Garść informacji :)


Dzisiaj jestem tu tylko na chwilkę, aby ogłosić kilka komunikatów :) Właściwie to nie kilka tylko jeden :) Otóż od dziś można głosować na blogi w konkursie, zapewne Wam już dobrze znanym. Byłabym wdzięczna, gdybyście wysłali głos na mnie :) Trzeba się w końcu trochę zabawić choć a i tak dobrze wiem, że szanse są nikłe. Tak więc, można głosować wysyłając sms o treści E00524 na numer 7122 (koszt sms: 1,23 zł).  Tylko tak mówię,  że te „00” to dwa zera (ja na początku się nie skapnęłam ;). Głosować można do 31 stycznia.
No dobrze, znajdzie się jeszcze kilka wiadomości :). W najbliższych dniach możecie spodziewać się nowego wyzwania (wspominałam już o nim przy okazji recenzji Hobbita), recenzji „Żelaznego ciernia” (nie jestem tym zauroczona, ale z a k o c h a n a) i „Ocaleni. Życie, które znaliśmy”. Niedługo również pojawi się mój pierwszy wywiad z pewną autorką, ale nie zdradzę jaką :) oraz zapowiedzi na luty.  Tak zgrubsza wyglądają moje plany na koniec stycznia.

12 komentarzy:

  1. Powodzenia w zdobyciu tytułu Bloga Roku :)
    A "Żelazny cierń" to jedna z lepszych książek, jakie ostatnio czytałam. Zapada w pamięć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w konkursie! I czekam na wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i czekam na informacje o wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i jestem ciekawa z kim to przeprowadziłaś wywiad;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę doczekać się tego wywiadu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. „Żelazny cierń” i „Ocaleni. Życie, które znaliśmy” - obie książki są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za Twój udział w konkursie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy Wasz komentarz i opinie. Dziękuję ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...