Videorecenzja: Piękne Istoty


Ostatnio byłam w kinie na Pięknych Istotach. Pomyślałam sobie, że szkoda by było nie nakręcić video recenzji na ich temat, więc tak oto przybywam dziś do Was z drugą recenzją ukazującą moją twarz ;P tym razem starałam się poprawić pewne błędy, które zauważyliście w pierwszej video recenzji. Od razu uprzedzam, że nie wiem jak się wymawia te wszystkie imiona i nazwiska, więc proszę się nie czepiać :)


Zwiastun:


Książkę, na której podstawie został nakręcony film można zakupić:

15 komentarzy:

  1. Byłam właśnie dzisiaj na tym filmie w kinie i spodobał mi się. Myślałam, że nie będzie ciekawy, ale jednak wart był obejrzenia :) Wkrótce sięgnę po książkę, aby skonfrontować ją z filmem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero przed filmem, ale po książce, która była na tyle nudna, że nie dobrnęłam do końca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na film dopiero się wybieram, ale książkę mam już za sobą i właśnie czytam drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę przeczytałam już jakiś czas temu. Początkowo nie dałam rady się w nią wciągnąć, ale jakoś dobrnęłam do jej końca. Co do filmu to mam go jeszcze przed sobą. Zwiastun jan najbardziej zachęca, żeby wybrać się do kina. Kto wie, może w najbliższym czasie i ja o niego zajrzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja ;) Co do książki? Kategoryczne nie. Naczytałam się już opinii na jej temat i podziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na filmie tym na przed przedpremierze. Film bardzo mi się podoba i koniecznie muszę przeczytać książkę. Dobrze ci poszła video recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zamiar obejrzeć film, ale w końcu zrezygnowałam. Uznałam, że najpierw przeczytam książkę :) A na aktora zareagowałam podobnie xD
    Bardzo fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fajny głos, wiec przyjemnie się ciebie słucha :)
    Aktor grający Ethana jest brzydki i moim zdaniem wcale nie jest podobny do Edwarda. Pattinson jest przynajmniej ładny, a z Aldena to takie nie-wiadomo-co. Ale za to Lena jest ładna. No, cóż dobrali ich do siebie chyba dla równowagi - żeby nie byli zbyt piękni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj byłam na tym filmie w kinie i spodobał mi się. Miny Aldena też mnie rozbrajały. :) Teraz mam ochotę na przeczytanie książki.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się wydaje to być totalnym gniotem, wolę sobie pójść na "Poradnik pozytywnego myślenia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gabi nie stresuj się tak :D W połowie filmiku już zaczynałaś się rozkręcać i przybyło ci odwagi, oby tak dalej :)
    Co do recenzji zaciekawiłaś mnie,chętnie bym na to poszła, ale zapewne nie znajdę czasu >,<

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha :D 0.42 ZMIANA!
    Videorecenzja suuuper!
    Czekam na kolejną! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Best Blog Award. Więcej tutaj http://storieschocolateandearrings.blogspot.com/2013/02/pleng-best-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam książkę i obejrzałam film. Porównując książka była lepsza (dla mnie).

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam się wybrać na ten film z przyjaciółką, ale niestety zachorowałam.. ;c

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...