Wyzwanie "Z Listą BBC"


Celem wyzwania jest przeczytanie wybranych przez siebie tytułów z Listy BBC (jedna lub więcej książka w kwartale). Przeczytajmy książki, z którymi po prostu trzeba się zapoznać!

Zasady:

1.       Aby wziąć udział w wyzwaniu należy wyrazić chęć w komentarzu pod postem lub w nowej zakładce „Z Listą BBC”

2.       Warunkiem wzięcia udziału w wyzwaniu jest posiadanie bloga na dowolnej domenie.

3.       Wyzwanie trwa od 25.01.2013 do 25.01.2014.

4.       Do wyzwania można zgłaszać się przez cały rok.

5.       Przeczytaną książkę należy zrecenzować i umieścić link do recenzji w komentarzu w zakładce „Z Listą BBC”

6.       Recenzje książki można łączyć z innymi wyzwaniami.

7.       Na blogu należy umieścić poliniowany banerek.

8.       Pisząc recenzję należy napisać, że została przeczytana w ramach tego wyzwania.

9.       W miarę możliwości będę wstawiała podsumowania.

10.   Jeśli komuś nie uda się przeczytać jednej książki w kwartale nic się nie stanie :)

 
Za wykonanie banerka dziękuję Julie Wellings.
 
Zapraszam do zgłaszania się :) 

22 komentarze:

  1. Spodobało mi się to wyzwanie :D Wreszcie mam motywację, żeby sięgnąć po książki z tej sławnej listy, dlatego chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zapisuję :) W zakładce "Z Listą BBC" jest lista uczestników :)

      Usuń
  2. Nigdy nie brałam udziału w wyzwaniu i chyba na razie spasuję. Chyba nie jestem jeszcze gotowa. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wyzwanie, ale na ten czas nie dla mnie. ;) Niemniej jednak życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach, gdyż potem mam problem z realizacją zamierzonego celu, dlatego tym razem podziękuje także, ale powodzenia wszystkim życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z wielką chęcią.
    Wiele książek z tej listy chciałabym przeczytać, kilka już przeczytałam, inne czekają już na półce.
    Możesz mnie dopisać, a baner zaraz wstawię w zakładce "Wyzwania". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wyzwanie. Trzymam kciuki za uczestników:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanowię się nad tym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że biorę udział. Jakoś nie mam motywacji by wziąć się za książki z tej listy, mimo że bardzo chcę je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety odpadam
    lista BBC dla mnie nigdy nie była obowiązkowa
    zwłaszcza, że zawiera tytuły, po które w życiu bym nie sięgnęła, nie moje gatunki, nie moja bajka
    ale życzę powodzenia wszystkim osobom, które przyłączą się do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyzwanie super :) może też wezmę udział.. bo niektóre ksiązki i tak chce przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wyzwanie, jednak ja na razie muszę walczyć z swoimi "wyzwaniami", które sobie zarzuciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jednak się zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba spasuję... Ale samo wyzwanie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wisi u mnie lista, a nawet tam nie zaglądam, a tu patrzę, że jednak znajdzie się kilka książek pod ręką, żeby przeczytać, więc zapisuję się do wyzwania. :)
    Dodam potem banner u siebie w zakładce "Wyzwania".

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyzwanie super, ale nie podejmuję się, muszę realizować moją własną listę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zgłosić się do wyzwania :)
    Banner będzie wstawiony w zakładce WYZWANIA
    Mam nadzieję, że podołam wyzwaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chcialabym wziac udział w Twoim wyzwaniu, ale zbyt późno je znalazlam i wiem, że już nie zdążę. Dlatego postanowiłam robić je we własnym zakresie. Ale pomysł jest świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ok, skoro sprawy tak sie maja to z wielka przyjemnoscia sie zglaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...