{AKCJA} Fragmenty dla Was




Wakacyjna akcja „Fragmenty dla Was” ma na celu zachęcić Was do przeczytania wartych tego książek. Nie każdego recenzja zawsze przekonuje, więc może dlatego warto jakoś inaczej zachęcić czytelnika. Co tydzień będę publikować krótkie fragment jakiejś książki. Nie będzie to pierwsza strona z pozycji, bo co z takiego zachęcania jak akcja jeszcze się nie rozkręciła? W takim razie będziecie mogli przeczytać fragment, który nie zdradzi Wam fabuły, ale mam nadzieję zachęci do sięgnięcia po daną książkę. 

Reszta, która już przeczytała daną książkę będzie miała okazję na odświeżenie sobie pewnych scen :)

Niestety zbyt dużo czasu na wakacjach równa się z dziwnymi pomysłami, żeby ten czas wolny zapełnić :)


Oczywiście, wiem, podziwiajcie mój talent w Paintcie :P Ale co tam. 
Najpierw na odstrzał pójdzie „Las Zębów i Rąk”, dystopia. W taki razie wypatrujcie jutrzejszej odsłony akcji. 

***
 Na koniec kilka informacji czego możecie spodziewać się w najbliższym czasie na blogu. Na pewno niedługo ukarze się recenzja Bling Ring- ostatniego filmu z Emmą Watson, książki Lauren Oliver "Requiem" i Cassandry Clare "Miasto upadłych aniołów". W następnym tygodniu wstawię posta z krótką relacją mojej wycieczki do Londynu i mnóstwo zdjęć. Nie można zapomnieć również o wywiadzie z pewną autorką, oczywiście, nie puszczę pary jaką! Ale już jestem w trakcie tłumaczenia wywiadu. 



14 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, chyba również się za coś takiego zabiorę ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie! Naprawdę dobry pomysł :) Czekam na te fragmenty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, świetny pomysł :)

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tymi fragmentami. Podoba mi się.
    Ale super, że byłaś w Londynie. Zazdroszczę i czekam a twoją fotorelacje. No i mnie zżera też ciekawość z kim przeprowadziłaś wywiad ;-) Będę czekać zatem niecierpliwie na twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Mam zamiar przeczytać "Las Zębów i Rąk", mam nadzieję, że fragment jeszcze bardziej mnie zachęci do tej książki :)
    I czekam na recenzję filmu "Bling Ring", bardzo chciałabym go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten pomysł. Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująca akcja!:) Wytrwałości w przepisywaniu tych fragmentów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to sama przyjemność przepisywać to :D Przypominam sobie ukochane książki! :D

      Usuń
  9. A jesteś pewna, że nie łamiesz w ten sposób prawa? Cytat to cytat, fragmentów rozpowszechniać nie wolno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem to tak... moje fragmenty nie zaliczają się raczej do fragmentów, a do dłuższych cytatów. Nie udostępniam całych rozdziałów, ale najwyżej dwie strony, które równie dobrze można przeczytać w zwykłej księgarni.

      Usuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...