Londyńskie wspomnienia



Dzisiaj mam dla Was obiecaną foto relację z mojego wyjazdu do Londynu.
Nie wiem nawet jak opisać to jak bardzo spodobało mi się to miasto. Szczególnie podobało mi się Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds, studio Warner Bros oraz oceanarium. Na pewno nigdy nie zapomnę spacerów po ulicach West Endu, ogrodach Kensington czy takich zabytków jak Tower i opactwo Westminsterskie. 


China Town

Piccadilly Circus
 
Katedra św. Pawła

Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds



Muzeum Historii Naturalnej




Studio Warner Bros






 








Greenwich


I tu już zaczyna się typowa londyńska pogoda. Chmury, chmury i chmury.
Tower Bridge

Big Ben








Trafalgar Square z kolumną Nelsona
London Eye
Pałac Westminsterski

23 komentarze:

  1. Alee dużo zwiedziłaś! Świetne jest to zdjęcie z Michaelem Jacksonem! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D No tak to z Jacksonem :D Najlepsze było to, ze do zdjęcia dawali kurtkę i kapelusz :P

      Usuń
  2. Studio Warner Bros z chęcią bym obejrzała. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjeca, pewnie wspomnienia niesamowite :) Ja to bardzo chetnie wybralbym sie do Madam Tussaud i oczywiscie do Studia Warner Bros. Ach, musialo byc super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu, ogromnie Ci zazdroszczę Gabi! (: Oczywiście mam nadzieję, że napiszesz mi relację na gg. Tylko najpierw musimy się na nim w końcu spotkać. XD
    Studio Warner Bros - muszę koniecznie kiedyś odwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztuje wejście do studia WB? Tak mnie zachwyciły zdjęcia z planu Harry'ego Pottera, że gotowa jestem ruszyć dzisiaj stopem, by zobaczyć to na własne oczy. Świetna relacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad 100zł, nie wiem ile funtów. Tam się rezerwuje wcześniej, bo z ulicy się nie wejdzie :)

      Usuń
  6. Tak bardzo bym chciała zwiedzić studio Warner Bros! To moje marzenie :) Widać, że wyjazd był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo! Genialnie, ależ Ci zazdroszczę tego Londynu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym pojechać do Londynu i go zwiedzić. Chętnie wybrałabym się do Muzeum Figur Woskowych. :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, jak ja ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, cudowne musiałaś mieć przeżycia! Zazdroszczę i cieszę się razem z Tobą :) Świetne zdjęcie z Michaelem, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super! Czyli wycieczka jak najbardziej udana. :) Sama chętnie wybrałabym się do Londynu, może kiedyś tam pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Studio WB mnie najbardziej zachwyciło <3 Zazdroszczę! Sama też się kiedyś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wyjazdy na razie zostaję w sferze moich marzeń, ale w przyszłości, kto wie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu, musiał być udany :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ CI szalenie zazdroszczę! A przy okazji zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award! Zapraszam do zabawy :-)
    Szczegóły tutaj: http://all-you-need-is-book.blogspot.com/2013/07/nominacje-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, zazdroszczę ciekawej podróży ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę szczególnie wyprawy do studia WB :) mam nadzieję, że i mnie się to kiedyś uda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci, piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...