Versatile Blogger



Za zaproszenie do zabawy dziękuję  Blueberry Patka, AdrianKubiak


Zasady:
Każdy nominowany Blogger powinien:
-podziękować każdemu nominującemu Bloggerowi u niego na blogu
-pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

1.       Robię wszystkim na złość. Zawsze na odwrót niż każdy by chciał. Jeśli koleżanki nienawidzą jakiegoś zespołu to ja go kocham. Jeśli ktoś mi mówi, że uwielbia na przykład kawę to ja, że jej nienawidzę. Z wiekiem jest co raz gorzej :)
2.       Uwielbiam czytać w łazience (myślę, że wiecie o co chodzi ;)). Po prostu uważam, że nie powinno się marnować czasu :)
3.       Kocham czekoladę. Wszystko co z nią jest. Do picia, z orzechami, z owocami… ale nienawidzę czekoladowych cukierków (i to jest w tym wszystkim dziwne…).
4.       Mam pewną fobię… krew i wszystko co z nią związane. Koleżanki specjalnie pokazują mi swoje żyły, a ja wtedy przed nimi uciekam. Jak widzę strzykawki od razu cała się kulę.
5.       W weekendy gdy się budzę, a śniło mi się coś ciekawego, leżę co najmniej dwie godziny w łóżku mówiąc mamie, że muszę dokończyć sen…
6.       Czytam tylko wieczorami i w nocy, bo w dzień uważam, że nie ma odpowiedniego nastroju i jest za jasno.
7.       Czasami boję się ciemności. Każdy najmniejszy szmer jest dla mnie zbliżającym się wampirem lub innym stworem. Oj, za dużo się naczytałam…

Oczywiście ja jak zwykle opóźniona :) Zapewne każdy już brał udział w tej zabawie, a jeśli nie to zapraszam :)

15 komentarzy:

  1. czytanie wieczorami jest super, ale ja i w ciągu dnia się nie powstrzymuję ;)
    Co do krwi i żył... Wszystko zdzierżę, nie ruszają mnie flaki i wnetrzności dopuki nie chodzi... o pobieranie mi krwi, albo zkładnie wenflona. Wtedy robi mi się słabo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najczęściej czytam w kuchni - ciekawa fobia i robienie na złość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zabawa ominęła :) 1, 3, 4, 7 - mam identycznie. Jak mi zakładali wenflon w szpitalu to o mało nie uciekłam z piskiem, a pobieranie krwi to dla mnie największa kara.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do punktu 6, musisz mieć przechlapane latem. Wtedy cały czas jest "za jasno" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nienawidzę krwi i wszystkiego co z nią związane. Dlatego nie lubię biologii, wystarczy, że pani powie pewne słowo, a ja robię się blada i zatykam uszy.
    Ale filmy, książki o wampirach to się czyta i ogląda;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam czytać książki w łazience. Uwielbiam czekoladę, a pora dnia podczas czytania mi raczej nie przeszkadza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo z wieloma punktami się z Tobą zgodzę ;) Jak książka jest wciągająca to również czytam w łazience, bo nie mogę się od niej oderwać :p Mnie również czasami przeraża ciemność - zwłaszcza gdy obejrzę jakiś horror :p Ciekawe odpowiedzi :) Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do klubu miłośników czytania w łazience. Uwielbiam gorącą kąpiel z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah też kocham czekoladę i robię wszystkim na przekór! :D Ale krwi się nie boję, wręcz przeciwnie - uwielbiam jej widok, jest fascynujący na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi :)
    Ja też uwielbiam czekoladę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że tylko ja mam coś takiego jak Ty w 2. punkcie. XD
    Czekoladę uwielbiam, ale widoku krwi się nie boję, w końcu chcę zostać lekarzem. (:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to trochę nas różni :) Kocham czekoladę w każdej postaci - łącznie z cukierkami. Krew? Żaden problem. Zresztą chciałam być weterynarzem :)) Ciemność? Nie taka straszna, też mnie nie rusza ;] A czytać wolę stanowczo w dzień. Wieczorem bardziej wzrok się męczy po całym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kiedyś miałam schizy przez tą ciemność i wtedy przy lampce oglądałam Top model hehe :D A ja lubię czytać w dzień, oczy się tak nie psują!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ysz, ja Cię też nominowałam XD Najwyraźniej jestem jeszcze bardziej opóźniona xd

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...