Stosik 7



Już dawno nie pokazywałam Wam moich nowych zdobyczy, więc dzisiaj postanowiłam to nadrobić.

Od góry:
1.       „Zew Cthulhu” H.P. Lovecraft- z biblioteki
2.       „Pocałunek Nocy” Sherrilyn Kenyon- od taty
3.       „Płonący Stos” Tiernan Cate- j.w.
4.       “Życzenie” Alexandra Bullen- od koleżanki
5.       “Wędrówka przez sen”- od Gandalfa
6.       „Blask” Amy Kathleen Ryan- j.w.
7.       „Pocałunek Kier” Lynn Raven- zakup własny
8.       „Dzieci Cienie”- Margaret Peterson Haddix- wygrane na stronie na fb upadli.pl
9.       „Stary człowiek i morze” Ernest Hemingway- z biblioteki
10.   „Droga do szaleństwa” H.P. Lovecraft- j.w.
11.   „Portret w sepii” Isabel Allende- j.w.


Chciałabym Wam jeszcze pokazać zakładki, które zrobiłam niedawno nudząc się w domu. Trochę papieru i można zrobić nawet coś ładnego :)



Niedługo pojawi się recenzja „Ocaleni. Życie, które znaliśmy”. Pewnie napiszę jakieś krótkie opinie na temat „Czarnoksiężnika z Archipelagu” i „Starego człowieka i morze”. Miałam ostatnio mały zastój czytelniczy, ale chyba powoli z niego wychodzę :) Teraz całkowicie oddaję się mojej nowej miłości do Lovecrafta! 
A teraz wmykam, żeby nadrobić zaległości na Waszych blogach!


44 komentarze:

  1. Zakładki prześliczne, oddaj! :D A książek zazdroszczę, w szczególności Lovecrafta, którego nie mogę dostać w żadnej bibliotece... -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovecraft! Jestem ciekawa Twojej opinii o tym autorze. Prawdziwy klasyk. Sama mam chęć niedługo zabrać się za jego dzieła.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik śliczny, a zakładki extra! :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdobycze. Poza Allende nie mam nic i chętnie bym ci zabrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zakladki, szkoda, ze nie potrafie takich zrobic.
    Ksiazki ciekawe. "Portret w sepii" bardzo mi sie podobal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe zakładki zrobiłaś. Bardzo mi się podobają i sama muszę spróbować coś takiego stworzyć.
    Stosik książkowy rewelacyjny. Szczególnie jestem ciekawa książki “Wędrówka przez sen”. Przyjemnego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki. Chyba też zacznę robić jakieś własnoręczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Lovecraft :) Chętnie bym się bliżej zapoznała z jego dziełami. "Pocałunek nocy" czeka u mnie na półce na swoją kolej :) "Pocałunek kier" mam w planach...więc chętnie przeczytam recenzję :) Świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czasem robię zakładki. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli coś podpatrzę, świetnie ci wyszło :D
    No i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tylko ,,Starego człowieka i morze". O dziwno, podobała mi się. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Pocałunku kier" i "Blasku"!
    "Pocałunek nocy" mam. Nawet niezłe, przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałem tylko "Dzieci cienie i według mnie książka jest przeciętna. Czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki prześliczne, a i stos robi wrażenie, przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stos. Nic z niego nie czytałam, ale wszystko bym chętnie podkradła:)
    A zakładki faktycznie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny Stos z cudownymi książkami:) "Płonący stos" i "Blask" są świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te zakładki! Najładniejsza ta z kociakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik, życzę miłego czytania ; D
    A zakładki piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładki są cudowne. Ja ani nie mam zdolności plastycznych ani nawet takich pomysłów. ;) “Życzenie” czytałam i w moim odczuciu było średnie, a „Płonący Stos” mi się marzy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo stosik prezentuje się świetnie *.* A zakładki wprost cudowne ? Wow - masz zdolności ;) Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny stos :D Zakładki też bardzo ładne Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik :) z tych książek przeczytałam tylko ,,Stary człowiek i morze'' :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Blasku ;) Ale Stary człowiek i morze akurat mi nie "podszedł".

    OdpowiedzUsuń
  23. Blask! <3 A zakładka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te zakłądki! :) Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stos! Zakładki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne książki. Jeśli chodzi o zakładki to mam ich tyle, że nie wiem co z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele ciekawych pozycji :) Będziesz miała niezłą ucztę literacką ;) A zakładki świetne! Ja sama czasami z nudów sobie kilka zrobię ;) Wiele nie trzeba, a jaka przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Blask" mam na oku, tak samo jak "Dzieci cienie". A zakładki wyszły Ci świetnie. ;)

      Usuń
  29. Też chciałabym poznać twórczość Lovecrafta. :)
    Ładny zbiór. :) Miłego czytania!
    A zakładki naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosik całkiem ciekawy. Jedynką książką jaką z niego czytałam był "Płonący stos". Tak więc czekam na recenzje pozostałych i życzę wciągających lektur.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że masz Loverafta. Już od dawna poluję na jego książki.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W weekend będę miała "Pocałunek nocy" Kenyon i nie mogę się doczekać, bo tylko tej części brakuje mi do posiadania wszystkich wydanych w Polsce książek tej autorki :)
    Recenzja "Wędrówki przez sen" pojawi się u mnie jeszcze dziś wieczorem, więc zapraszam. Na lekturę czekają też oba tomy "Płonącego stosu", ale od dnia kupna zdążyłam przeczytać już jedną złą opinię, która trochę mnie zraziła do serii... ale i tak w końcu się do niej dobiorę ;)
    Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stos.:) Przyjemnego czytania życzę. W zeszłym roku czytałam "Starego człowieka i morze" z chęcią do wiem się co o nim sądzisz. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny stosik! Najbardziej zazdroszczę ci Blasku i Pocałunku Kier. Dzieci Cienie czytałam i uważam, że to godna polecenia książka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pocałunek Kier *_* polecam! Blas hmm... cóż, bez szału - jak dla mnie ;) Zakładki świetne xD Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  36. żadnej z książek jeszcze nie czytałam, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne zakładki i widzę, że w stosiku Blask gości... Cudowna książka! Miłej lektury... Chciałabym mieć czas, żeby ponudzić się w domu xD Miałabym okazję też coś stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zacny stosik uzbierałaś, życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  39. "Blask" również stoi na mojej półce, jednak na razie nie mam ochoty po niego sięgać. Imponujący stosik.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy stosik :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...