[Videorecenzja] Hobbit: Niezwykła podróż + pytanie

Od teraz biorę się za postanowienia noworoczne! A jednym z nich były videorecenzje. Dziś mam dla Was lekko chaotyczną, bardzo jąkającą, króciutką i mało profesjonalną :) Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, bo to pierwsza i jeszcze się nie wprawiłam :)
Tak oto zapraszam Was na recenzję filmu pt. "Hobbit. Niezwykła podróż".

 






 Wspomniana przeze mnie piosenka:


 
***
Na koniec mam do Was pytanko. Czy chcielibyście wyzwanie? Wymyśliłam coś w stylu "Z Listą BBC". Wiem, że wiele z Was chce przeczytać książki na niej się znajdujące, ale nie ma mobilizacji, więc pomyślałam, że takie luźne wyzwanie będzie dobre (luźne dlatego, że trzeba będzie przeczytać co najmniej jedną książkę z Listy w kwartale, więc dużo czasu :). Jak jest ktoś chętny to pisać! I mam nadzieję, że zrozumieliście coś z mojej gadaniny :)

32 komentarze:

  1. Słodko wyglądasz :) I ciekawy pomysł na wideo recenzję ;) Faktycznie na razie raczkuje, ale i tak podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem mów od siebie, nie bój się :) Bo wyglądasz, jakbyś zerkała na notatki.
    Film także bardzo mi się podobał. A co do wyzwania to nie orientuję się, jakie książki są na tej liście i w zależności od tego byłabym chętna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ten mój wieczny strach przez patrzeniem prosto na kamerę. Czasami zastanawiam się czy to nie jakaś choroba :)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz w tym filmiku Gabrysiu! a poza tym, to bardzo ciekawie się słucha, jak opowiadasz o tym filmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobała mi się videorecenzja :) Ja nie wiem, czy kiedyś tego spróbuję, to raczej nie dla mnie, ale Twoja była moim zdaniem dobra, jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę, że mogłam Cię zobaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważna jesteś! Ja chyba nigdy nie zrobię videorecenzji, za dużo cięć musiałabym robić :D Film obejrzałam i pokochałam, a piosenkę wolę jednak w filmowym wydaniu. Te ich głosy, ten klimat. Aż czuję dreszcze na samo wspomnienie ;) Już nie mogę doczekać się kolejnych części, szkoda tylko, że trzeba czekać aż do grudnia...

    A co do wyzwania to się jeszcze zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah taaaak, ta piosenka to obłęd! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzja bardzo ciekawa - miałaś dobry pomysł. To, co powiedziałaś, dobrze by się czytało, ale jak mówisz... Następnym razem staraj się mówić od siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna jest twoja videorecenzja, chociaż widać i słychać, że patrzysz na notatki i dużo tekstu recytujesz ;D Ale i tak ci bardzo gratuluję odwagi - mi by się to nigdy nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na videorecenzje! Aż mnie zachęciłaś do obejrzenia tego filmu. A co do wyzwania to ja się piszę. Sama sobie już takie wyzwanie postawiłam na ten rok, ale wiadomo co w grupie to raźniej:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gabi nie stresuj się tak ! ^^ Bardzo dobry pomysł z tą wideorecenzją :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna videorecka;) Jak na pierwszy raz to nieźle:) Ja się nawet za taką formę brała nie będę, przynajmniej jak na razie, bo jestem zagorzałą fanką słowa pisanego... Ale powodzenia w realizacji postanowienie noworocznego:)
    Na Hobbita nie pójdę z osobistych powodów...
    Ale pierwsyz tom Tolkiena czeka na półce aż go przeczytam. Czeka, czeka i mam nadzieję, że sie doczeka. Ale do pewnych książek trzeba dojrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Mam nadzieję, że będzie więcej wideorecenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że zdecydowałaś się na videorecenzję:) Widać, że to dopiero początek twojej przygody z nimi, ale ćwiczą dalej a będzie coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awwww, zazdroszczę ci, że się odważyłaś zrobić wideorecenzję :3 A film był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł z tymi videorecenzjami :)
    A co do filmu, to chyba kiedyś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hobbit bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Film mam w planach, ale najpierw książka;)
    Co do wyzwania, również się nad podobnym zastanawiałam. Chętnie bym się go podjęła, jeśli by takowy był.

    OdpowiedzUsuń
  19. Żeby leszy was wszystkich za to gadanie o "Hobbicie"! Ja muszę na to czekać jeszcze przez dwa tygodnie, a każda recenzja sprawia, że ten film coraz bardziej wydaje mi się arcydziełem nie do pobicia ani, tym bardziej, pominięcia. I jeszcze ten Martin Freeman... A na razie muszę się zadowolić ciągłym słuchaniem "Song of the Lonely Mountain" we wszystkich możliwych aranżacjach...
    Argh, chyba nie wytrzymam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetny blog i dlatego nominowałem cię do Liebster Award :D Więcej info na moim blogu : midcyru.blogspot.com.Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Film bardzo mi się podobał, mimo kilku rozbieżności z tekstem książki :)
    A co do wyzwania... ja się nie piszę. Lista BBC, większość książek znajdującej się na niej, no nie specjalnie mnie interesuje. A znów czytać na siłę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Videorecenzja rewelacyjna. Gratuluję odwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Już nie mogę doczekać się aż obejrzę Hobbita.

    OdpowiedzUsuń
  24. wooow! świetnie się ciebie słucha i muszę obejrzeć Hobbita. A teraz z niecierpliwością czekam na kolejną videonrecenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz jak oglądałam tą videoreckę to naszła mnie taka myśl: "co to za dziewczę? przecież to nie Gabrysia? Zupełnie inaczej mówisz, ale pomijając fakt, że Cię nie poznałam to ogólnie ciekawie się oglądało :)
    Film kocham, choć kocham to za mało powiedziane! Byłam nawet dwa razy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piosenka z hobbita muszę przyznać jest piękna, ale mi bardzie podpadła do gustu inna wersja: www.youtube.com/watch?v=N6NJETbcM00
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, te wiadomości ode mnie, świetny efekt muzyczny... Ładnie, czekam na następne - Paszkówna

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam w kinie - wspaniały film ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super film a videorecenzja jak na pierwszy raz dobra.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hobbit- bardzo mi się podobał i masz rację aktorzy świetnie dobrani. Tak jak Blueberry nie poznałam Cię!! Głos zupełnie inny!!;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...