Zapowiedzi na luty


 „Ślubowanie”- Derting Kimberly

Wydawnictwo Amber

Premiera 14 lutego 2013

Słowa są najniebezpieczniejszą bronią..

Ludania, brutalny kraj z surowymi prawami i społeczeństwem podzielonym na klasy mówiące różnymi językami. Najmniejsze naruszenie zasad, nawet spojrzenie w oczy przedstawicielowi wyższej klasy, karane jest śmiercią – tak jak najmniejsza próba sprzeciwu wobec rządów bezwzględnej królowej.

Siedemnastoletnia Charlaina rozumie wszystkie języki. Przez całe życie z powodzeniem ukrywała ten śmiertelnie niebezpieczny dar – aż do dnia gdy spotyka Maxa. Przystojny, zagadkowy chłopak mówi językiem, jakiego wcześniej nie słyszała. I zna jej tajemnicę...


„Królewski wygnaniec. Księga I Trylogii Valisarów”- Fiona Mclntosh
 
Wydawnictwo Galeria Książki
Premiera 20 lutego 2013
Ze wschodu nadciągnęła barbarzyńska horda prowadzona przez wodza Loethara... niczym bezlitosna plaga rozlała się po wszystkich królestwach, siejąc zniszczenie pośród tych, którzy niegdyś z niej kpili.
Do zdobycia pozostała już tylko jedna kraina. Najbogatsze i najpotężniejsze królestwo Koalicji Denova – Penraven. Władcy z rodu Valisarów stają w obliczu pewnej śmierci, tyran Loethar pożąda bowiem tego, czym władają tylko oni: legendarnego Uroku Valisarów, daru przekonywania, któremu nie można się oprzeć.
Z pomocą jednego żołnierza królewski syn – ostatnia nadzieja oblężonego miasta – umyka wrogowi. Od teraz przyszłość Penraven spoczywa na barkach tego młodego Valisara, musi on jednak przetrwać wśród bestialstwa i zdrady, by rozwikłać tajemnicę swego dziedzictwa.
 
„Bramy raju”- Melissa de La Cruz

Wydawnictwo Jaguar

Premiera 6 lutego 2013

Ostatni tom bestsellerowej serii “Błękitnokrwiści” autorstwa Melissy de la Cruz.

Schuyler Van Alen ma coraz mniej czasu. Książę Piekieł szturmuje Bramy Raju, coraz bliższy objęcia władzy nad niebem i ziemią. Tym razem u jego boku stoją najpotężniejsi aniołowie, Abaddon i Azrael, znani śmiertelnikom jako Jack i Mimi Force.

Bliss i jej wilcza horda mogą przeważyć szalę zwycięstwa na stronę Schuyler, ale czy uda im się dotrzeć na czas? Nie ma triumfu bez poświęcenia, nie ma wygranej bez ofiary… Czy Schuyler jest gotowa na to by pójść w ślady Michaela i uczynić to, co właściwe? Miłość i zemsta, obowiązek i lojalność. Życie i śmierć. Od decyzji jednej osoby mogą zależeć losy całego znanego świata.
  

 „Wampir pozna panią”- Lynsay Sands
 
Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Premiera 14 lutego 2013
Lucern – autor poczytnych rodzinnych biografii, okrzykniętych „romansami z pogranicza fantastyki”. Wiedzie życie samotnika. Unika tłumów i napastliwych kobiet. Szerokim łukiem omija dania z czosnkiem, symbole religijne i stroni od światła dnia. Tradycjonalista. Amator ostrych, meksykańskich dań, miękkich, ciepłych i pachnących szyi oraz wydatnych, karminowych ust. Ma siłę dziesięciu mężczyzn i w mgnieniu oka potrafi rozpłynąć się w powietrzu. Jeszcze nie wie, że wkrótce pozna kobietę na całą wieczność.

Kate C. Leever – nowa redaktorka działu powieści romantycznych w wydawnictwie Roundhouse Publishing. Pełna życia i energii. Niedawno odkryła autora, który ma wszelkie szanse wspiąć się na szczyty popularności, a przy okazji stanowić trampolinę dla jej kariery… Pod warunkiem że przełamie aspołeczne skłonności tego wysokiego, przystojnego, czarnowłosego pisarza i nakłoni go do udziału w cyklu spotkań z czytelnikami. Kate nie znosi „szorstkich, grubiańskich, nieokrzesanych i upartych twórców”. Jeszcze nie wie, że wkrótce pozna mężczyznę zdolnego zaspokoić jej najdziksze fantazje…
 
 „Tak blisko...”- Tammara Webber

Wydawnictwo Jaguar

Premiera 6 lutego 2013

Kiedy Jacqueline przyjechała za swoim chłopakiem, do college’u, nie spodziewała się, że po dwóch miesiącach Kennedy zakończy wieloletni związek. Teraz musi odnaleźć się w zupełnie obcej rzeczywistości – jest singielką, studiuje ekonomię zamiast muzyki, a byli znajomi traktują ją jak powietrze.

Pewnej nocy, tuż po wyjściu z imprezy, Jacqueline zostaje zaatakowana przez Bucka, przyjaciela jej eks-chłopaka. Ocalona przez nieznajomego, Lucasa, który wydaje się być przypadkowo we właściwym miejscu i o właściwym czasie, dziewczyna chce tylko zapomnieć o koszmarnym wydarzeniu. Szybko okazuje się jednak, że Buck nie odpuszcza, a fałszywie pojmowana lojalność między studentami pozwala mu działać bezkarnie.

Tylko od Jacqueline zależy, czy pozostanie ofiarą, czy odważy się przyjąć pomoc Lucasa, który wyraźnie nie jest z nią szczery, i mówić głośno o tym, o czym wolałaby milczeć.

 
„Kroniki Ellie”- John Marsden
Wydawnictwo Znak
Premiera 18 lutego 2013
Wojna się skończyła, ale walka trwa nadal.

Liczyliśmy na spokój. Ale kiedy opadł bitewny kurz okazało się, że teraz o wiele trudniej rozpoznać, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Przekonałam się też na własnej skórze, że nasze czyny przynoszą czasem konsekwencje, których nie da się przewidzieć – i którym nie jesteśmy w stanie zapobiec…
Acha. Jest jeszcze Lee. Coś się między nami wydarzyło. Coś, co zmieniło mnie na zawsze…

Książki Johna Marsdena to fenomen. Powieści o grupie nastolatków, którzy walczą z tajemniczym wrogiem atakującym Australię otrzymały kilkadziesiąt nagród w Australii, Stanach Zjednoczonych, Szwecji i Niemczech. W USA znalazły się na liście najlepszych książek dla młodzieży, a w Szwecji na pierwszym miejscu na liście książek polecanych przez nastolatków. W Polsce również stały się bestsellerami.

Jeśli staniesz do wal
ki, możesz wygrać albo przegrać. Jeśli nie będziesz walczyć, przegrasz na pewno.

28 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytałabym "Ślubowanie" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chrapkę na "Ślubowanie" oraz "Tak blisko" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w "Tak blisko"!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Tak blisko" wydaje się być interesujące. (;

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ślubowanie" i "Tak blisko" to książki, które bardzo mnie ciekawią :) Szczególnie tę pierwszą książkę będę musiała niedługo przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiedziawszy nie czekam na żadną z tych książek. Muszę w końcu się przełamać i przeczytać 3 część "Jutra", aby "ruszyć dalej" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne książki szykują się w lutym, oj mój budżet chyba dalej będzie nadwyrężony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kroniki Ellie to dla mnie lektura obowiązkowa. *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyne co mnie zainteresować by mogło to "Królewski wygnaniec", a Ślubowanie wydaje mi się bardzo mało oryginalne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zaciekawiła mnie kolejna część "Błękitnokrwistych", szkoda, że już ostatnia, bardzo lubię tę serię. Na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ślubowanie" zapowiada się interesująco ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Intryguje mnie "Ślubowanie" i "Tak blisko...". Życzę Ci, aby te wszystkie książki dotarły na Twoją półkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja niestety nie znalazłam nic dla siebie :/ "Błękitnokrwiści" to porażka na całej linii...

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze Ci powiem, że gdyby nie to że nie miałam co innego do czytania a mi sie nudziło to ją przeczytałam. Zła nie była, ale czy sama bym ją wybrała z biblioteki bądz kupiła? watpie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba najbardziej zainteresowało mnie "Ślubowanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślubowanie, Bramy raju, Tak Blisko - chcę, chcę, muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. „Królewski wygnaniec” trochę mnie ciekawi, jednak nie wiem, kiedy udało by mi się go przeczytać. "Ślubowanie" bardzo mnie interesuję, może nawet skusiłabym się na kupienie. "Kroniki Ellie" na pewno przeczytam, ale muszę jeszcze skończyć serię "Jutro". Reszta mnie nie interesuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tych książek przeczytałabym tylko ,,Ślubowanie'' :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc, to nic nie wpadło mi w oko, to książki nie do końca w moich klimatach, ale gdybym miała wybierać to postawiłabym na "Tak blisko...".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z serii "Jutro" przeczytałam tylko pierwszą książkę, "Tak blisko..." zapowiada się całkiem ciekawie, "Ślubowanie" też ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydają kolejny tom "Błękitnokrwistych"?! Nie chcę nikogo obrażać, ale jak to można czytać?
    Niestety, w tym miesiącu nic dla mnie nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na "Kroniki Ellie". Muszę tylko zakupić i przeczytać 7 tom :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest w czym wybierać, ja mam ochotę na "tak blisko..."

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie pozycje brzmią zachęcająco. Nie wiem, o czym John Marsden może jeszcze pisać, bo od jakiegoś czasu "Jutro" robi się nieco naciągane, niemniej stuprocentowo przeczytam. Dawno nie było słychać o Melissie de la Cruz, na pewno przeczytam ostatnią część Błękitnokrwistych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo ciekawa "Tak blisko".

    OdpowiedzUsuń
  26. "Tak blisko" jestem szalenie ciekawa tej pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Kroniki Ellie" mogą być ciekawe! Muszę zdobyć ostatnie 3 części "Jutra", a potem także to dzieło :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Praktycznie każda z tych książek mnie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...