Mini stosik 8 + info



Dziś zaprezentuję Wam mój mały marcowy stosik. Ostatnio mam zastój czytelniczy, dlatego też nabytków mało. Ale powoli wracam do normalnego stanu rzeczy. 


Od góry:
1.       „Nostalgia anioła”- Alice Sebold- z biblioteki, z myślą o autorskich wyzwaniu „Z Listą BBC”
2.       „Przed burze ognia”- Veronica Rossi- zakup własny, skorzystałam z okazji w empiku i książkę kupując Requiem miałam za darmo :)
3.       „Requiem”- Lauren Oliver- zakup własny
4.       „Ava Farris. Podwójna tożsamość”- Izabela Misztal- wymiana na lc
5.       „Istoty chaosu”- Kami Garcia & Margaret Stohl- wygrana w konkursie


Pewnie zauważyliście, że niedawno zmieniłam sposób oceniania. Już nie będę pisać oceny typu „5/6”, ale wystawiała gwiazdki. Czasami takie tycie zmiany są potrzebne :). Oczywiście w etykietach nadal będą pisać swoje stare oznaczenia.

W poniedziałek ukarze się recenzja Intruza, a w przygotowaniu jest „Miasto szkła”. Filmem i książką jest naprawdę zachwycona. Może wstawię też ranking High Five.

Na koniec chciałabym Was zachęcić do kupna w księgarni Brawo Jasiu Jest tam ciekawa przecena nowej książki „Wybrani”, z której jak tylko mój portfel się zregeneruje zapewne skorzystam :)

38 komentarzy:

  1. Ja również mam ostatnio czytelniczy zastój. Wszystko przez naukę do matury. Mimo wszystko zazdroszczę "Reqiuem" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak ty skorzystałam ostatnio z promocji w empiku i kupiłam te same książki co ty:)
    Wspaniały stosik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe książki, sama chce przeczytać większość z nich, dlatego czekam na recenzje i życzę miłej lektury :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Istoty chaosu" już od dłuższego czasu czekają na mojej półce. Chętnie podkradłabym ci "Przez burze ognia", a jeśli chodzi o "Requiem", to najpierw musiałabym sięgnąć po wcześniejsze części ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Piękne istoty" i mam nadzieję, że "Istoty chaosu" są tak samo dobre :) Wszystkie książki wyglądają na ciekawe, więc czekam na recenzje i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stos! Bardzo spodobała mi się nazwa księgarni, którą poleciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Requiem" także czeka na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Przez burze ognia" i "Requiem" zazdroszczę :) Ja mam taki maleńki zastój, bo po prostu w tym tygodniu brak czasu na czytanie, ale weekend nadszedł to i czas się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Przez burze ognia". Hmm słyszałam o "Nostalgii anioła" - ciekawa jestem Twojej recenzji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W stosiku widzę coś dla mnie :) "Przez burze ognia" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Nostalgia anioła"! *-* Gratuluję wygranego tomu Garcii & Stohl, przede mną dopiero pierwsza część ich serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stos :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ava Farris jest ciekawa:) I właściwie tyle tylko z twoich zdobyczy czytałam. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu kupić "Istoty chaosu" bo kocham tą serię. Link <3

    OdpowiedzUsuń
  15. W Przez burze ognia chciałabym się zaopatrzyć, ale to może kiedyś. Za to Requiem będę mieć wkrótce u siebie, bo udało mi się znaleźć w pakiecie razem z Wybranymi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci "Przez burzę ognia" ;) Śliczny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik. Same interesujące książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "requiem" i u mnie za pewne niebawem zagości na półce :) już się przymierzam wybrać na zakupy :) "nostalgia anioła" natomiast już za mną i muszę przyznać, że strasznie się wynudziłam przy tej lekturze... niestety nie porwała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stos. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj wypożyczyłam "Przez burze ognia" i nie mogę doczekać się lektury!

    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam tylko "Nostalgię anioła". Nie porwała mnie tak, jak się spodziewałam, ale i tak czytało się bardzo dobrze. Za to film był średnio udany.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez burze ognia uwielbiam. Z kolei Nostalgię anioła kiedyś zaczęłam czytać, ale być może byłam wówczas z młoda na lekturę i nie podołałam. Planuję drugie podejście

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stos, miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny stosik! Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeeej przepiękny stos *_* Przez burzę ognia jest super!

    OdpowiedzUsuń
  26. "Requiem"! "Istoty chaosu"! "Przez burze ognia"! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. "Nostalgia anioła" to naprawdę warta czasu książka, polecam. Spośród pozostałych pozycji w tym stosie na pewno przeczytam "Przez burze ognia", bo dostałam ją jeszcze przed premierą, a nie mogę się za to zabrać... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  28. "Przez burzę ognia" bardzo fajne, jednak "Requiem" jest po prostu genialne. Zazdroszczę "Nostalgii anioła", gdyż sama staram się zrealizować to wyzwanie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio ja również kupiłam Requiem oraz Przez burze ognia. Zazdroszczę Istot Chaosu, to pozycja, na którą już od jakiegoś czasu mam ochotę. Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury. Mam również nadzieję, że ten czytelniczy zastój szybko zniknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Być może mało tych książek, ale liczy sie ilosc nie jakos, masz racje zmiany sa dobre, a do tej ksiegarnie chetnie zajrze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nostalgia Anioła *.* Czytałam kiedyś na telefonie początek i straasznie się wciągnęłam. Niestety telefon po kilku dniach się zepsuł i nie miałam okazji dokończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O, "Nostalgia Anioła"! Mam ochotę na tę książkę!
    "Istoty chaosu" jeszcze przede mną, bo dopiero czytam pierwszy tom ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mały, ale cieszy oczy. :3 Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawi mnie Przez burzę ognia, ale ją mam ;) Natomiast Nostalgię Anioła chętnie bym podkradła :P Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę "Requiem" i Istot. "Przez burze ognia" czeka na półce na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny stosik, Requiem już dumnie stoi u mnie na półce jednak z chęcią podkradłabym Przez burzę ognia:)

    OdpowiedzUsuń
  37. "Przez burzę ognia" podobało mi się i na pewno sięgnę po kolejną część. :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...