Stosik #10


PO KOLEI 


Od góry:
1.       „Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu” John Flanagan- z biblioteki
2.       „Sekret Julii” Tahereh Mafi- od Otwartego [Recenzja]
3.       „Śniąc na jawie” Gwen Hayes- wyprzedaż w Matrasie
4.       „Historia czarów i czarownic” Jesús Callejo- tania książka w Carrefourze
5.       „Tożsamość anioła” L. H. Zelman- wymiana
6.       „Bezsenność anioła” L.H. Zelman –wymiana
7.       „Saga księżycowa. Scarlet” Marissa Meyer
8.       „Clockwork Princess” Cassandra Clare- kupione w Anglii
9.       “Nowa fantastyka”


Mój najukochańszy zakup! Jak ją zobaczyła to od razu musiałam mieć. Jakoś przebrnę przez te 600 stron cudownej lektury. Oczywiście najlepsze jest to, że to nie byle jaka książka tylko Collector’s Edition z drzewem genealogicznym, którego prowizoryczne zdjęcie możecie zobaczyć niżej. Kocham strefę wolnocłową w Anglii! 



Zakładki !
Cztery magnesowe z empika z wyprzedaży. Jedna z Nowym Jorkiem i Statuą Wolność z Matrasa. A Harrego Pottera mam ze Studia Worner Bros.

Mini stosik doczepka :)


Od lewej:
1.       „Żona_22” Melanie Gideon- tania książka w Carrefourze
2.       „Dotyk Julii” Tahereh Mafi- j.w.

41 komentarzy:

  1. Cudowny stosik, chętnie bym Ci podebrała kilka książeczek. Zakładki też są super :)

    Życzę miłej lektury i pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik, zazdroszczę zwłaszcza "Dotyku Julii" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam chyba tylko Zwiadowcow z tego calego Twojego stosika. Jesli chodzi o ksiazki, to ukradlabym kilka, a jesli chodzi o zakladki to wszystkie *.*
    Milej lektury :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale wszystkie zapowiadają się świetnie. Też skorzystałam z wyprzedaży w Matrasie i kupiłam "Śniąc na jawie". Pierwszą część miło wspominam. Strasznie zazdroszczę "Clockwork Princess", też chciałabym mieć :)
    Życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę pobytu w Londynie! Może i ja się kiedyś przejadę. No i oczywiście książek :) Magnezy i zakładki też są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni stosik *.*
    Zakładki *.*
    Świetny szablon *.*

    Wszystko super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ależ bym chciała podebrać "Sekret Julii"! :) Oprócz tego "Saga księżycowa" też zostałaby miło przyjęta ^^ Osobiście mi ksiązki pani Zelman się nie podobały, aczkolwiek może tobie przypadną do gustu :) "Śniąc na jawie" chciałabym przeczytać, ale niekoniecznie nabyć. Po pierwszej częsci nie wiem czego mogę się spodziewać... :o
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zwiadowców" polecam Ci z całego serca, powieść doskonała. :) Dotarłem tylko do piątego tomu, ale było warto. :) Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Zazdroszczę! :) Przepiękny zbiór

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Stosik. Zazdroszczę 'Sekretu Julii' i ''Sagi Księżycowej''. :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój wczorajszy 17książkowy stosik właśnie powiększył się o kolejne 3 pozycje. Ale muszę przyznać, że zazdroszczę "Sekretu Julii". Chętnie widziałabym tę książkę na swojej półce.

    Pozdrawiam!
    https://www.facebook.com/Recenzencki

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stos! Miłego czytania! Jakiś czas temu szukałam zakładek magnesowych i nie mogłam znaleźć ładny, a tu patrzę, że ci się udało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stos! Sekret Julii, Saga księżycowa i te przecudne zakładki i magnesy - ach!:)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Angielskojęzyczna wersja "Mechanicznej księżniczki" to coś dla mnie! :D I te zakładki - poszukam ich dzisiaj w Empiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwiadowców ze swojej strony gorąco polecam! :)
    I zakładki są również znakomite! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik :) Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  18. No i wreszcie jest to co podejrzałam wczoraj! Świetne nabytki! <3 Przyjemnej lektury życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zazdroszczę większości książek, więc nie będę wszystkich spisywać ;) Ale nie jestem najlepsza z angielskiego, więc obawiam się, że nie poradziłabym sobie z Clockwork Princess

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik. Zazdroszczę ci wielu tych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ci zazdroszczę "Clokwork princess"! Nie masz pojęcia, jak bardzo chcę ją mieć :D W takim razie, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że nie jestem sama w sympatii do NYC :)
    Za "Cinder" planuję się zabrać w sierpniu, "Sekret Julii" dziś zaczęłam, a "Śniąc na jawie" gorąco polecam.
    A o oryginalnej Cassandrze nic nie mówię, bo ja w ogóle kocham czytać po angielsku, a Dary Anioła są cudną serią... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam stosiki. Twój jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabrałabym Ci książki L.H. Zelman, a już na pewno „Clockwork Princess”! Ile za nią dałaś jeśli można wiedzieć? Ja planuję zakupić całą trylogię po angielsku w najbliższej przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to 11 dolarów :)

      Usuń
  25. Zapraszam do udziału w nowej blogowej zabawie! :)
    http://beauty-little-moment.blogspot.com/2013/07/nienawidze.html

    Pozdrawiam,
    Patka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sekret Julii, zakładki, Mechaniczna księżniczka *___*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dotyk Julii bym Ci chętnie podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Clockwork Princess *_* Daaaaaaaaaaj :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ Ci zazdroszczę Historii czarów i czarownic!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam sekret Julii i czytałam Cinder :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne nabytki :) Pozostaje mi życzyć Co przyjemnej lektury :)
    pozdrawiam serdecznie!
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe łupy! "Sekret Julii" z chęcią bym podkradła, a wydanie „Clockwork Princess” z dodatkiem bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zwiadowcy to naprawdę genialna książka. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  34. Tylko zazdroscic, mialam w planach czytelniczych na wakacje przeczytac cala serie 'Zwiadowców', ale to sie chyba nie uda.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic tylko zazdrościć *.* A szczególnie Mechanicznej księżniczki, swoją drogą piękne wydanie...
    Próbowałam przebrnąć przez jedną z książek pani Zelman, ale po jakichś 100 stronach dałam za wygraną niestety. Nie mogłam wytrwać.
    Ruiny Gorlanu - ach, bardzo fajna książka, zabawna i wgl :) swoją drogą jestem już po 5 tomach Zwiadowców, troszkę zaczyna mi się już dłużyć.
    PS. Świetny szablon! :D

    Pozdrawiam i będę wypatrywać recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczności :D zakładki rewelacyjne :D mam sałabość do takich pierdółek :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakładka z HP - marzenie. Strasznie zazdroszcze. Stosik fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...