Krótkie podsumowanie roku 2012


Z pewnością ten rok był dla mnie wyjątkowy. Można by nawet powiedzieć, że udany, choć nie do końca zdołałam zrobić to co sobie ustaliłam jako priorytety w tym roku. Na pewno jednym wielki plusem jest to, że w ciągu tych 12 miesięcy pokochałam jeszcze bardziej niż to możliwe czytanie książek. Teraz nie wyobrażam sobie, żebym mogła w ciągu dnia nie przeczytać choć jednej strony. Nie będę za dużo przynudzać i od razu przejdę do podsumowania.

Przeczytane książki: (po dokładnym przeliczeniu wcale nie wyszło aż tak źle jak się spodziewałam) 79

Opublikowane posty: 73

Odwiedziny: 45646 ( w każdym razie było tyle jak pisałam posta)

Obserwatorzy: 307

Komentarze: 2520

Najlepsze książki: „Wichrowe wzgórza”, Trylogia Czasu, dwa tomy Trylogii Las Zębów i Rąk, „Miasto Kości”, „Ostatnia Spowiedź”

Najgorsze książki: „Mroczne serce. Przeznaczeni”, „Gwiazda anioła”

Tak w skrócie o reszcie: W tym roku poznałam naprawdę wielu ciekawych ludzi, nawiązałam kilka współprac z wydawnictwami i przede wszystkim czytałam, czytałam i czytałam!

Kilka planów na 2013:

1.       Nagrać kilka videorecenzji.

2.       Przeczytać co najmniej 100 książek.  

3.       Brać udział w różnych wyzwaniach.

4.       I najważniejsze: NIE OBIJAĆ SIĘ!

I to by było na tyle. Niedługo możecie się spodziewać recenzji miasta popiołów (BOŻ, jak ja kocham tę książkę!), Magicznej gondoli ( nie za szczególna, ale miło się czytało) oraz Hobbita.

26 komentarzy:

  1. Mam w planach Trylogię Czasu i Las zębów i rąk oraz jego kontynuację:) Pokaźny wynik, ja jak na razie zdecydowałam się na jedno wyzwanie i chyba do tego się ograniczę. Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę Ci, aby te plany się powiodły ;) Ja także mam nadzieję, że liczba przeczytanych książek i wyzwań wzrośnie :D Ładna liczba przeczytanych książek, odwiedzin i oczywiście obserwatorów, oby tak dalej :) O właśnie, życzę weny (każdemu się chyba przyda :D) ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wszystko ujęłaś.
    To nie obijajmy się w tym roku.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyniki! I życzę wytrwałości w realizowaniu planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To w ramach chęci brania udziału w wyzwaniach zapraszam na bloga: http://wszystkotojuzbylo.blogspot.com/p/zasady-uczestnictwa.html.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wynik. :)
    Nakręć videorecenję, chętnie obejrzę. *.* Sama muszę do tego wrócić. :3
    Powodzenia w wypełnianiu postanowień. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również, myślę że dzięki blogowi, jeszcze bardziej w minionym roku pokochałam czytanie:) Książek przeczytałam kilka mniej od Ciebie, ale tak samo jak Ty zakochałam się w Trylogii Czasu. Życzę Ci spełnienia Twoich planów i nie mogę się już doczekać videorecenzji, bo uwielbiam takie oglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik :)
    Życzę Ci wielu sukcesów w 2013 roku, żeby udało Ci się wypełnić wszelkie noworoczne postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję i gratuluję fantastycznego wyniku!
    Życzę jeszcze lepszych w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne wyniki, Las Zębów i Rąk i Ostatnią spowiedź mam w tegorocznych planach i liczę, że też mi się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, super statystyki :) Życzę dotrzymania postanowień i jeszcze lepszego książkowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe postanowienia :D Na videorecenzje czekam ;) Sama nie mam zamiaru nagrywać. Wolę pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyników i czekam na videorecenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dalszego rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyniki. To jest dobry pomysł żeby nagrywać videorecenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, wiesz że ja też myślałam o videorecenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz 307 obserwatorów a nie 308.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyników i życzę Ci, aby rok 2013 był jeszcze lepszy pod każdym względem. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne podsumowanie :) Trzymam kciuki za udane wypełnienie postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wynik, oby tak dalej :D
    wszystkiego dobrego w 2013 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak dużo książek, tak mało czasu...

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na recenzje! Hobbit był mega, przeczytaj książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wyniki :)
    Jestem ciekawa tych videorecenzjii ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę takich wyników. I życzę powodzenia w wywiązaniu się z postanowień noworocznych.. 100 książek to naprawdę duża liczba, nawet jak na mola książkowego... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...