High Five!- Moje ulubione filmy

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Przyłącz się tutaj




“Edward Nożycoręki”

Kocham ten film! Zawsze, gdy tylko mam okazję go obejrzeć w mojej głowie są tylko słowa „jakie to piękne” i „Edward jesteś cudowny, a nawet lepiej”. 


Zwiastun: Kliknij











„Ostatnia piosenka”

Nie jestem fanką Miley, choć były czasy gdy oglądałam Hannah Montane (ale chyba każdy w moim wieku przechodził przez Montane ;)). Choćbym nie wiem ile razy oglądała ten film, on nigdy mi się nie znudzi i nigdy nie przestanę na nim płakać.
  
 
 Zwiastun: Kliknij







 

  "Intruz"
Od samego początku pokochałam ten film. Ciągle o nim myślę. Niesamowity klimat, wspaniali aktorzy, cudowna fabuła i efekty. Mogłabym cały czas go oglądać, ciągle i w kółko.





Zwiastun:


„Sucker Punch”

Mogłabym powiedzieć, że czasem jestem psychiczna. Coś mnie nachodzi i dziwnie się zachowuję. W takich momentach oglądam Sucker Punch. To jest tak dziwny i na początku nie zrozumiały dla mnie film, że aż świetny i mam ochotę do niego wracać i wracać.  



 Zwiastun: Kliknij









„Park Jurajski”
Od bardzo dawna mam słabość do dinozaurów i rekinów. Filmy z tymi zwierzętami to jedyne drastyczne i przerażające jakie mogę oglądać. Po prostu wiem, że marne szanse, żebym w tych czasach spotkała dinozaura, czy, żeby rekin zjadł mnie na środku oceanu. Wiedząc, że to niemożliwe, nie boję się tego. Kocham Park Jurajski, bo zawsze sprawia, że poczuję dreszczyk.


Zwiastun: Kliknij







Niestety w ranking zabrakło miejsca dla "Zakochana złośnica",„Mój przyjaciel Hachiko”, „Ostatni władca wiatru”, „Szkoła uczuć”, „Alicja w Krainie czarów” i wielu innych :)
 

5 komentarzy:

  1. "Woda dla słoni", zdecydowanie polecam film! :)

    Zapraszam do mnie!
    http://lubiegdybac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do spisu blogów

    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że nie oglądałam żadnego z nich, ale chciałabym obejrzeć "Intruza" oraz "Sucker Punch" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edward Nożycoręki to również i moja wielka miłość!:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...