Filmowo {Avengers & Wielki Mike}



Tytuł: Avengers


Gatunek: Akcja, Sci-Fi


Produkcja: USA


Reżyseria: Joss Whedon


Premiera: 11 maja 2012 (Polska)


Czas trwania: 2 godz. 22 min.



 Thor, Iron Man, Hulk, Kapitam Ameryka, Sokole Oko i Czarna Wdowa wspólnie ratują świat przed inwazją kosmitów.

Film zrobił na mnie wielkie wrażenie. Lubię super bohaterów, ale jakoś na film dopiero teraz miałam ochotę. Od razu zakochałam się w Iron Manie, szczególnie w jego specyficznym poczuciu humoru. Jego postać została świetne zagrana przez Roberta Downey’a. W filmie ciągle się coś działo. Z każdą minutą akcja się zagęszczała. Efekty również robią wrażenie jak i sceny walki. Nieczego nie brakowało, było wszystko od naprawiania w dość ekstremalnych warunkach silnika statku międzynarodowej agencji S.H.I.E.L.D., poprzez przesłuchiwanie Loki’ego- głównego czarnego charakteru, do finałowej walki z obcymi.

Polecam wszystkim zapaleńcom super bohaterów, miłośnikom akcji i sci-fi. Jestem pewna, że będziecie żałować, że film tak szybko się kończy.


Zwiastun:




Ocena:




Tytuł: Wielki Mike


Gatunek: Biograficzny, Dramat, Sportowy


Produkcja: USA


Reżyseria: John Lee Hancock


Premiera: 17 listopada 2009 (świat)


Czas trwania: 2 godz. 8 min. 



Michael Oher jest czarnoskórym, bezdomnym i wyjątkowo dużym chłopakiem. Jest cichy, nieśmiały i niesamowicie opiekuńczy. Los się do niego uśmiech, gdy przygarnia go Leigh Anne Tuohy. Mike się zadomawia i traktuje całą rodzinę Leigh Anne jak swoją. Niedługo potem chłopak z pomocą Leigh Anne staje się gwiazdą amerykańskiego futbolu.

To już kolejny obejrzany przeze mnie film w gwiazdą Miasta Kości. Tym razem nie był to Jamie Campbell Bower ale Lily Collins. Podziwiałam również grę aktorską Sandry Bullock, która w swojej roli sprawdziła się rewelacyjnie. Jak dla mnie również Quinton Aaron był po prostu fenomenalny. Potrzeba mieć talent, żeby zagrać kogoś takiego jak Mike.

W filmie akcja rozkręcała się dość długo. W niektórych momentach miałam już dosyć, ale było warto obejrzeć cały do końca.

Film jest naprawdę cudowny. Historia porusza do głębi i wzrusza, szczególnie, że jest oparta na książce, a razem prawdziwej historii "The Blind Side: Evolution of the Game".

Zwiastun:

Ocena:

18 komentarzy:

  1. Na Avengersach byłam rok temu - na premierze, na którą, kolokwialnie rzecz ujmując byłam strasznie napalona, bowiem jestem wielką fanką wszelkich komiksowych adaptacji. Uwielbiam "Niesamowitego Spidermana" z cudownym Andrewem Garfieldem, "Iron Mana", "Thora", więc "Avengers" spełniło moje oczekiwania i to na 100%. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Avegnersów :D Iron Man totalnie skradł moje serce (również dlatego, że słucha Black Sabbath), a Scarlett Johansson kapitalnie zagrała Czarną Wdowę :D No i przede wszystkim - Loki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Za niedługo obejrzę "Avengers" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Avengers" oglądałam i bardzo miło wspominam, dobrze, że będzie też kontynuacja. Nie ma to jak poczucie humoru Iron Mana :D
    Drugiego filmu nie oglądałam, ale to nic straconego, zawsze mogę to jeszcze nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba filmy widziałam i oba bardzo mi się podobały. Wielki Mike strasznie mnie wzruszył!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydają się być ciekawymi produkcjami, więc z chęcią obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzę na pewno pierwszy. A drugi był w tv i nie oglądałam , ale wiem, że warto . Raz jest Sandra Bullock , która jest the best , no i jest to prawdziwa historia.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Avengers" uwielbiam i czekam na kolejną część! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaden z filmów nie ciągnie mnie przesadnie, ale ten drugi mógłby mnie kiedyś zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba niedługo obejrzę Avengers. Zamierzam zrobić to od dłuższego czasu, ale troszkę się waham... Raczej nie oglądam filmów o superbohaterach. Mam nadzieję, że mi się spodoba xD O Wielkim Mike'u nie słyszałam wcześniej, ale skoro wzrusza, to może warto... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego nie widziałam, bardziej skłaniam się ku drugiemu, ale kto wie, może i na pierwszy się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych dwóch filmów oglądałam ,,Avengers". Po obejrzeniu ,,Zielonej Latarni" bez zastanowienia pobiegłam do kina i byłam zachwycona, po prostu uwielbiam ten film. O ,,Wielkim Mike'u" przyznam, że wcześniej nie słyszałam, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powyższe filmy jakoś mnie nie przekonują. Od siebie za to polecam "Niepamięć" oraz "Intruza", choć ten ostatni jest dużo gorszy niż książka.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. avengers obejrzałam jedynie do połowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Avengers jeszcze nie widziałam. Wolę najpierw pooglądać solowe filmy tych superbohaterów. Na razie jestem przy Iron Man'ie. I uwielbiam grą Roberta, który sprawdza się chyba w każdej roli..
    Wielkiego Mike'a widziałam tylko część, jak leciał w telewizji i jakoś nie mam na razie specjalnie ochoty oglądnąć go całego..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście Avengers, oglądałam już kilka razy ;)
    A Robert Downey Jr., jest po prostu boski, jestem jego fanką już od kilku miesięcy^^.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...