Greckie słoneczko i wrażenia...



Dzisiaj coś zupełnie innego.
Mam dla Was krótką relację i mnóstwo zdjęć z pięknej i gorącej Grecji.

Nie ma to jak wycieczki szkolne. Mieszkaliśmy w przepięknym miasteczku o nazwie Leptokaria. Widok z balkonu był zniewalający. Niektórym mogłoby się wydawać, że widok na ulicę, który mieliśmy będzie okropny. Ale tylko wyobraźcie sobie jak po 22 ludzie wychodzą z domów, gwar, światła, to mnie nawet urzekło. Do tego gdy patrzyło się w prawo widzieliśmy cały masyw Olimpu, a na lewo piękne morze Egejskie. Chyba pierwszy raz była w miasteczku, w którym miałam blisko i do gór i dwa kroki od hotelu morze. 

Oczywiście obowiązkowo pojechaliśmy do Meteorów. Widok podczas podróży i w samym najwyższym klasztorze był cudowny. Wszędzie góry! Ach te wysokości. Odwiedziliśmy również muzeum ikon, gdzie opowiedziano nam jak takowe powstają. Nieobeszło się bez wyprawy w góry i oglądanie pięknego i najwyższego szczytu Olimpu- Mitikas. Aten też nie zabrakło, bo jechać do Grecji i nie zwiedzić stolicy? Co prawda te wszystkie starożytne budowle, Agora, Partenon nie zrobiły na mnie aż takiego wrażenie, bo bardzo przypominały mi budowle w Rzymie, w którym już byłam. Ale zawsze warto zobaczyć takie cuda architektury. 
 ______________________________________________
Piękne plaże, trochę kamieniste ale co tam, ważne, że  woda ciepła i czyściutka!



________________________
Starożytne Ateny i jej uroki











_______________________________
Wyprawa na Olimp



 _____________________________
Frape w schronisku w górach. Co prawda ja go nie piłam, ale koleżanki mówiły, że dzięki wodzie z Olimpu, którą dodawali jest przepyszne.

_______________________
Zachód słońca, który pożegnał nas w Grecji



15 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Literówka: "Co prawda ja go nie pisał"...
    Co to za szkoła, że do Grecji na wycieczki jeździcie? My to co najwyżej jechaliśmy w nasze góry lub nad nasze morze. Eh ten postęp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ach te wieczne literówki ;D

      Usuń
  3. Ale piękne widoki! Zazdroszczę Ci tej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Grecję, byłam tam dwa razy i się zakochałam;) Niestety w tym roku odwiedzę Hiszpanię, Wenecję i Monako, bo przecież jest tyle ciekawych krajów, nie tylko Grecja;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszczę tej wycieczki i to bardzo. Gracja jest przepiękna, tak przynajmniej wygląda według twoich zdjęć a plaża, iście niebiańska. Cudny widok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gaaaaaaaaaaaaabi zabije, dodać te cudowne zdjęcie XDDD
    ofdnsofnaso musimy tam pojechać jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak tam zielono! Może kiedyś wybiorę się do Grecji :)

    A co to jest to frape? Jakiś napój, to widzę, ale z czym? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt lubię takie gorące miejsca, chętniej bym pojechała do Paryża albo do Londynu, a jakbym miała wybierać te ciepłe to zdecydowanie Włochy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, naprawdę przepiękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wycieczkę szkolną do Grecji?! Do jakiej szkoły ty chodzisz? Przepisuję się do Ciebie!
    A tak na serio, to zgadzam się, że Grecja jest przepiękna. Już nie mogę się doczekać, kiedy znowu tam pojadę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech... Zapragnęłam urlopu...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...