Stosik #9

Dziś nie mam dla Was żadnej recenzji. Za to zaprezentuję mój nowy stosik (dawno już żadnego nie wstawiałam :)). Na dniach możecie spodziewać się zapowiedzi czerwcowych oraz recenzji jakiegoś filmu i "Nostalgii anioła". Teraz przejdźmy do konkretów!

Od góry:
* "Anna we krwi"- Kendare Blake- niedawno przyszła z wymiany na lc
* "Przepowiednia"- P.C. Cast- kupiona przez rodziców
* "Siła trucizny"- Maria V. Snyder- z wymiany na lc
* "Dobrani"- Ally Condie- z wymiany na lc
* "Oddech nocy"- Lesley Livingston- z wymiany na lc
* "Dotyk"- Jus Accardo- zakup własny
* "Gra o tron"- George R.R. Martin- zakup własny


Z racji tego, że ostatnio dowiedziałam się, że opcja obserwowania przez bloggera ma zostać usunięta w  najbliższym czasie, zaczęłam działać. Pomińmy już fakt, że jestem tym zbulwersowana, zapewne tak jak każdy, który obserwował ponad 100 blogów i teraz może to wszystko stracić. Założyłam sobie konto na Google+, jak większość znanych mi blogerów i zapraszam do dodawania się do kręgu (po prawej stronie pod obserwatorami). Oczywiście zachęcam też do tworzenia własnych kont, żeby pozostać w stałym "kontakcie" z blogami, które do tej pory obserwowaliście. Na dziś tyle mojej gadaniny =]

30 komentarzy:

  1. Obserwatorzy nie znikną tylko czytnik google...
    A książki bardzo ciekawe. Niektóre sama chętnie bym Ci podebrała. No i "Gra o tron" jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Anna we krwi" mi osobiście się nie podobała, za to "Gra o tron", klasa sama w sobie, chyba nie wymaga głębszego komentarza :D
    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra o Tron *_* Bardzo fajny stosik :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wszystkich pozycji, z chęcią bym przeczytała wszystkie..

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Grę o tron chciałabym przeczytać. Ciekawa też jestem Dobranych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały stosik:) Zazdroszczę "Dotyk" i "Anna we krwi".

    OdpowiedzUsuń
  7. "Anna we krwi" jest bardzo przeciętna. Ot zwykły paranormal (na pewno nie horror!).
    Na Cast nie mogę patrzeć. Mam po niej uraz.
    "Siła trucizny" mam w planach, podobnie jak "Grę o tron".

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik, Dotyk, Siła trucizny i Gra o Tron(serial cudowny) bardzo mnie ciekawią. ;) Miłego czytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stos. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie zazdroszczę Oddechu Nocy, mam na nią ogromną ochotę!!

    Też wnerwił mnie blogger :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka "Dutyk" czeka także na mojej półeczce i nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam.
    Nad "Grą o Tron" cały czas się waham "kupić, czy nie kupić; przeczytać, czy nie przeczytać" :D

    "Google+" jest dla mnie całkowitym bezsensem, ale co poradzić, nie chcę stracić kontaktów z blogerami i obserwatorami, więc także założyłam konto. Sama już dodaję się do kręgów i Ciebie także zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa Twojej recenzji "Gry o tron". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne książki. :) Mam nadzieję, że "Gra o Tron" Ci się spodoba. :D
    Jesteś już w moich kręgach btw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa "Gry o tron" i Twojej recenzji "Nostalgii anioła". Aa, no i nie mogę się doczekać naszego spotkania! : >

    OdpowiedzUsuń
  15. Skradłabym cały stosik ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy stosik :) Czytałam "Dotyk" - świetna. Ukradłabym "Grę o tron" :)

    Pozdrawiam!
    PS. Też kocham G+... Swoją drogą, tu Miłośniczka Książek, jakby obecna nazwa niczego nie mówiła. Choć mam nadzieję, że mój avatar jest rozpoznawalny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszcze wszystkich pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie te powieści mam w planach. Każdą strasznie chcę przeczytać ;) Czekam na recenzje i życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co ja bym dała za "Annę we krwi"... *.* Śliczny stosik, z chęcią przeczytałabym "Grę o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Dobranych i Gry o tron *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko bym podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chcę "Grę o tron"! A tak to super stosik i miłego czytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie z tego stosu najbardziej zainteresowała "Anna we krwi" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Anny we krwi oraz Dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę "Przepowiedni", a Grę o tron gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Za mną już lektura ksiązki "DOTYK", choć nie należy do moich ulubieńców napewno jest warta uwagi.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam nie zakładam konta na Google + - nie panikuję, jak ktoś będzie chciał czytać mojego bloga to go znajdzie, a ja swoją listę mam wprowadzoną na blogu ręcznie, więc też mi ludzie nie poznikają ;)
    Co do stosika - cudny! Polecam Siłę trucizny - boska książka! Miłego czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrani i Siła trucizny to fantastyczne lektury. Zazdroszczę za to Gry o tron

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...