakładki z Dreamsa i Harrego Pottera.

Kilka magnesowych. „Ręce precz od mojej książki” jest idealna do szkoły :) Wszystkie kupione w empiku.

Trochę dla dzieci…hmm…nie mam bladego pojęcia skąd one się u mnie wzięły…

 

Tutaj prezentują się cztery kupione zakładki ( NY z Matrasa, HP kupione w Worner Bros i 2 czarne dołączone do teczek) i trzy zrobione nie przeze mnie (błękitna kwiatuszkowa wygrana kiedyś u K-Alinek w konkursie, serduszko kiedyś dostałam razem z nagrodą u blogerki- przepraszam ale za żadne skarby nie mogę sobie przypomnieć której i z papierków z krówek od mojej koleżanki Weroniki).

Na koniec miszmasz czyli co można znaleźć jeszcze w moich książkach. Jak widzicie przyklejane zakładki to podstawa do zakładania sobie ciekawych fragmentów. Przeróżne ulotki, spinacze, karteczki i obowiązkowo bilety :).  

Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych. Jestem bardzo ciekawa zakładek każdego z Was. Oglądam notki z zakładkami wszystkich blogerów. Niektórzy przyprawiają mnie o niemałą zazdrość (taką pozytywną ;)) swoimi zakładkami. Każdy ma coś innego do pokazania. Poza tym, bardzo się cieszę, że nie tylko ja szanuję książki i używam chociażby kawałka papieru do zaznaczania stron. Wszystkie jest lepsze od zaginania kartek!

25 komentarzy:

  1. Super zakładki :D Sama jutro na blogu pokaże swoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca kolekcja! A twoje dzieła (zwłaszcza te kotki!) są najładniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeeny, ileż ty ich masz! Ta z kotkiem najlepsza, muszę sobie zrobić podobną! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja! Bardzo podobają mi się te magnetyczne, aż muszę się spytać, w którym empiku je kupiłaś i nie wiesz przypadkiem czy jeszcze są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam w Białymstoku w jednym z takich mniejszych, więc myślę, że w Każdym innym będzie. Z tego co pamiętam wisiały gdzieś koło lampek do książek i przy promocjach :)

      Usuń
  5. Świetne te magnetyczne! Ja u siebie w empiku takich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wzięłabym udział :D Niestety mam tylko jedną zakładkę, a tak to używam różnych "kart klientów", pocztówek itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także mam tego "pogiętego" kota :3 Moim znajomym tak się spodobał, że wprowadziłam produkcję masową. Najśmieszniejsze jest to, że oni nie czytają książek tak nałogowo, jak ja, więc zakładki leżą i "zbierają" kurz.
    Chętnie kupiłabym sobie zakładki magnetyczne, ale jakoś nigdy nie mogę trafić na takie, które by mi odpowiadały. Albo są brzydkie, albo drogie, albo w ogóle ich nie ma...
    W każdym razie, masz fajną kolekcję, sama pewnie także się skuszę do prezentacji mojego zbioru :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki zrobione przez Ciebie najbardziej przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakładki, najlepsze są te, które są robione przez Ciebie ; *
    Też może sobie zrobię takiego kota, jest boski c;
    Sądzę, że w najbliższej przyszłości też zrobię sobie notkę o zakładkach, które posiadam.

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakładki. Również sama robisz zakładki? Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz sporą kolekcję:) Moja jest sporo mniejsza, a w książkach zwykle lądują przypadkowe kartki:)
    Robisz piękne zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz prześliczne zakładki! Ooooo... widzę, że Ty również używasz spinacza z kokardką w formie zakładki :) Livresland :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spinaczy używam od niedawna :) Zobaczyłam je w internecie i pomyślałam, że zrobię sobie takie :)

      Usuń
    2. Mam identyczny ^^ Nawet taki sam kolor kokardki :) Takie spinacze są idealne <3

      Usuń
  13. Ciekawe zakładki! Najwięcej mam tych reklamowych, często dołączanych do książek. Ale kilka własnoręcznie robionych też by się znalazło. Jednak mam je pochowane po książkach i sporo czasu by mi zajęło ich szukanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta akcja :) Sama brałam w niej jakiś czas temu udział, myslę, że ma świetny przekaz. Zakładki masz cudne, szczególnie spodobały mi się te magnesowe. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne. Też planuję niedługo wziąć udział w tej zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie ładne, ale najbardziej oko chyba cieszą te zrobione przez siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super.Bardzo piękne. Liczna ta Twoja kolekcja. Ja często gubię zakładki, bo zostawię je w jakiejś książce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do kolejnej zabawy. :P


      http://ksiazkamojprzyjaciel.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger.html

      Usuń
  18. Imponująca kolekcja, naprawdę! Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakładki *.* Oddaj choć połowę!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...